Przetargi.pl
Remont instalacji technologicznej kotłowni gazowej wraz z wymianą kotłów oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku dydaktyczno - administracyjnym na stadionie lekkoatletycznym Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Kukuczki przy ulicy Kościus

Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-065 Katowice, ul. Mikołowska 72a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2075100 , fax. 032 2516868
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach
    ul. Mikołowska 72a 72a
    40-065 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2075100, fax. 032 2516868
    REGON: 00032788200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji technologicznej kotłowni gazowej wraz z wymianą kotłów oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku dydaktyczno - administracyjnym na stadionie lekkoatletycznym Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Kukuczki przy ulicy Kościus
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji technologicznej kotłowni gazowej wraz z wymianą kotłów oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku dydaktyczno - administracyjnym na stadionie lekkoatletycznym Akademii Wychowania Fizycznego im.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 Ustawy, Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium należy złożyć w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 45 ust
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w przetargu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcjum), każdy z wykonawców musi wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Przy ocenie spełniania warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 Ustawy, będzie brany pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację finansową i ekonomiczną. W celu udokumentowania wymogów, o których mowa w punkcie VI.1. podpunkt l), konsorcjum może wedle własnego wyboru przedłożyć dokumenty dotyczące jednego, niektórych lub wszystkich wykonawców. 4. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczanie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesji, zezwolenia lub licencji (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności objętej zamówieniem), c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, e) oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w Załączniku nr 1 do SIWZ, j) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o: - dokumentacje projektowe stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, - specyfikację techniczną wykonania robót stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ, - przedmiary robót, stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ, k) szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy odbiorów częściowych i zakresu prac nimi objętych przy uwzględnieniu terminu wykonania zamówienia oraz sposobu rozliczenia wskazanego w załączniku nr 8 do SIWZ (projekt umowy), l) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - trzech robót budowlanych polegających na wykonaniu nowej lub remontu instalacji technologicznej kotłowni gazowej wraz z wymianą kotłów o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł bruto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) każda, - trzech robót budowlanych polegających na wykonaniu nowej lub remoncie instalacji centralnego ogrzewania z montażem grzejników o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) każda (Załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Oferenci z innych państw członkowskich składają dokumenty odpowiadające polskim dokumentom wyszczególnionym w punkcie 1 powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach