12 Terenowy Oddział Lotniskowy ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 28A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6840600 , fax. 022 6840666
- Data zamieszczenia: 2015-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy
ul. Nowowiejska 28A 28A
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6840600, fax. 022 6840666
REGON: 01212598500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.12tol.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojsko
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę wraz z montażem urządzeń UPS w ramach zadania Rozbudowa infrastruktury administracyjno - sztabowej na terenie lotniska wojskowego Łask. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń UPS w ramach zadania Rozbudowa infrastruktury administracyjno - sztabowej na terenie lotniska wojskowego Łask obejmująca m. in.: 1) Dostawę, montaż, podłączenie oraz uruchomienie urządzeń UPS o których mowa w pkt. 3.2 SIWZ 2) Inne prace wymienione w pkt. 3.3 SIWZ stanowiące integralną część przedmiotowego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453170002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 10.02.2015 r. do godziny 09.30.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium długości okresu gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.12tol.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MONITORING OBIEKTÓW SPORTOWYCH PRZY UL. ŻABIEJ ORAZ PLACU ZABAW PRZY UL. ASNYKA W JÓZEFOWIE
Dodano: 2015-08-06 - Modernizacja dźwigu towarowego małego w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie
Dodano: 2013-09-25 - Remont budynku 23 - sprawa 68/2013
Dodano: 2013-04-25 - Materiały do konserwacji oświetlenia ulic
Dodano: 2012-12-19 - Remont instalacji odgromowej na Domu Poselskim - bud E i F Kancelarii Sejmu
Dodano: 2012-06-04 - Modernizacja instalacji elektrycznej na IV piętrze (etap VII) w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie.
Dodano: 2012-05-21 - Remont instalacji elektrycznych w lokalach w budynkach mieszkalnych, administrowanych przez ZGN Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
Dodano: 2012-02-02 - Materiały do konserwacji oświetlenia ulic
Dodano: 2011-12-23 - Modernizacja instalacji elektrycznej (etap VI) w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie
Dodano: 2011-05-04 - Materiały do konserwacji oświetlenia ulic
Dodano: 2010-12-07