Przetargi.pl
Remont i wymiana nawierzchni płyty boiska, z bitumicznego na sztuczną trawę, na terenie Centrum Treningowego Nr 2 przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu.

Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 53-623 Wrocław, Lubińska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7388200, 71 3548174, , fax. 713 568 550
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Spółka z o.o.
    Lubińska 53
    53-623 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7388200, 71 3548174, , fax. 713 568 550
    REGON: 20656009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartan.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wymiana nawierzchni płyty boiska, z bitumicznego na sztuczną trawę, na terenie Centrum Treningowego Nr 2 przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont i wymiana nawierzchni płyty boiska, z bitumicznego na sztuczną trawę, na terenie Centrum Treningowego Nr 2 przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową. 1. Podstawowe roboty objęte zamówieniem, ujęte w projekcie budowlanym i przedmiarze, polegają na: 1) demontażu istniejących piłkochwytów, 2) demontażu lamp/słupów oświetleniowych, 3) demontażu istniejącej ściany tenisowej, 4) otworowaniu istniejącej płyty boiska w związku z niedostateczną przepuszczalnością jej podbudowy składającej się z asfaltów oraz nasypów niebudowlnaych; w celu przygotowania jej pod nawierzchnię ze sztucznej trawy wymaga się zastosowania technologii umożliwiającej odprowadzenie wód opadowych powierzchniowo w konstrukcji nawierzchni trawy syntetycznej np. poprzez zastosowanie elastycznych podkładów panelowych będących integralną częścią systemu nawierzchni boiska, 5) wyrównaniu istniejącej płyty boiska oraz wzmocnieniu powierzchni podbudowy pod nawierzchnię ze sztucznej trawy, 6) wykonaniu nawierzchni ze sztucznej trawy dla projektowanego boiska o wymiarach 79,0m x 39,0m; 7) wydzieleniu boiska o wymiarach 30,0 x 62,4 m; z możliwością podziału na trzy mniejsze o wymiarach 20,0m x 30,0m, 8) wykonaniu piłkochwytów, dookoła boiska, o wysokości 6,0m, z siatki miękkiej, polipropylenowej, 9) wykonaniu nowego, ledowego, oświetlenia boiska, 10) zagospodarowaniu terenu w postaci wykonania terenu utwardzonego z kostki betonowej jako komunikacja piesza (chodniki, dojścia) i kołowa (dostawy, komunikacja wewnętrzna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233251-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP Nr rachunku: 51 1020 5226 0000 6702 0416 0990, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP/14/2020 na remont i wymianę nawierzchni boiska w WCT 2 przy ul. Lubińskiej 53”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku Nr 3A i 3B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Do oferty należy dołączyć również kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 powyżej dotyczące tych podmiotów. 4. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej dotyczące tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach