Przetargi.pl
Remont infrastruktury turystycznej Magurskiego Parku Narodowego

Magurski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 38-232 Krempna, Krempna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 414 099, , fax. 134 414 440
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Magurski Park Narodowy
    Krempna 59
    38-232 Krempna, woj. podkarpackie
    tel. 134 414 099, , fax. 134 414 440
    REGON: 18078930900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.magurskipn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont infrastruktury turystycznej Magurskiego Parku Narodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I 3.7. Wykonanie prac związanych z wymianą bariery wysokiej i niskiej przy wychodni skalnej Diabli Kamień o łącznej długości 1100m, remont pomostu oraz naprawa nawierzchni szlaku po przez brukowanie na odcinku 300m o szerokości od 0,8 m do 1,2 m w Obwodzie Ochronnym Pielgrzymka. Kolorystyka konstrukcji i materiały użyte do malowania oraz wymiany barierek muszą być zgodne z projektem technicznym (okrąglak toczony – drewno iglaste). Kamień użyty do brukowania - piaskowiec magurski. 3.8. Materiał, który zostanie zdemontowany wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia i zabrania z terenu Magurskiego Parku Narodowego Część II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego w Obwodach Ochronnych (Baranie, Grab, Rostajne, Żydowskie, Pielgrzymka, Świątkowa) według poniższego zestawienia: 1. Remont tablic informacyjnych w nieistniejących miejscowościach w ilości 5 szt. 2. Remont tablic w miejscach widokowych w ilości 5 szt. 3. Remont stołów z ławami w ilości 6 szt. 4. Remont otwartych miejsc ogniskowych w ilości 5 szt. Remont tablic w nieistniejących miejscowościach: Wilsznia, Ciechania, Rostajne, Żydowskie i Nieznajowa polega na wykonaniu nowych konstrukcji drewnianych i wymianie tablic informacyjnych na nowe (na istniejącym fundamencie). Kolorystyka konstrukcji i materiały użyte do malowania, budowy i wymiany muszą być zgodne z projektami technicznymi (okrąglak toczony – drewno iglaste). Podkład do tablicy informacyjnej wykonany z materiału dibond o grubości 3mm. Zadruk jednostronny 4/0, druk UV. Zamawiający przekaże teksty i materiały graficzne, które winny się znaleźć na tablicy. Wydruk tablic możliwy będzie po ostatecznej akceptacji ze strony Zamawiającego. Remont tablic w miejscach widokowych zlokalizowanych na szczycie Wysokiego, przy drodze powiatowej w Ciechani, i ścieżce przyrodniczej „Kiczera” będzie polega na wykonaniu nowych konstrukcji drewnianych (na istniejącym fundamencie) i wymianie tablic informacyjnych na nowe. Kolorystyka konstrukcji jak i materiały użyte do malowania, budowy i wymiany muszą być zgodne z projektem technicznymi (okrąglak toczony – drewno iglaste). Podkład do tablicy informacyjnej wykonany z materiału dibond o grubości 3mm. Zadruk jednostronny 4/0, druk UV. Zamawiający przekaże teksty i materiały graficzne, które winny się znaleźć na tablicy. Wydruk tablic możliwy będzie po ostatecznej akceptacji ze strony Zamawiającego. Remont stołów z ławami na miejscach ogniskowych i dziennego wypoczynku zlokalizowanych na początku i końcu ścieżki przyrodniczej „Folusz”, polega na wykonaniu nowych konstrukcji drewnianych (na istniejącym fundamencie). Kolorystyka konstrukcji jak i materiały użyte do malowania, budowy i wymiany muszą być zgodne z projektami technicznymi. Remont otwartych miejsc ogniskowych na miejscach ogniskowych i dziennego wypoczynku zlokalizowanych na początku i końcu ścieżki przyrodniczej „Folusz” i końcu ścieżki przyrodniczej „Kiczera”. Remont polega na wykonaniu nowych ław wokół miejsc ogniskowych. Kolorystyka konstrukcji jak i materiały użyte do malowania i budowy muszą być zgodne z projektami technicznymi Materiał, który zostanie zdemontowany wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia i zabrania z terenu Magurskiego Parku Narodowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej: - dla części 1 : w wysokości 1900 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł 00/100); - dla części 2 : w wysokości 1600 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset zł 00/100); 6.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu uznaje się ten termin za zachowany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium zostanie uznana (zaksięgowana) na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. 2019 r., poz. 310). 6.4 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu termin ważności wystawionego dokumentu winien być nie krótszy niż termin związania ofertą. 6.5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 26 1130 1105 0005 2167 9690 0001, w tytule przelewu wpisać: Wadium w postępowaniu ZP-370-1-4/20 „Remont infrastruktury turystycznej Magurskiego Parku Narodowego”. Część……. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłynęło w wymaganym terminie, decyduje data i godzina uznania wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6.6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu oryginał dokumentu wadium należy złożyć wraz z ofertą, przy czym wadium to winno znajdować się w oddzielnej, oznaczonej kopercie i nie powinno być trwale związane z ofertą. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6.7 Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 p.z.p. 6.8 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 6.9 Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy na formularzu oferty; 3) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 SIWZ; 4) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów ; 5) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium długość okresu gwarancji - na formularzu oferty; 6) oświadczenie w zakresie RODO - na formularzu oferty 7) pełnomocnictwo - (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach