Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej wlz wraz z obwodami administracyjnymi w budynkach gminnych wielorodzinnych w Szczecinie w podziale na cztery części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2015-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej wlz wraz z obwodami administracyjnymi w budynkach gminnych wielorodzinnych w Szczecinie w podziale na cztery części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji elektrycznej wlz wraz z obwodami administracyjnymi w budynkach gminnych wielorodzinnych w Szczecinie w podziale na cztery części: 1) cz. 1 - remont wlz budynku frontowego z oficynami I i II przy ul. 5 Lipca 29 2) cz. 2 - remont wlz dwóch budynków (oficyna lewa i prawa) przy ul. Śląskiej 35 3) cz. 3 - remont wlz dwóch budynków przy ul. Stołczyńskiej 173 i ul. Rugiańskiej 38 4) cz. 4 - remont wlz dwóch budynków przy ul. Unisławy 22 oficyna i ul. Dąbrówki 21 2. Zakres remontu obejmuje: 1) Opracowanie schematu strukturalnego wlz każdego z budynków. 2) Uzgodnienie wymienionego w pkt 1 schematu w ENEA Operator Sp. z o. o., ul. Derdowskiego 2 w Szczecinie. 3) Wykonanie robót remontowych elektroenergetycznych zgodnie z uzgodnionymi schematami wymienionymi w pkt 1, obejmujących: 3.1.) wybudowanie głównych tablic elektroenergetycznych TG (z zabezpieczeniami prądowymi i przepięciowymi oraz układami pomiarowymi) w budynkach, 3.2.) wymianę zasilania między złączem kablowym ZK, a tablicą główną TG w budynku frontowym, 3.3.) wymianę zasilania między tablicą główną TG we froncie, a tablicami głównymi w oficynach, 3.4.) wykonanie wlz między tablicami głównymi, a tablicami licznikowymi TL i mieszkaniowymi TM (wraz z ich wymianą), 3.5.) wykonanie obwodów administracyjnych w każdym z budynków, w tym: a) nowych obwodów oświetlenia piwnic, klatki schodowej i strychu, b) zainstalowania zabezpieczeń dla potrzeb przyszłej instalacji domofonowej (rezerwowe KO-1), c) zabezpieczeń i układów pomiarowych w obwodach administracyjnych, 3.6.) wykonanie instalacji wyrównawczej w budynkach i uziemień, 3.7.) wykonanie wymaganych pomiarów elektrycznych remontowanej instalacji oraz uziemienia. 4) Dostarczenie na odbiór uzgodnionego schematu oraz protokołu odbioru wlz przez ENEA wraz z protokołami pomiarów elektrycznych. 3. Podane załącznikach do siwz nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry takie same lub lepsze niż wskazane przykładowo w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W takim przypadku, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, o którym mowa w rozdziale V ust. 9 siwz. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 5. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną (1) część zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia - (ul. 5 Lipca 29) - 1.047,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterdzieści siedem złotych), 2) dla Części 2 zamówienia - (ul. Śląska 35) - 664,00 zł (słownie: sześćset sześćdziesiąt cztery złote), 3) dla Części 3 zamówienia - (ul. Stołczyńska 173 i ul. Rugiańska 38) - 819,00 zł (słownie: osiemset dziewiętnaście złotych), 4) dla Części 4 zamówienia - (ul. Unisławy 22 i ul. Dąbrówki 21) - 721,00 zł (słownie: siedemset dwadzieścia jeden złotych), w terminie do dnia 29.09.2015 do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 12 przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach