Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 10-602 Olsztyn, Pstrowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
- Data zamieszczenia: 2019-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
Pstrowskiego 28b
10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
REGON: 51075125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i wymiana uszkodzonego oświetlenia drogowego w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Nidzica. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont i wymiana uszkodzonego oświetlenia drogowego w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Nidzica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz załącznikach do nin. SIWZ w szczególności : formularzu ofertowym, wzorze umowy, kosztorysie ofertowym oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia, które Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na Platformie przetargowej dostępnej pod adresem : https://zdw-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html zaś oryginały dokumentów do wglądu w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniem wykonawcy o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną); (w przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłącznie stosowanie obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 4 RODO wykonawca nie składa w/w oświadczenia) 2. Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Pzp – należy złożyć do oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5 Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ – należy złożyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Woźnice (dk16-osiedle)
Dodano: 2023-10-09 - "Więcej bezpiecznych przejść dla pieszych. Budowa doświetlenia przejść dla pieszych etap IV cz. 2"
Dodano: 2022-09-07 - Dostawa i montaż opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wieliczki
Dodano: 2021-03-01 - Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Piecki, wzdłuż drogi krajowej nr 58 i 59 oraz budowa oświetlenia drogowego na działce ew. nr 229/3 w obrębie Nawiady, gmina Piecki.
Dodano: 2021-02-10 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki
Dodano: 2021-01-21 - Dostawa i montaż opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wieliczki
Dodano: 2020-11-27 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki
Dodano: 2020-10-19 - Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Piecki, wzdłuż drogi krajowej nr 58 i 59 oraz budowa oświetlenia drogowego na działce ew. nr 229/3 w obrębie Nawiady, gmina Piecki.
Dodano: 2020-10-14 - Budowa doświetlenia przejść dla pieszych – II etap
Dodano: 2020-08-14 - Zagospodarowanie plaży osiedlowej nad jeziorem Ukiel – Os. Gutkowo
Dodano: 2020-08-06