Przetargi.pl
"Remont i wyposażenie warsztatów w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Wyposażenie warsztatów szkolnych”

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Karłuszowiec
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3813786, , fax. 32 3813727
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    Karłuszowiec 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 3813786, , fax. 32 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont i wyposażenie warsztatów w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Wyposażenie warsztatów szkolnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie maszyn i urządzeń oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem stanowiących wyposażenie warsztatów szkolnych w budynku warsztatów przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach (ZSTiO) przy ul. Sienkiewicza 23. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 (słownie: sześć) części to jest: 1) część A - wyposażenie warsztatów szkolnych w centrum obróbkowe pionowe sterowane numerycznie (1 szt.) oraz tokarki sterowane numerycznie CNC (2 szt.), 2) część B - wyposażenie warsztatów szkolnych w tokarki konwencjonalne/uniwersalne (3 szt.), 3) część C - wyposażenie warsztatów szkolnych w frezarki konwencjonalne/uniwersalne (3 szt.), 4) część D - wyposażenie warsztatów szkolnych w półautomat spawalniczy (4 szt.) 5) część E - wyposażenie warsztatów szkolnych w przecinarkę taśmową (1 szt.) oraz zwijarkę do blach (1 szt.) . 6) część F - wyposażenie warsztatów szkolnych w sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem (w tym: Komputer stacjonarny – w obudowie stojącej wraz z monitorem - 8 szt. (kompletne działające zestawy), Oprogramowanie CAD – licencja na 9 stanowisk (wersja edukacyjna), Oprogramowanie CAM – licencja na 9 stanowisk (wersja edukacyjna), Laptop – 1 szt. wraz z torbą, myszką i oprogramowaniem biurowym). 3. Zakres przedmiotowy zamówienia dla części A składa się z: 1) dostawy, montażu, uruchomienia centrum obróbkowego pionowego sterowanego numerycznie oraz przeprowadzenia instruktażu z zakresu użytkowania i obsługi, 2) dostawy, montażu, uruchomienia tokarek sterowanych numerycznie CNC oraz przeprowadzenia instruktażu z zakresu użytkowania i obsługi. 4. Zakres przedmiotowy zamówienia dla części B składa się z dostawy, montażu, uruchomienia tokarek konwencjonalnych/uniwersalnych oraz przeprowadzenia instruktażu z zakresu użytkowania i obsługi. 5. Zakres przedmiotowy zamówienia dla części C składa się z dostawy, montażu, uruchomienia frezarek konwencjonalnych/uniwersalnych z głowicą skrętną oraz przeprowadzenia instruktażu z zakresu użytkowania i obsługi. 6. Zakres przedmiotowy zamówienia dla części D składa się z dostawy, montażu, uruchomienia półautomatu spawalniczego oraz przeprowadzenia instruktażu z zakresu użytkowania i obsługi. 7. Zakres przedmiotowy zamówienia dla części E składa się z dostawy, montażu, uruchomienia przecinarki taśmowej oraz zwijarki do blach oraz przeprowadzenia instruktażu z zakresu użytkowania i obsługi. 8. Zakres przedmiotowy zamówienia dla części F składa się z dostawy, montażu i uruchomienia sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części A został zawarty w załączniku nr 11, dla części B w załączniku nr 12, dla części C w załączniku nr 13, dla części D w załączniku nr 14, dla części E w załączniku nr 15 oraz dla części F w załączniku nr 16 do SIWZ . 10. Wykonawca części A, B, C, D, E jest zobowiązany do: 1) dostawy, montażu, uruchomienia przedmiotu zamówienia w budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących ul. Sienkiewicza 23 w Tarnowskich Górach oraz przeprowadzenia instruktażu z zakresu użytkowania i obsługi przedmiotu zamówienia, 2) koordynowania dostawy oraz montażu wyposażenia stanowiącego przedmiot umowy z Wykonawcą robót budowlanych w budynku tj. Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Handlowo-Usługowym „ROBIREX” Roman Biernacki z siedzibą w Gliwicach oraz w uzgodnieniu z Kierownikiem budowy nadzorującym powyższe roboty, 3) systematycznego porządkowania miejsc wykonania montażu elementów wyposażenia oraz usunięcia wszelkich odpadów pozostałych po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, 4) jako wytwarzający odpady – do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 519), b) ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2018r., poz. 21 z późn. zm.), 5) naprawienia wszelkich uszkodzeń i szkód, które wystąpiły w trakcie prowadzenia montażu, 6) podłączenia maszyn i urządzeń będących przedmiotem zamówienia do istniejącej instalacji, przy czym do warsztatów szkolnych doprowadzone jest zasilanie 400V, 7) dostarczenia wszelkich standardowych elementów wyposażenia (np.: kable elektryczne, złącza, przejściówki i inne elementy montażowe) niezbędne do prawidłowego podłączenia, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, 8) próbnego uruchomienia dostarczonych maszyn i urządzeń, w tym przeprowadzenie prób pod względem dokładności obróbki polegających na wykonaniu określonych operacji obróbkowych na materiale stalowym i aluminiowym, 9) przeprowadzenia instruktażu dla min. 2 operatorów lub dydaktyków z zakresu użytkowania i obsługi dostarczonych maszyn i urządzeń, 10) dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim oraz pełnej dokumentacji obsługowo-techniczno-rozruchowej (DTR) a także kompletu płynów eksploatacyjnych, płynów smarujących, innych cieczy i smarów umożliwiających prawidłowe działanie maszyn i urządzeń będących przedmiotem zamówienia, 11) instalacji na konkretnym urządzeniu wymaganego do niego oprogramowania – jeżeli dotyczy. 11. Wykonawca części F jest zobowiązany do: 1) dostawy, montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia w budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących ul. Sienkiewicza 23 w Tarnowskich Górach, 2) koordynowania dostawy sprzętu stanowiącego przedmiot umowy z Dyrektorem Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach, 3) systematycznego porządkowania miejsc wykonania montażu elementów wyposażenia oraz usunięcia wszelkich odpadów pozostałych po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, 4) jako wytwarzający odpady – do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 519), b) ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2018r., poz. 21 z późn. zm.), 5) naprawienia wszelkich uszkodzeń i szkód, które wystąpiły podczas dostarczania przedmiotu umowy, 6) dostarczenia wszelkich standardowych elementów wyposażenia (np.: kable elektryczne, złącza, przejściówki i inne elementy) niezbędne do prawidłowego podłączenia, instalacji i uruchomienia dostarczanego sprzętu, 7) dostarczenia wymaganych nośników wraz z akcesoriami oraz wszelkich niezbędnych dokumentów, w tym kart gwarancyjnych i informacji służących prawidłowemu wykonaniu przedmiotu umowy, 8) instalacji na konkretnym urządzeniu wymaganego do niego oprogramowania – jeżeli dotyczy. 12. Wykonawca Części A, B, C, D, E udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy (słownie: dwudziestu czterech miesięcy), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca Części F udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy (słownie: dwudziestu czterech miesięcy), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca może przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia od momentu przekazania przez Zamawiającego w formie pisemnej na wskazany przez Wykonawcę numer faksu/adres e-mail informacji o możliwości rozpoczęcia realizacji dostawy i montażu oraz uruchomienia urządzeń opisanych w części A, B, C, D, E oraz części F zamówienia. 15. Dostarczenie przedmiotu zamówienia, jego prawidłowy montaż, ustawienie oraz uruchomienie, a także przechowywanie na terenie obiektu nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 16. Urządzenia opisane w części A, B, C, D, E zamówienia powinny posiadać niezbędne świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty bezpieczeństwa oraz dokumenty dopuszczające do obrotu na polskim rynku ważne przez cały okres gwarancji. 17. Urządzenia opisane w części A, B, C, D, E, F zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i nie mogą być obciążone prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowe do użytkowania bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych. 18. Wskazane jest, aby Wykonawca części A, B, C, D, E zamówienia, przed złożeniem oferty zapoznał się z warunkami, jakie panują w warsztatach szkolnych przy ZSTiO, ul. Sienkiewicza 23, (tj.: dwa wjazdy o szerokości przejazdu 3,80 m, drzwi szer. 2,80 m, wys. 2,80 m) – dotyczy sytuacji, gdy przedmiot zamówienia wymaga szczególnych warunków do montażu. Wszelkie koszty związane z montażem pokrywa Wykonawca. 19. Sprzęt opisany w części F zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi normami, posiadać deklaracje zgodności CE oraz parametry techniczne i użytkowe zgodne z wymaganiami Zamawiającego. 20. Jeżeli Zamawiający zaznaczy w opisie przedmiotu zamówienia, że dany sprzęt lub urządzenie ma współdziałać lub być integralną częścią innego sprzętu lub urządzenia wymaga się, aby oferowany sprzęt lub urządzenie było zgodne, kompatybilne i prawidłowo współpracowało ze wskazanym urządzeniem lub sprzętem. 21. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 22. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, co oznacza możliwość zaproponowania odpowiedników żądanych wyrobów, posiadających takie same lub zbliżone cechy pod względem funkcjonalności i trwałości użytkowej. Oferta równoważna nie może mieć parametrów technicznych i jakościowych niższych od przedstawionych w SIWZ przez Zamawiającego. Udowodnienie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki równoważności leży po stronie Wykonawcy. 23. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia jest Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42600000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu na część A zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 zł). 2. Wykonawca przystępujący do przetargu na część B zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł). 3. Wykonawca przystępujący do przetargu na część C zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł). 4. Wykonawca przystępujący do przetargu na część D zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 200 zł (słownie: dwieście złotych 00/100 zł). 5. Wykonawca przystępujący do przetargu na część E zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 400 zł (słownie: czterysta złotych 00/100 zł). 6. Wykonawca przystępujący do przetargu na część F zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a, ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, pkt 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86, ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 1, pkt 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach