Urząd Gminy Gościeradów ogłasza przetarg
- Adres: 23-275 Gościeradów, Gościeradów 61
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 015 8381105 , fax. 015 8381140
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gościeradów
Gościeradów 61 61
23-275 Gościeradów, woj. lubelskie
tel. 015 8381105, fax. 015 8381140
REGON: 00054059300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/goscieradow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont infrastruktury drogowo-mostowej na terenie gminy Gościeradów: - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
remont infrastruktury drogowo-mostowej na terenie gminy Gościeradów: 1. Remont / odbudowa mostu betonowego na rzece Tuczyn w ciągu dróg gminnych nr 108578 Gościeradów Zastawie i nr 108579 Gościeradów Ukazowy 2. Odbudowa/ remont przepustu dwururowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452220009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osoby zdolne do wykonania zamówienia, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów stwierdzających posiadanie przez kierownika robót uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności dróg. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz, 6) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzony formularz ofertowy - zał. Nr. I do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy p.z.p.- wzór zał. Nr. 1 do formularza ofertowego. 3. Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie(a) do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione(go) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zał. Nr 2 do formularza ofertowego. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.- zał. Nr 3/1 ,3/2 do formularza ofertowego 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia- dokumenty stwierdzające posiadanie przez kierownika robót uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności dróg. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego - zał. Nr 4 do formularza ofertowego. 6. Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - wzór zał. Nr 5 do formularza ofertowego. 7. Wykaz stawek i narzutów - wzór zał. Nr 6 do formularza ofertowego Podstawa do określenia ceny oferty : 8. Kosztorys ofertowy -zał. Nr 7/1, 7/2 do formularza ofertowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/goscieradow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane w zakresie: Remont części wojskowej bocznicy kolejowej nr 243 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie (budynek - biurowo - sztabowy)
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane w zakresie: Remont części wojskowej bocznicy kolejowej nr 243 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie (budynek - biurowo - sztabowy)
Dodano: 2016-06-10 - Roboty budowlane w zakresie częściowego remontu wojskowej bocznicy kolejowej nr 240 w kompleksie wojskowym Stawy, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego Dęblin - Nr 19/15/N
Dodano: 2015-07-09 - Robota budowlana w zakresie: remontu części wojskowej bocznicy kolejowej nr 220 w Bezwoli
Dodano: 2015-07-01 - Roboty budowlane w zakresie częściowego remontu wojskowej bocznicy kolejowej nr 211 w kompleksie wojskowym Dęblin- Lotnisko, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 7/15/N
Dodano: 2015-04-23 - Roboty bieżącego utrzymania elementów pasa drogowego w ramach utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie zgodnie z przedmiarem robót.
Dodano: 2015-04-14 - Wykonanie roboty budowlanej polegającej na utrzymaniu (konserwacji) wojskowych bocznic kolejowych nr 215 w m. Jawidz gm. Spiczyn; nr 220 w m. Bezwola gm. Wohyń; nr 243 w Lublinie; nr 248 w Chełmie
Dodano: 2013-09-03 - Wykonanie robót remontowych części wojskowej bocznicy kolejowej nr 215 w JAWIDZU
Dodano: 2012-10-05 - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie części wojskowej bocznicy kolejowej nr 220 w BEZWOLI
Dodano: 2012-09-26 - Wykonanie roboty remontowej części wojskowej bocznicy kolejowej nr 248 w CHEŁMIE
Dodano: 2012-08-17