Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie częściowego remontu wojskowej bocznicy kolejowej nr 211 w kompleksie wojskowym Dęblin- Lotnisko, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 7/15/N

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2015-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie częściowego remontu wojskowej bocznicy kolejowej nr 211 w kompleksie wojskowym Dęblin- Lotnisko, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 7/15/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie częściowego remontu wojskowej bocznicy kolejowej nr 211 w kompleksie wojskowym Dęblin- Lotnisko, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. 2. Szczegółowy zakres robót określają następujące załączniki do SIWZ tj.: a) ogólne warunki umowy - załącznik Nr 7; b) Przedmiar Robót - załącznik Nr 8; c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- załącznik Nr 9; 3. UWAGA: Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonali wizji lokalnej obiektu. Zainteresowani Wykonawcy przez przystąpieniem do przygotowania ofert mogą dokonać wizji lokalnej obiektu w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko. Zainteresowani wizją Wykonawcy powinni zgłosić się w dniu 29 kwietnia 2015 roku (środa) o godz. 10:00 - do kompleksu wojskowego Dęblin - Lotnisko, woj. lubelskie, 08-530 Dęblin (brama główna wjazdowa). Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest p. Grażyna ŁOBODA tel. 261-517-919. 7. W terminie 3 dni (trzech dni) od podpisania umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu: a) kosztorys ofertowy obejmujący roboty budowlane będące przedmiotem umowy i opiewający na wartość zgodną z ceną ryczałtową zadeklarowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do umowy; b)dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane kierownika budowy oraz kierownika robót, a także dokumenty potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego- pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej, o której mowa w § 19 ust. 1 pkt 2) ogólnych warunków umowy stanowiących załącznik nr 8 do siwz c) kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub pisemnego upoważnienia uprawniającego do dostępu do takich informacji wydanego przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych kierownika budowy oraz kierownika robót. 9. Wykonawca w dniu przekazania terenu budowy dostarczy Zamawiającemu imienny wykaz pracowników, pojazdów oraz sprzętu biorącego udział w realizacji zamówienia z podaniem następujących danych: a) nazwa, adres i nr tel. firmy realizującej przedsięwzięcie, b) imię i nazwisko pracowników wykonujących roboty wraz z numerami i serią ich dowodów osobistych; c) termin realizacji przedsięwzięcia, d) dane osoby sprawującej nadzór nad pracownikami, e) marka i nr rejestracyjny pojazdu/ów/, sprzętu (wjeżdżających na teren JW) . 10. Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia. 11. Przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego wraz z wymaganymi dokumentami, niezbędnymi do realizacji robót budowlanych, nastąpi kierownikowi budowy w ciągu 7 dni (siedmiu dni) od dnia podpisania umowy. Z czynności przekazania terenu budowy sporządzony zostanie protokół, podpisany przez strony. 12. Wynagrodzenie z tytułu niniejszej umowy będzie miało formę ryczałtu. Rozliczenie za roboty budowlane będzie - fakturą końcową. 13. Podstawą do wystawienia faktur będzie: - protokół końcowy odbioru robót budowlanych. 14. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość odbioru na piśmie najpóźniej do dnia 30.09.2015 r. (liczy się data wpływu zgłoszenia do Kancelarii Jawnej Zamawiającego). 15. Zamawiający najdalej w ciągu 14 dni od chwili otrzymania pisemnego zgłoszenia dokona odbioru robót albo przekaże Wykonawcy pisemną decyzję ustalającą , jakie warunki muszą być jeszcze spełnione aby dokonać odbioru przedmiotu umowy. 16.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu odbioru komplet dokumentów wymaganych przepisami Prawa budowlanego. 17. Roboty remontowe części bocznicy zlokalizowanej na terenie kompleksu wojskowego powinny być wykonywane w godzinach od 730 do 1530. 18. Potrzebę realizacji robót po godzinie 15:30 w dni robocze oraz w dni wolne od pracy należy zgłaszać co najmniej 3 dni (trzy dni) przed ich wykonywaniem. Oferent sporządzi kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stosując metodę kalkulacji uproszczonej określając w nim podstawę wyceny, opis, j.m., koszt jednostkowy, wartość podając je w cenie zamówienia netto i brutto. Kosztorys winien obejmować wszystkie pozycje przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej jedynie znaczenie pomocnicze i informacyjne (m.in. w kwestii analizy zasadności zgłoszenia ewentualnych pisemnych zastrzeżeń do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do projektu jej zmiany gdy kwota wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kosztorysu ofertowego, dostarczanego Zamawiającemu po podpisaniu umowy). Uregulowania odnoszące się do podwykonawców : Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przez umowę o podwykonawstwo rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. Zgodnie z zapisami ogólnych warunków umowy termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. Zamawiający w terminie 7 dni (siedmiu dni) od dnia przedłożenia mu projektu umowy o podwykonawstwo zgłosi pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do projektu jej zmiany: 1) niespełniającej wymagań określonych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ; 2) gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; 3) gdy kwota wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kosztorysu ofertowego, dostarczanego Zamawiającemu po podpisaniu umowy; 4) treść projektu umowy lub treść projektu jej zmiany będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą. Zamawiający w terminie 7 dni (siedmiu dni) od dnia przedłożenia mu umowy o podwykonawstwo zgłosi pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane: 1) niespełniającej wymagań określonych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ; 2) gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; 3) gdy kwota wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kosztorysu ofertowego, dostarczanego Zamawiającemu po podpisaniu umowy; 4) treść umowy lub treść jej zmiany będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą. Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. Nie zgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w/w terminie uważa się za akceptację projektu umowy przez zamawiającego. Umowa o podwykonawstwo winna być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi i jej zmian, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia lub zmiany, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,00 zł. W przypadku wystąpienia w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarze robót, ogólnych warunkach umowy: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń - zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązkami określonymi w ogólnych warunkach umowy, wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ oraz obowiązującymi normami, sztuką budowlaną i przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały/wyroby budowlane na okres zadeklarowany w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do siwz. Gwarancja liczona jest od momentu podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych bez zastrzeżeń przez strony. Gwarancja udzielona zamawiającemu przez Wykonawcę jest bezwarunkowa. Wykonawca nie może uzależnić jej udzielenia od spełnienia przez zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wymagań. W przypadku dokonania istotnych napraw w robotach budowlanych, urządzeniach lub wyrobach albo w przypadku ich wymiany na nowe, termin gwarancji biegnie na nowo, od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli Wykonawca wykonał ponownie część robót budowlanych, wymienił część urządzeń lub wyrobów, zapis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady robót budowlanych, urządzeń, wyrobów objętych gwarancją, zamawiający nie mógł z nich korzystać. Gwarancja nie obejmuje wad i usterek powstałych w robotach budowlanych lub zainstalowanych urządzeniach, wynikłych jedynie z winy użytkownika. Powyższe warunki gwarancji wiążą zamawiającego oraz wykonawcę. Zamawiający zastrzega, iż są one niezależne od gwarancji udzielanej przez producentów wyrobów, urządzeń, materiałów, użytych do realizacji robót budowlanych. Prawa i obowiązki wynikające z gwarancji udzielanej przez wykonawcę (uregulowane w niniejszej SIWZ i ogólnych warunkach umowy) są wykonywane niezależnie od praw i obowiązków wynikających z gwarancji udzielanej przez Producenta (tzw. gwarancji producenta). Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne robót objętych zamówieniem, stwierdzonych w toku czynności odbioru robót budowlanych, jak również ujawnionych w dalszym okresie obowiązywania rękojmi. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają z dniem upływu terminu gwarancji. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych i prawnych nie następuje mimo upływu terminu gwarancji i rękojmi, jeżeli Wykonawca wadę zataił. Powyższe warunki gwarancji udzielonej przez wykonawcę określone kompleksowo i w sposób zupełny w SIWZ i stanowiących jej element ogólnych warunkach umowy nie mogą być modyfikowane przez wykonawcę poprzez wręczanie zamawiającemu kart gwarancyjnych i innych dokumentów oraz oświadczenia wykonawcy składane w trakcie trwania umowy. W przedmiotowym postępowaniu wszelkie regulacje dotyczące gwarancji dotyczą gwarancji udzielanej przez wykonawcę, a nie Producenta. W przypadku załączenia do oferty przez wykonawcę warunków gwarancji odmiennych (co do np. zakresu, okresu, przedmiotu) niż określone przez zamawiającego w ogólnych warunkach umowy - oferta taka może zostać uznana przez zamawiającego za niezgodną z SIWZ i może zostać odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). W przypadku złożenia w formularzu ofertowym ogólnego oświadczenia akceptującego ogólne warunki umowy i jednocześnie załączenia odmiennych od treści zawartych w ogólnych warunkach umowy dotyczących gwarancji - oświadczeń w i0nnych dokumentach składających się łącznie na treść oferty - reguła powyższa będzie miała zastosowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452220009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. 41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach