ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. SZKOŁY PODCHORĄŻYCH PIECHOTY W KOMOROWIE, W STARYM LUBIEJEWIE ogłasza przetarg
- Adres: 07-300 Stare Lubiejewo, ul. Klonowa 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 601611353
- Data zamieszczenia: 2023-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. SZKOŁY PODCHORĄŻYCH PIECHOTY W KOMOROWIE, W STARYM LUBIEJEWIE
ul. Klonowa 4
07-300 Stare Lubiejewo, woj. mazowieckie
tel. 601611353
REGON: 000097092 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiejewo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT INTERNATU ZESPÓŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO w STARYM LUBIEJEWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest REMONT INTERNATU ZSCKR STARE LUBIEJEWO PIĘTRO III.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.3. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.4. Integralną częścią opisu przedmiotu są załączniki (przedmiar, rzuty itp.) stanowiące dokumenty określające zakres przedmiotowego zamówienia, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.5. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu;2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku;2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku;2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku;2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.UWAGA:Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy PB, rozumie przez to również inne ważne uprawnienia budowlane, upoważniające do pełnienia ww. samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).Powyższe wymagania są wymaganiami minimalnymi. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiego potencjału technicznego i liczby osób, które zapewnią właściwą i terminową realizację zamówienia.Na potwierdzenie, Wykonawca złoży wykaz osób (załącznik nr 8 do SWZ) wraz z oświadczeniem, że przy realizacji zamówienia dysponuje / będzie dysponował ww. osobą – kierownikiem budowy.b) Wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujący prace remontowe prowadzone wewnątrz budynku o wartości min. 400 000,00 zł brutto (załącznik nr 9 do SWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: M. Kopernika 25 m. 11 część nr 2: Nowolipki 15 m. 1 część nr 3: Nowowiejska 4 m. 36 (w podziale na 3 części)
Dodano: 2024-05-24 - Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń administracyjno - biurowych oraz sanitarnych w budynkach Zamawiającego w formule „zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-23 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Wilcza 18 m. 7A i Wilcza 28 m. 15
Dodano: 2024-05-21 - Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie
Dodano: 2024-05-21 - Remont zadaszenia nad ciągiem pieszym oraz fragmentu elewacji poniżej zadaszenia budynku przy Al. Jerozolimskich 30 w Warszawie
Dodano: 2024-05-17 - „Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie"
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowej przebudowy pomieszczenia 305 na sanitariaty, kompleksowego remontu łazienki I piętra wraz z remontem instalacji sanitarnych ......
Dodano: 2024-05-15 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów – 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.10.2024
Dodano: 2024-05-15 - „Prace restauratorskie przy elewacji zabytkowego ratusza w Górze Kalwarii"
Dodano: 2024-05-14 - Kompleksowa modernizacja głównego budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-05-14