Przetargi.pl
Remont i zabezpieczenie pawilonu wejściowego Młyna papierniczego w Dusznikach-Zdroju – etap III” realizowanego w ramach zadania „Duszniki-Zdrój, Młyn papierniczy, pawilon wejściowy (XVIII w.)"

Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 57-340 Duszniki-Zdrój, Kłodzka 42
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju
    Kłodzka 42
    57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie
    REGON: 890519046
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumpapiernictwa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i zabezpieczenie pawilonu wejściowego Młyna papierniczego w Dusznikach-Zdroju – etap III” realizowanego w ramach zadania „Duszniki-Zdrój, Młyn papierniczy, pawilon wejściowy (XVIII w.)"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: remont i zabezpieczenie pawilonu wejściowego Młyna papierniczego w Dusznikach-Zdroju – etap III”, realizowanego w ramach zadania „Duszniki-Zdrój, Młyn papierniczy, pawilon wejściowy (XVIII w.): zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowego pawilonu wejściowego - etap III dokończenie zadania”. Zadanie finansowane z Programu „Ochrona Zabytków” Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz z budżetu Województwa Dolnośląskiego w formie dotacji w roku 2023 na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, znajdujących się na obszarze województwa dolnośląskiego.Inwestycja ma na celu poprawę stanu technicznego obiektu, przywrócenie mu dawnej świetności, poprawę jego atrakcyjności i warunków użytkowych oraz zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację postępowania, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania, obejmującą w szczególności specyfikację warunków zamówienia, zwaną dalej „SWZ” wraz z załącznikami do niej, tj. dokumentacją projektową w zakresie: - Remontu pawilonu wejściowego do młyna papierniczego (rok opracowania w 2021) wraz z ANEKS DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ETAPU REALIZOWANEGO W ROKU 2023 (rok opracowania 2023);- Remontu łącznika pomiędzy pawilonem wejściowym a budynkiem głównym Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdrój (rok opracowania w 2022 r.);oraz dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury stanowiącymi integralną część SWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na platformie e-Zamówienia, będącej stroną internetową zamówienia Zamawiającego.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:10 000,00 złotych.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia i godziny określonych w Rozdziale XVIII pn. „SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT” SWZ.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy PARP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. ZDOLNOŚĆ DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM -o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadającej osobowości prawnej albo wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą lub zawodową, są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2. UPRAWNIENIA DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3. SYTUACJA FINANSOWA LUB EKONOMICZNA - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:4.1. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia *, tj.4.1.1. kierownikiem budowy oraz kierownikami robót branżowych, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności:a) konstrukcyjno-budowlanej,b) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych.Osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy winna posiadać co najmniej 18 miesięczną praktykę w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury - zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (tj. Dz. U. z 2022 poz. 840 ze zm.).PRZEZ UPRAWNIENIA BUDOWLANE rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego (rozdz. 2 Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie) oraz w Rozporządzeniu Przygotowania Zawodowego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 ze zm.).4.1.2. Jedną (1) osobą pełniącą funkcję kierownika prac konserwatorskich posiadającą kwalifikacje o których mowa w art. 37 a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (tj. Dz. U. z 2022 poz. 840 ze zm.), która posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami konserwatorskimi.4.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie **:a) wykonali minimum 2 zamówienia o wartości całkowitej nie mniejszej niż 200.000,00 zł każde polegające na przebudowie lub remoncie obiektu zabytkowego o konstrukcji drewnianej, objętego wpisem do rejestru zabytków;b) wykonali minimum jedno zamówienie polegające na wykonaniu pokrycia z gontu drewnianego w obiekcie zabytkowym objętym wpisem do rejestru zabytków;c) wykonali minimum jedno zamówienie polegające na konserwacji, renowacji, restauracji bądź rekonstrukcji marmoryzacji na tynkach w obiekcie zabytkowym objętym wpisem do rejestru zabytków;d) wykonali minimum jedno zamówienie polegające na konserwacji, renowacji, restauracji bądź rekonstrukcji naściennego malarstwa na tynkach, w szczególności typu iluzjonistycznego, w obiekcie zabytkowym objętym wpisem do rejestru zabytków.UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykazaniem się doświadczeniem w ppkt a), b), c) i d) w ramach jednej realizacji, tzn. w przypadku gdy Wykonawca realizował jedno zadanie obejmujące swoim zakresem wykonanie ppkt. a), b), c) i d).PRZEZ PRZEBUDOWĘ NALEŻY ROZUMIEĆ wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.PRZEZ REMONT NALEŻY ROZUMIEĆ wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto wstanie pierwotnym.*wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.** wraz z dowodami, tj. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach