Przetargi.pl
Remont instalacji oświetleniowej Biblioteki Głównej ul. H. Pobożnego 11, Akademii Morskiej w Szczecinie

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 1/2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4809400 , fax. 091 4809575
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    ul. Wały Chrobrego 1/2 1/2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4809400, fax. 091 4809575
    REGON: 00014512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji oświetleniowej Biblioteki Głównej ul. H. Pobożnego 11, Akademii Morskiej w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont instalacji oświetleniowej Biblioteki Głównej ul. H. Pobożnego 11, Akademii Morskiej w Szczecinie Szczegółowy opis robót zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 6 do SIWZ), Przedmiary Robót (zał. nr 7 do SIWZ) oraz Projekt budowlano - wykonawczy (zał. nr 8 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2.W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają także poniższe warunki udziału w postępowaniu: 1)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane w branży elektrycznej odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł brutto każda - oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie. 2)dysponują, co najmniej po jednej osobie zdolnej do wykonania zamówienia tj. a)do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą ważne uprawnienia o specjalności elektrycznej, b)posiadającej świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; 3)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 180 000,00 zł. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formuła: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie przez Wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych szczegółowo w rozdziale VIII SIWZ, oraz w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, nastąpi w oparciu o analizę przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa poniżej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą), Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy, następujących dokumentów: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu jest wykazanie się posiadaniem polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 180 000,00 zł.) W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy, następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w branży elektrycznej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (warunek: udokumentowanie wykonania co najmniej 2 robót budowlanych w branży elektrycznej o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł brutto każda - powyższe winno wynikać z wykazu oraz tzw. referencji przygotowanych w oparciu o zał. nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny ww. wykaz lub oddzielnie wykazy. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeśli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2) wykazu osób, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności - zał. nr 4 do SIWZ. warunek: wykazać, co najmniej po jednej osobie posiadającej: a) ważne uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w branży elektrycznej, która będzie wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), b) wymagane świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji, sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny ww. wykaz lub oddzielnie wykazy. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2*) pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 2 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3) dokumentów stwierdzających, że co najmniej jedna osoba wskazana w wykazie - zał. nr 4 do SIWZ, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia do: a) pełnienia funkcji kierownika robót o specjalności elektrycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów - Dz. U z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.), b)eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólne ww. dokumenty. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5.W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji uproszczonej (na stronie tytułowej kosztorysu musi być podana cena jednostkowa robocizny, narzuty oraz podsumowanie) wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu na podstawie przedmiarów robót zamawiającego - zał. nr 7 do SIWZ, b) kart katalogowych proponowanych opraw oświetleniowych wraz z wynikami obliczeń natężenia oświetlenia oraz obliczeń współczynnika UGR dla poszczególnych pomieszczeń dla każdego kierunku obserwacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach