Przetargi.pl
Remont istniejących zjazdów z drogi powiatowej nr 2911c Brześć Kuj. - Humlin i drogi powiatowej nr 2942 c Brześć Kujawski - ul. Targowa

Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-850 Choceń, Jarantowice 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2846487 , fax. 054 2846487
  • Data zamieszczenia: 2014-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku
    Jarantowice 5
    87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2846487, fax. 054 2846487
    REGON: 91087013600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont istniejących zjazdów z drogi powiatowej nr 2911c Brześć Kuj. - Humlin i drogi powiatowej nr 2942 c Brześć Kujawski - ul. Targowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących Remontu istniejących zjazdów z drogi powiatowej nr 2911c Brześć Kuj. - Humlin i drogi powiatowej nr 2942 c Brześć Kujawski - ul. Targowa. Zakres zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dotyczących Remontu istniejących zjazdów z drogi powiatowej nr 2911c Brześć Kuj. - Humlin i drogi powiatowej nr 2942 c Brześć Kujawski - ul. Targowa, zgodnie z dokumentacją projektową (projektem budowlanym), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysem ofertowym (przedmiarem robót). Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załączniki nr 9, 10 i 11 do specyfikacji. Uwaga! Kosztorys ofertowy (Przedmiar robót) nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej są Projekt budowlany. Zestawienie charakterystycznych ilości w powierzchni zjazdów: - z kostki betonowej 1165 m2, - z kruszywa łamanego 435 m2. Projekt zakłada następującą konstrukcję zjazdu o nawierzchni z kostki betonowej: - kostka szara o grubości 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa o grubości 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm, - warstwa odcinająca z piasku grubości 10 cm. Projekt zakłada następującą konstrukcję zjazdu o nawierzchni z kruszywa łamanego: - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm, - warstwa odcinająca z piasku grubości 10 cm. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z zakresu drogownictwa. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikacje pozwalające na ich stosowanie w drogownictwie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają wykonawcę. Wykonawca zabezpiecza teren budowy mając w szczególności na względzie mienie zamawiającego i własne, w szczególności wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt i materiały. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów, w tym odpadów budowlanych wytworzonych na placu budowy. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. Po wykonaniu przez wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przy uwzględnieniu faktycznie wykonanych robót. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót wykonawca przedstawia zamawiającemu protokoły z wykonania prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. Zamawiający informuje, że materiał z rozbiórek nienadający się do ponownego wykorzystania pozostaje do dyspozycji inwestora. Rodzaj materiałów oraz ich ilość nienadającej się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały, które nadają się do ponownego wbudowania, zgodnie z decyzją inspektora nadzoru, są własnością zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 24.11.2014 r. do godz. 12:00, wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące i 00/100 złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach