Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana stolarki budowlanej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze

Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze ogłasza przetarg

  • Adres: 56-416 Twardogóra, Stanisława Staszica 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
    Stanisława Staszica 3
    56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
    REGON: 000192962
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana stolarki budowlanej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Remont instalacji elektrycznej zasilającej budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w TwardogórzeProjektowane instalacje to:- Instalacje oświetlenia podstawowego.- Przeniesienie instalacji oświetlenia awaryjnego.- Zasilanie rozdzielni oraz wymiana i dobudowa rozdzielni elektrycznych.- Instalacja CCTV, SSWIN, instalacja dzwonkowaSzczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna – załącznik nr 8a do SWZGwarancja i rękojmia na wykonane zadanie obejmuje wszystkie elementy wykonanych robót.Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji opisowej i rysunkowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia w SWZ.Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Wszelkie prace winny być każdorazowo zgłaszane i ustalane na bieżąco z Zamawiającym, tak aby zapewnić bezwzględną ciągłość funkcjonowania jednostki bez żadnego uszczerbku dla możliwości wykonywania jej ustawowych zadań. Prace należy prowadzić w godzinach funkcjonowania szkoły, po uzgodnieniu z Zamawiającym – o ile nie będzie to kolidowało z ciągłością funkcjonowania jednostki – możliwe będzie prowadzenie prac także w innych godzinach.Zadanie nr 2: Wymiana stolarki budowlanej w korytarzach budynku szkoły wraz z niezbędnymi robotami budowlanymiOPIS ROBÓTDemontaż drzwi i okien wewnętrznych do pomieszczeń, które znajdują się w obudowie ścian korytarza wewnętrznego i dwóch klatek schodowych budynku szkoły, na 4 kondygnacjach użytkowych. Razem do demontażu wytypowano 31 szt. drzwi jednoskrzydłowych, oraz 3 szt. drzwi dwuskrzydłowych i jedne drzwi ze ścianką drewnianą oraz 5 okien wewnętrznych i jedne drzwiczki rewizyjne. Razem 35 szt. drzwi oraz 5 okien i drzwiczki rewizyjne na poddaszu. Drzwi 2 skrzydłowe to drzwi do auli oraz drzwi do korytarza w kierunku Sali gimnastycznej na parterze budynku. 4 szt. okien wewnętrznych do sanitariatów na I i II piętrze oraz jedno wewnętrzne oddzielające korytarz do Sali gimnastycznej od zachodniej klatki schodowej. Wszystkie drzwi i okna po demontażu zostaną, w ramach zadania, usunięte z terenu szkoły 1 utylizowane. Założono transport materiałów z rozbiórki na odległość do 5 km oraz utylizację w uprawnionym punkcie odbioru odpadów budowlanych. Montaż nowych drzwi i okien. Wszystkie nowe drzwi i okna będą wymieniane wg zasady — sztuka za sztuką. Za wyjątkiem:- drzwi do auli na poddaszu — dwuskrzydłowe 120/200 ( 100 + 20)- drzwi do korytarza Sali gimnastycznej — dwuskrzydłowe 120/200 ( 100 + 20 )- drzwi do kotłowni i WC na parterze — 80/200- drzwi do korytarza na poddaszu — klatka zachodnia — 100/200 — w nowym otworze ściany,- drzwi na zaplecze sceny na poddaszu — 80/200Ponadto, zamontowane zostaną nowe drzwi, których w tej chwili nie ma, do pomieszczenia koło biblioteki 100/200.Wszystkie drzwi są w klasie Eis 30. Drzwi otwierane na zewnątrz pomieszczeń — do korytarzamuszą posiadać zamozamykacze. Drzwi będą wykonane i zamontowane z regulowaną ościeżnicą na grubość muru oraz opaskami maskującymi.Wszystkie okna będą w klasie El 30. Montaż drzwi nastąpi po robotach budowlanych z przygotowaniem otworu ściennego na montaż, w tym dostosowaniem istniejących progów do montażu drzwi. Roboty te zostały opisane poniżej. Roboty przygotowawcze muszą być koordynowane z dostawcą i montażystą stolarki budowlanej.Standard nowych drzwi — Eis 30 z samozamykaczami, pełne, płycinowe oraz z odpornością mechaniczną dedykowaną dla budynków użyteczności publicznej. Dodatkowo drzwi powinnyposiadać min. jeden zamek patentowy, a do wybranych pomieszczeń 2 zamki patentowe. Drzwi i okna musza posiadać izolacyjność akustyczną wymaganą dla budynków szkolnych. Wszystkie drzwi muszą się otwierać do kąta min. 90 stopni, a grubość skrzydła i klamka niemogą pomniejszać szerokości przejścia w świetle ościeżnicy. Kolorystyka drzwi — do uzgodnienia z Inwestorem.OPIS ROBÓT REMONTOWYCH NIEZBĘDNYCH DO MONTAŻU STOLARKI.Roboty budowlane remontowe w związku z wymiana drzwi i okien wewnętrznych w korytarzach budynku szkoły. Planuje się następujący zakres robót:Roboty rozbiórkowe.Roboty dotyczą okładzin ścian na powierzchni minimalnej, niezbędnej oraz przygotowania otworów drzwiowych i okiennych do montażu stolarki. Ponadto, zakres robót obejmuje wykucie otworu pod nowe drzwi do pomieszczenia na I piętrze. Wszystkie materiały z rozbiórki zostaną, w ramach zadania, usunięte z terenu szkoły i utylizowane. Założono transport materiałów z rozbiórki na odległość do 5 km oraz utylizację w uprawnionym punkcie odbioru odpadów budowlanych.Roboty murarskie.Należy przygotować otwory pod montaż stolarki, co do potrzebnych gabarytów i standardów. W zakres robót wchodzą także przebudowy i zamurowania oraz osadzenie nowych nadproży w wytypowanych miejscach. Należy zamurować część otworu okiennego w korytarzu koło kotłowni. Należy wymurować ściankę na poddaszu — klatka zachodnia, z przesunięciem ścianki o ok. I m w korytarz, pod montaż nowych drzwi na poddasze.Roboty tynkarskie.W związku z montażem nowej stolarki należy uzupełnić tynki w kontakcie z przerabianymi otworami w ścianach oraz uzupełnić tynki na nowych nadprożach i po robotach murarskich. Tynki II kategorii cementowo- wapienne.Roboty malarskie.Zakres robót obejmuje:- przygotowanie nawierzchni do malowania - gruntowanie i szpachlowanie wszystkich ścianna powierzchni niezbędnej w obrębie robót montażowych.- wykonanie gładzi szpachlowych 1 warstwowych- malowanie nawierzchni ścian farbami emulsyjnymi 2 krotne w korytarzach na powierzchni,jak opisano powyżej.Kolorystyka malowania oraz rodzaj materiałów malarskich wg uzgodnień z Inwestorem.Roboty wykończeniowe.Uzupełnienie glazury w pomieszczeniach wc i okładzin ściennych po montażu stolarki. Ponadto należy przygotować progi w wejściach do pomieszczeń do zamontowania drzwi. Roboty będą koordynowane z wykonawcą montażu stolarki budowlanej przez przedstawicielaInwestora.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna – załącznik nr 8b do SWZGwarancja i rękojmia na wykonane zadanie obejmuje wszystkie elementy wykonanych robót.Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji opisowej i rysunkowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia w SWZ.Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Wszelkie prace winny być każdorazowo zgłaszane i ustalane na bieżąco z Zamawiającym, tak aby zapewnić bezwzględną ciągłość funkcjonowania jednostki bez żadnego uszczerbku dla możliwości wykonywania jej ustawowych zadań. Prace należy prowadzić w godzinach funkcjonowania szkoły, po uzgodnieniu z Zamawiającym – o ile nie będzie to kolidowało z ciągłością funkcjonowania jednostki – możliwe będzie prowadzenie prac także w innych godzinach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach