INWESTPROJEKT SŁUPSK Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 45
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8413705 , fax. 0-59 8429225
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: INWESTPROJEKT SŁUPSK Sp. z o.o.
ul. Kaszubska 45 45
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8413705, fax. 0-59 8429225 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwestprojekt.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont istniejących jezdni, parkingów, chodników na terenie Akademii Pomorskiej w Słupsku przy ulicy Arciszewskiego 22a II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont istniejących jezdni, parkingów, chodników na terenie Akademii Pomorskiej w Słupsku przy ulicy Arciszewskiego 22a II etap - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 5 latach, co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym zakresie i wartości powyżej 800 000 PLN, a jeżeli firma istnieje krócej to w tym okresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub ich kserokopie bądź odpisy, poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub jednostkę uprawnioną: 1. formularz ofertowy (wg załączonego druku, załącznik nr 1), 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2) wraz z następującymi dokumentami: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienie, a także zakresu wykonanych przez nich czynności (załącznik nr 3): c. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d. oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego do wykonania przedmiotu umowy; e. dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (załącznik nr 7); f. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, lub w okresie krótszym, gdy firma istnieje krócej, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 4) - o wartości powyżej 800 000 zł; g. zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. dowód wpłacenia/wniesienia wadium, 4. zobowiązanie do wpłacenia/ wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 4% ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty wykonawcy przez zamawiającego, 5. oświadczenie wykonawcy, że kierownik budowy posiadać będzie uprawnienia do prowadzenia robót, 6. oświadczenia wykonawcy, że kierownik budowy sporządził lub zapewni sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8. oświadczenie, że w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego wykonawca dokona ubezpieczenia budowy od klęsk żywiołowych i zdarzeń losowych na okres prowadzenia robót na koszt własny wykonawcy, 9. kosztorys ofertowy w formie pisemnej sporządzony metodą szczegółową wg dołączonego przedmiaru robót i projektu wykonawczego, 10. harmonogram realizacji robót określający termin i wartości realizacji robót. Zmawiający może żądać oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający może sprawdzić jej prawdziwość w inny sposób.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestprojekt.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa części ul. Olgierda i ul. Żniwnej w Gdyni
Dodano: 2016-07-25 - Budowa fragmentu ul. Romera, fragmentu ul. Dobrowolskiego i zjazdu do ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2016-07-13 - Budowa pętli trolejbusowej wraz z infrastrukturą techniczną i budową oświetlenia na osiedlu Fikakowo w Gdyni
Dodano: 2016-06-20 - 1. Remont drogi oraz chodnika w Rzucewie 2. Remont drogi ulicy Słonecznej w Żelistrzewie 3. Remont drogi ulicy Spacerowej w Widlinie
Dodano: 2016-06-01 - POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DK 55 W MIEJSCOWOŚCI SZTUM W RAMACH PBDK - PROGRAM LIKWIDACJI MIEJSC NIEBEZPIECZNYCH
Dodano: 2016-05-30 - Budowa drogi leśnej nr 2 na terenie leśnictwa Bukowo.
Dodano: 2016-05-20 - /Budowa ulicy Leśnej i Tęczowej w Koczale - etap II /
Dodano: 2016-04-25 - Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni na terenie ZS nr 4, przy ul. Kasprowicza 16 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa ul. Paderewskiego na odcinku od ul. Modrzewskiego do ul. Norwida w Pruszczu Gdańskim.
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa układu drogowego ul. Głowackiego w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2016-04-15