Przetargi.pl
Opracowanie studium wykonalności dla projektu pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 0022Z Łukęcin - Strzeżewo

Powiat Kamieński ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Mieszka I 5B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3823120 , fax. 091 3823121
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamieński
    ul. Mieszka I 5B 5B
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3823120, fax. 091 3823121
    REGON: 81177215000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie studium wykonalności dla projektu pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 0022Z Łukęcin - Strzeżewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności niezbędnego do przygotowania wniosku o dofinansowanie Projektu pn. Przebudowa drogi powiatowej 0022Z Łukęcin - Strzeżewo, planowanego do realizacji w ramach Osi Priorytetowej 2 Rozwój Infrastruktury Transportowej i Energetycznej, Poddziałanie 2.1.2 Lokalna Infrastruktura Drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Studium wykonalności należy opracować zgodnie z zasadami określonymi przez Instytucję Zarządzającą RPO WZ. Studium wykonalności musi być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi przygotowania Studium Wykonalności na formularzu dla projektów drogowych. W/w Wytyczne i formularze dostępne są na stronie internetowej www.rpo.wzp.pl i stanowią element dokumentacji konkursowej. Konkurs nr RPOWZ/2.1.2/2009/1. W studium wykonalności musi uzasadniać finansową i administracyjną wykonalność projektu. Prawidłowo opracowane studium wykonalności daje odpowiedzi na następujące pytania: - Czy projekt jest wykonalny, tzn. czy nie istnieją ograniczenia natury finansowej, technicznej, organizacyjnej, prawnej, rynkowej, środowiskowej lub innej uniemożliwiające realizację projektu? - Czy są przesłanki do uznania, że projekt będzie miał charakter trwały? - Czy projekt jest racjonalny finansowo i społecznie? Wykonawca na każdym etapie oceny wniosku, w ramach wynagrodzenia, zobowiązany jest do dokonywania poprawek lub zmian wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy pzp, a w szczególności: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) udokumentują wykonanie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - 1 studium wykonalności dla projektu drogowego, ubiegającego się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej siwz. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnej społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) wykaz wykonanych studiów wykonalności z podaniem: daty rozpoczęcia i zakończenia prac, nazwy projektu, nazwy zamawiającego oraz wartości projektu. e) Dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie, np. referencje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkamienski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach