Przetargi.pl
Remont instalacji do sortowania odpadów zmieszanych w podziale na trzy zadania: Zadanie A: remont rozrywarki worków, Zadanie B: remont przenośnika łańcuchowego TR-2 Zadanie C: remont obrotnicy balastu TR-21

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 484 444 , fax. 943 484 434
  • Data zamieszczenia: 2021-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 5
    75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 484 444, fax. 943 484 434
    REGON: 33025398400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji do sortowania odpadów zmieszanych w podziale na trzy zadania: Zadanie A: remont rozrywarki worków, Zadanie B: remont przenośnika łańcuchowego TR-2 Zadanie C: remont obrotnicy balastu TR-21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont instalacji do sortowania odpadów zmieszanych w podziale na trzy zadania: Zadanie A: remont rozrywarki worków, Zadanie B: remont przenośnika łańcuchowego TR-2 Zadanie C: remont obrotnicy balastu TR-21 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejsce realizacji: Sianów, ul. Łubuszan 80, Regionalny Zakład Odzysku Odpadów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Koszalinie. Termin realizacji: do 28.12.2020r. Uwaga! ostateczny termin wystawienia faktury dla każdego z zadań to dzień 31.12.2020 roku. 5. Gwarancja: a) Gwarancja minimum 24 miesiące lub 4000 godzin pracy; b) Wszystkie części zamienne użyte do naprawy muszą być oryginalne (firmy Falubaz, Matthiessen), wykonane zgodnie z zaleceniami producenta; c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wymiany części na inne niż zaleca producent tzn.: - nie ma możliwości wymiany części z przykręcanych na np. spawane. - nie ma możliwości wymiany na materiały gorszej jakości; 6. Serwis (jego reakcja +kary umowne za brak przyjazdu): a) Maksymalny czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii w dni robocze 48 godziny; b) Maksymalny czas naprawy od wystąpienia usterki 5 dni roboczych; c) W przypadku braku reakcji serwisu lub naprawy powyżej 5 dni, naliczane będą kary umowne w wysokości 0,1% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki; d) Okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni niesprawności przedmiotu umowy spowodowanej awarią i czasem naprawy; e) Serwis pogwarancyjny; 7. Odbiór i szkolenia: a) Odbiór prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia nastąpi w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, po uprzednim sprawdzeniu maszyn przy udziale pracowników Zamawiającego; b) Warunkiem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego i dokonania odbioru jest wykonanie całego zakresu prac wskazanych w poszczególnych zadaniach i poprawne działanie każdej remontowanej maszyny;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach