Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Czachowskiego 21 A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3856350 , fax. 048 3856415
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu
ul. Czachowskiego 21 A 21 A
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3856350, fax. 048 3856415
REGON: 00001775600291 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji elektrycznej z dostosowaniem oświetlenia do wymagań PN w budynku Biura Terenowego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Pionkach, ul. Spokojna 9. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej z dostosowaniem oświetlenia do wymagań PN w budynku Biura Terenowego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Pionkach, ul. Spokojna 9. Wartość zamówienia (bez podatku VAT) ustalona została na kwotę 67.597,74 zł, co stanowi równowartość 17.435,13 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453170002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. dokumenty i oświadczenia dla kierownika robót: 5.1. uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacje elektryczne; 5.2. zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; 5.3. wykaz zabytków nieruchomych przy których odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie; 6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia o wartości powyżej 80.000,00 zł każda - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub/files/19438/men6Uoa029V.rar
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MONITORING OBIEKTÓW SPORTOWYCH PRZY UL. ŻABIEJ ORAZ PLACU ZABAW PRZY UL. ASNYKA W JÓZEFOWIE
Dodano: 2015-08-06 - Dostawę wraz z montażem urządzeń UPS w ramach zadania Rozbudowa infrastruktury administracyjno - sztabowej na terenie lotniska wojskowego Łask.
Dodano: 2015-01-29 - Modernizacja dźwigu towarowego małego w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie
Dodano: 2013-09-25 - Remont budynku 23 - sprawa 68/2013
Dodano: 2013-04-25 - Materiały do konserwacji oświetlenia ulic
Dodano: 2012-12-19 - Remont instalacji odgromowej na Domu Poselskim - bud E i F Kancelarii Sejmu
Dodano: 2012-06-04 - Modernizacja instalacji elektrycznej na IV piętrze (etap VII) w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie.
Dodano: 2012-05-21 - Remont instalacji elektrycznych w lokalach w budynkach mieszkalnych, administrowanych przez ZGN Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
Dodano: 2012-02-02 - Materiały do konserwacji oświetlenia ulic
Dodano: 2011-12-23 - Modernizacja instalacji elektrycznej (etap VI) w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie
Dodano: 2011-05-04