Przetargi.pl
Remont instalacji niskoprądowych Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-16 przy ul. Wittiga 4 we Wrocławiu.ZP/BZP/133/2017

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2017-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.pwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji niskoprądowych Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-16 przy ul. Wittiga 4 we Wrocławiu.ZP/BZP/133/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji niskoprądowych Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-16 przy ul. Wittiga 4 we Wrocławiu. 2.W zakres niniejszego zamówienia wchodzą niżej wymienione systemy Instalacji słabo prądowych: -System sygnalizacji pożaru SSP; -Sterowanie systemem oddymiania grawitacyjnego; -System zasysający; -Dźwiękowy system ostrzegawczy DSO; -System trzymaczy drzwiowych; -Utylizacja istniejących urządzeń w tym między innymi czujek jonizacyjnych. Uwaga: Występuje etapowanie prac. 3. Zakres robót szczegółowo obejmuje dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy), STWIORB oraz przedmiar robót, rzuty, schematy - stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót demontażowych i montażowych, usług budowlanych w zakresie określonym w pkt. 2 niniejszego rozdziału i opisanym w dokumentacji technicznej i SIWZ z załącznikami. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dokonywanie przez Wykonawcę czynności serwisowych w celu utrzymania gwarancji producenta w okresie gwarancji zaoferowanym przez Wykonawcę na wszystkie urządzenia wszystkich systemów wchodzących w zakres przedmiotu umowy. Czynności te winny obejmować wymianę części podlegających zużyciu, a także wymianę materiałów eksploatacyjnych (akumulatory w urządzeniach, filtry ) nie rzadziej niż w terminach zalecanych przez producenta lub konieczności zapewnienia prawidłowego działania urządzeń. 6.Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45314310-7 - Układanie kabli 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia 45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 7.Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie, w związku z czym występować będą utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu zamówienia związane z kwaterowaniem studentów dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dostosować realizację zadania do panujących warunków – szczegóły do uzgodnienia z kierownikiem obiektu.Obowiązkiem wykonawcy jest ustalenie z użytkownikiem danego pokoju terminu realizacji prac. Powołując się na powyższe - podczas wykonywania prac na terenie remontowanego obiektu winien być obecny kierownik robót, którego doświadczenie zawodowe oceniane będzie przez Zamawiającego w kryterium oceny ofert. 8.Zamawiający nie wyraża zgody, by podczas wykonywania prac całkowicie unieczynnić istniejące w obiekcie systemy. 9.W pierwszym etapie realizacji zadania należy dostarczyć CSP i CDSO i po demontażu istniejących elementów na jednej pętli systemu SSP lub jednej linii systemu DSO wykonać i uruchomić instalację nowych systemów. Wykonawca kończąc prace w danym dniu musi pozostawić w pełni zabezpieczony obiekt z aktywnymi wszystkimi sterowaniami, przeszkolić obsługę. Takie działanie pozwoli na zminimalizowanie obszarów w budynku będących bez zabezpieczenia w czasie wykonywania prac. 10.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wszelkich prac głośnych w godzinach od 8.00 do 17.00 w dni robocze. 11.Wykonawca jest zobowiązany do ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu w trakcie prowadzonych robót. Po zakończeniu prac – każdego dnia – Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia miejsca wykonywanych robót w należytym porządku / czystości. W przypadku - pozostawienia miejsca, o którym mowa w nieporządku (bałaganie) - czyli nie wywiązania się Wykonawcy z wyżej wymienionego obowiązku Zamawiający zleci wykonanie prac porządkowych firmie zewnętrznej, na koszt Wykonawcy, za cenę roboczogodziny aktualnie obowiązującą na rynku. 12.W przypadku konieczności korzystania z dźwigów osobowych znajdujących się w obiekcie podczas prowadzenia robót budowlanych zostaną one zabezpieczone przez Wykonawcę przed uszkodzeniem mechanicznym oraz zapyleniem. 13.Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym tymczasowe podłączenie urządzeń elektrycznych służących do wykonywania prac. 14.Przed rozpoczęciem prac w terminie 3 dni po podpisaniu umowy wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji Harmonogram realizacji prac. 15.Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji wskazanej w załączniku nr 4 do SIWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. 16.Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 17.Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art.22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz.1502, z późn.zm), w następującym zakresie realizacji zamówienia: - roboty instalacyjne teletechniczne, elektryczne Więcej szczegółów w rozdziale II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 25 000,00 PLN (dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi się składać z: a. oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt 1 SIWZ; b. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ c. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); d. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ). 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.1.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 2.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 2.2. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotach, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach