Przetargi.pl
Remont i wyposażenie budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Urzędowie

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8225052 , fax. 081 8285030
  • Data zamieszczenia: 2011-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 081 8225052, fax. 081 8285030
    REGON: 00054908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/urzedow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wyposażenie budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Urzędowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Urzędowie ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów. Zamawiający udziela zamówienia w częściach tj. Część 1 - roboty budowlane Część 2 - wyposażenie budynku Niniejsze zamówienie obejmuje tylko część 1 - roboty budowlane. Zakres zamówienia: 1) wymiana pokrycia dachowego nad widownią oraz zapleczem i roboty towarzyszące - rozbiórka starego pokrycia z blachy - rozebranie deskowania dachu z desek - impregnacja grzybobójcza i ogniochronna konstrukcji (krokwi istniejących) - ułożenie folii paroprzepuszczalnej - ołacenie i pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną, - obróbki blacharskie, rynny, rury, bariery śniegowe - naprawa kominów, wykonanie czapek i ich pomalowanie 2) docieplenie ścian zewnętrznych wieży obserwatorium, - zeskrobanie łuszczącej się farby - wzmocnienie, gruntowanie podłoża gruntem - docieplenie styropianem EPS 70 gr. 12 cm z przygotowaniem podłoża, wraz z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową z gotowej suchej mieszanki - obróbki blacharskie ( podokienniki) 3) remont sali widowiskowej i zaplecza - rozebranie boazerii ścian i osłon grzejnikowych - obicie tynków wewnętrznych z zaprawy cem-wap. i wykonanie nowych - malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi - ocyklinowanie posadzki z deszczułek malowanych lakierem chemoutwardzalnym - lakierowanie posadzek i parkietów - montaż drzwi wewnętrznych płycinowych, oraz dwuskrzydłowych aluminiowych, - montaż kotar elektrycznych na scenie, 4) instalacja c.o. wymiana c.o. na parterze budynku (bez przebudowy kotłowni) - demontaż rurociągów stalowych - demontaż grzejników i zaworów - montaż rurociągów o śr. nom od 15 do 50 mm i zaworów przelotowych i zwrotnych - montaż grzejników i zaworów, - roboty towarzyszące przy wykonywaniu instalacji c.o. 5) instalacja elektryczna -wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem (po istniejących trasach) - demontaż tablic, gniazd bezpiecznikowych, opraw żarowych, gniazd wtyczkowych, łączników instalacyjnych podtynkowych, - montaż tablicy TB, TB-K - montaż puszek, przewodów wtynkowych - przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu, - montaż opraw, łączników - montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynku i zwodów poziomych na dachu - pomiary instalacji elektrycznej i odgromowej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót , stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający wymaga aby wykonawcy uwzględnili koszty związane z wykonaniem robót tymczasowych i prac towarzyszących, umożliwiających wykonanie robót podstawowych Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały , wysokiej jakości o parametrach techniczno - eksploatacyjnych , użytkowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do zastosowanych materiałów dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp.) i na żądanie Zamawiającego je okazać. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-kosztorysowej, zestawieniach znajdują się wskazane znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjnych- użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego tj. parametry techniczne, użytkowe, nie gorsze niż opisane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej stwiorb) poszczególnych branży, projektach budowlanych. Zamawiający oceniając rozwiązania równoważne będzie traktował parametry opisane w stwiorb, projektach budowlanych , jako minimalne, które oferty równoważne muszą spełnić. Na żądanie Zamawiającego, dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, świadectwa jakości itp. Wykonawca podpisze umowę i zrealizuje zadanie zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę, na cały okres związania ofertą, wadium w wysokości 9 000 złotych, słownie: dziewięć tysięcy złotych. 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 21 8717 1022 2005 5000 0071 0004 z adnotacją wadium - remont budynku GOK Urzędów 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), w terminie 2011-03-31 do godz. 10:00. Sposób przekazania: wadium w formie ustalonej w ppkt 2 - 5 siwz musi być zdeponowane w oryginale przed terminem składania ofert w pokoju nr 4 Urzędu Gminy w Urzędowie, u pracownika zajmującego się zamówieniami publicznymi - Alicja Kozik, a na kserokopii, zamawiający może potwierdzić odpowiednią adnotacją o wniesieniu wadium w niniejszym postępowaniu. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy dołączyć kserokopię i oryginał gwarancji wadialnej , które po otwarciu ofert zostaną przekazane pracownikowi zajmującemu się zamówieniami publicznymi , a jego ksero z adnotacją i podpisem o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Wadium wniesione w pieniądzu w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skutecznie wniesione tylko wówczas , gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. Zamawiający żąda aby oferta zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniądz zawierała zapis nieodwołalnej i bezwarunkowej , zapłaty na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego kwoty wadium z tytułu zatrzymania wadium jeżeli wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzających warunki udziału w postępowaniu, oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; Wykonawca którego oferta została wybrana 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. W przypadku nie zabezpieczenia oferty, jedną z określonych w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia form wadium, wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 6. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana , jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/urzedow, zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach