Przetargi.pl
Remont istniejącej drogi gminnej w kierunku miejscowości Biała na odcinku o długości 772 mb.

Urząd Miejski w Sulejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-330 Sulejów, ul. Konecka 42
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6102500 , fax. 044 6162551
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulejowie
    ul. Konecka 42 42
    97-330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 044 6102500, fax. 044 6162551
    REGON: 00052426900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont istniejącej drogi gminnej w kierunku miejscowości Biała na odcinku o długości 772 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu istniejącej drogi gminnej w kierunku miejscowości Biała na odcinku o długości 772 mb, polegający na profilowaniu i uwałowaniu podłoża, wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej, grub. warstwy po zagęszczeniu 4 cm ( warstwa ścieralna) oraz utwardzeniu poboczy. Remont istniejącej drogi na odcinku o długości 772 mb szer. 4,2 mb, tj. 3242.400 m2. Po wcześniejszym wyprofilowaniu i uwałowaniu podłoża zaplanowano wykonanie warstwy z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej, grub. warstwy po zagęszczeniu 4 cm ( warstwa ścieralna). Konstrukcję nawierzchni projektuje się zgodnie z ustaleniami z inwestorem. Odwodnienie powierzchniowe do istniejących urządzeń odwodnieniowych. Podstawą szczegółowego określenia zakresu robót dla potrzeb udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych i jego realizacji jest przedmiar robót. Przedmiotem zamówienia jest całość robót przewidzianych w w/w. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych - zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas trwania robót. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także: - opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, - obsługa geodezyjna - koszty zabezpieczenia terenu budowy. Koszty zabezpieczenia terenu budowy wchodzą w zakres umowny i nie podlegają odrębnej zapłacie. Wszystkie materiały stosowane do budowy muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. O wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881). Wszystkie roboty należy wykonywać z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP. Po zakończeniu robót cały teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. Roboty należy prowadzić tak, aby nie naruszyć systemów korzeniowych drzew. Wszystkie roboty budowlane winny być prowadzone z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006r. Nr 156,poz.1118 z późn. zmianami/ i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych ,w tym m. in. w zakresie dot. sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane roboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: X.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a mianowicie: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (tj. o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł ), potwierdzone dokumentem stwierdzającym, że robota budowlana została wykonana należycie - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową w branży drogowej, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1,2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 5. złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, informacje i oświadczenia wymienione w pkt XI SIWZ, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków. X.2. Sposób dokonywania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia / nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt XI SIWZ) potwierdzających spełnianie ww. warunków. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu jeżeli: - nie spełni chociażby jednego warunku określonego wyżej - nie złoży wymaganych w SIWZ oświadczeń, informacji lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp - złoży dokumenty nie spełniające wymagań formalnych stawianych przez Zamawiającego lub określonych przepisami prawa, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp - nie spełni innych wymagań określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, SIWZ lub innych przepisach obowiązującego prawa 3. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W toku oceny spełniania warunków zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. X.3. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (np. konsorcjum, spółka cywilna) spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: a. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego b. Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.c.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców i dołączone do składanej oferty c. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. d. Niezbędna wiedza i doświadczenie, potencjał kadrowy i techniczny oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa każdego z wspólnie ubiegających się Wykonawców będzie zsumowana w celu stwierdzenia, czy wspólnie spełniają warunki wymagane od Wykonawcy. 2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 3. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. X.4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona przez Wykonawcę musi zawierać dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty, według wzoru będącego załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót (załącznik nr 2), z podaniem stawek czynników cenotwórczych, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg wzoru (załącznik nr 3), 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 6. wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia (wymagane uprawnienia budowlane w branży drogowej) - wg wzoru (załącznik nr 4), 7. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 8. wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz nazw Zamawiających ( wymagane wykonanie min. 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia) - wg wzoru (załącznik nr 5), 9. dokumenty potwierdzające, że oferent wykonał przedstawione w wykazie zamówienia z należytą starannością (np. referencje lub protokoły odbioru), 10.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 6), 11. polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (należy wykazać spełnienie warunku z X.1.3),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach