Przetargi.pl
Remont instalacji odgromowych 13 obiektów Uniwersytetu Wrocławskiego

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji odgromowych 13 obiektów Uniwersytetu Wrocławskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji odgromowych 13 obiektów Uniwersytetu Wrocławskiego: przy ul. Pocztowej 9, św. Jadwigi 3/4, Koszarowej 3/20 i 21, Sienkiewicza 21, Komuny Paryskiej 21, Kuźniczej 35, Uniwersyteckiej 22/26, Więziennej 8/12 (łącznik), Krętej 1/3, Dawida 1, pl. Uniwersyteckim 1, pl. Grunwaldzkim 2/4. 2. Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: a) Remont uziomów urządzeń piorunochronnych (przez wbicie dodatkowych uziomów pionowych i przyłączenie ich do uziomów o zbyt dużej rezystancji) niżej wymienionych obiektów: - uziomy nr 3, 22, 23 Gmachu Głównego przy pl. Uniwersyteckim 1; - uziom nr 1 budynku przy ul. Komuny Paryskiej 21; - uziom nr 1 budynku przy ul. Krętej 1/3; - uziomy nr 13,14,16 budynku Instytutu Matematycznego przy pl. Grunwaldzkim 2/4; - uziomy nr 1 i 2 budynku WPAiE przy ul. Uniwersyteckiej 22/26. b) Usunięcie nieciągłości instalacji naziemnej urządzeń piorunochronnych następujących obiektów: - pomiędzy złączami kontrolnymi 1-8, 8-7 budynku przy ul. Kuźniczej 35 (dach stromy, kryty starą dachówką); - pomiędzy złączami kontrolnymi 5-6, 9-10, 10-11, 11-12 budynku nr 20 przy ul. Koszarowej 3 (dach dwuspadowy, kryty dachówką); - pomiędzy złączami kontrolnymi 4-5, 5-6, 6-7, 7-8, 8-9, 9-10, 10-11, 18-19 budynku nr 21 przy ul. Koszarowej 3 (dach dwuspadowy, kryty dachówką); - pomiędzy złączami kontrolnymi 7-6, 6-5, 1-2, 2-3, 3-4, 4-5 budynku przy ul. Krętej 1/3 (dach dwuspadowy, kryty starą dachówką); - pomiędzy złączami kontrolnymi 16-15, 15-14, 14-13, 13-12, 12-11, 5-4, 4-3 budynku WNHiP przy ul. Dawida 1 (dach dwuspadowy, kryty starą dachówką); - pomiędzy złączami kontrolnymi 2-3 budynku Biblioteki Uniwersyteckiej „Na Piasku” przy ul. św. Jadwigi ¾ (dach dwuspadowy, kryty nową dachówką); - pomiędzy złączami kontrolnymi 4-5 budynku łącznika WPAiE przy ul. Więziennej 8/12 (dach stromy, jednospadowy, kryty dachówką); - pomiędzy złączami kontrolnymi 14-15, 15-16 budynku Instytutu Matematycznego przy pl. Grunwaldzkim 2/4 (dach płaski); - pomiędzy złączami kontrolnymi 1-2, 2-3, 3-4, 5-6, 6-7, 7-8, 9-1 budynku przy ul. Pocztowej 9 (dach dwuspadowy, kryty dachówką); - pomiędzy złączami kontrolnymi 3-4 budynku WPAiE przy ul. Uniwersyteckiej 22/26 (dach jednospadowy, kryty blachą); - pomiędzy złączami kontrolnymi 1-2, 2-3, 3-4 budynku przy ul. Komuny Paryskiej 21 (dach płaski); - pomiędzy złączami kontrolnymi 5-6, 6-7, 9-10, 10-11, 11-12 budynku przy ul. Sienkiewicza 21 (dach dwuspadowy, kryty nową dachówką). 3. Szczegółowy zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: a) STWiORB – Załącznik nr 7 do SIWZ; b) Przedmiar – Załącznik nr 8 do SIWZ; c) Protokoły pomiarów wraz ze zdjęciami obiektów (komplet 13 szt.) – Załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy z kartą gwarancyjną - Załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)- w formie oryginału. 2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w sekcji III.4 i III.5 Ogłoszenia. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach