Przetargi.pl
Remont i wzmocnienie wiaduktu w ciągu ul. Monte Cassino w Koszalinie - część północna.

Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3118060 , fax. 094 3425419
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie
    ul. Połczyńska 24 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3118060, fax. 094 3425419
    REGON: 33000246600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wzmocnienie wiaduktu w ciągu ul. Monte Cassino w Koszalinie - część północna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: - rozbiórka kap chodnika i opaski wraz z nawierzchnią, - rozbiórka nawierzchni jezdni i izolacji, - wzmocnienie dźwigarów skrajnych i przedskrajnych poprzez sprężanie zewnętrzne, - wzmocnienie skrajnych dźwigarów poprzez wykonanie zespolonego nadbetonu w miejscu kapy chodnika i opaski, - wzmocnienie płyty pomostu poprzez płaskowniki stalowe mocowane do spodu płyty, - oczyszczenie, naprawa i zabezpieczenie antykorozyjne łożysk na przyczółkach i filarach, - naprawa zaprawami PCC uszkodzeń korozyjnych i ubytków betonu konstrukcji przęseł i podpór, - montaż elementów odwodnienia - sączków i nowych wpustów ściekowych, - przebudowa gzymsów poprzez montaż prefabrykowanych desek gzymsowych, - przebudowa ścianek żwirowych przyczółków i montaż nowych płyt przejściowych, - ułożenie nowej izolacji, montaż nowych krawężników, - montaż nowych dylatacji na przyczółkach i filarach, - wykonanie nawierzchni bitumicznej na jezdni, - wykonanie nawierzchni na chodniku i opasce, - naprawa umocnienia skarp przy przyczółkach, - przebudowa dojazdów do wiaduktu na odcinku wykopów pod płyty przejściowe, - przebudowa (podwyższenie) balustrady na wiadukcie wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym, - montaż bariery ochronnej wraz z ekranem ochronnym na chodniku, - montaż sztywnej barieroporęczy na opasce - remont schodów przylegających do przyczółków, - zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych - spód przęseł, przyczółki i filary, - montaż pozostałych elementów odwodnienia wiaduktu - rur spustowych i przykanalików, - zabezpieczenie na czas robót i docelowo, istniejącej sieci uzbrojenia terenu, usytuowanej w obrębie konstrukcji wiaduktu: kabli zasilających oświetlenie wiaduktu, latarni oświetleniowych, gazociągów i wodociągu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211216
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 PLN 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BZ WBK II Oddział w Koszalinie 08 1090 1711 0000 0001 0656 6753 Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 5) W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno być wniesione w imieniu konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać: - minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Kierownika Budowy (uprawnienia do kierowania robotami mostowymi bez ograniczeń) oraz min. jedną osobę posiadającą uprawnienia kierownika robót drogowych. 4) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie zadania : 2 zadania związane z budową/przebudową/ obiektów mostowych (wiaduktu lub mostu drogowego), których łączna wartość wynosi minimum 5 000 000,00 zł. 5) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 10 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) Oświadczenie (wg wzoru nr 3), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 4). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: ? uprawnienia do kierowania robotami mostowymi w nieograniczonym zakresie, (poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia), ? uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, (poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia), ? potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 4) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru nr 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości lub zakresu oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87,poz. 605 z póz. zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 8) Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty: 9) Formularz oferty (wg wzoru nr 1); 10) Kosztorys ofertowy (wg wzoru nr 2);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach