Przetargi.pl
Modernizacja obiektu rekreacyjno – sportowego w Wyrębie

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn 271
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757221778 , fax. 756666150
  • Data zamieszczenia: 2023-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271
    59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 757221778, fax. 756666150
    REGON: 230821569
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektu rekreacyjno – sportowego w Wyrębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, w powiecie lubańskim, w gminie Siekierczyn. Przedmiotem inwestycji jest boisko wielofunkcyjne, boisko do piłki nożnej oraz wiata biesiadna zlokalizowane w miejscowości Wyręba na działce o numerze ewidencji gruntów 89/2, obręb 0005 Wyręba. Celem zadania inwestycyjnego jest poprawa bezpieczeństwa, funkcjonalności i atrakcyjności obiektu rekreacyjno-sportowego i uatrakcyjnienia strefy obiekcie placu. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja obiektu rekreacyjno-sportowego obejmująca wymianę istniejącej nawierzchni z mączki ceglanej na nawierzchnię poliuretanową EPDM VIRGIN na boisku do koszykówki i siatkówki (wraz z wymalowaniem linii boisk), naprawą altany biesiadnej (poszycie dachowe, konstrukcja) oraz montażem nowych elementów wyposażenia na terenie działki. Teren w pobliżu przedmiotowej inwestycji jest zróżnicowany, występuje zabudowa rozproszona o charakterze wiejskim mieszkaniowa, oraz pola uprawne i łąki.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233251-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:3 000,00 złotychWadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy – konto Zamawiającego:Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział SiekierczynNr rachunku : 28 8392 0004 5500 0169 2000 0060z dopiskiem wadium na zadanie pn.„Modernizacja obiektu rekreacyjno – sportowego w Wyrębie”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:d) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresiee) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunków w tym zakresief) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Posiadanie przez Wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej do wysokości realizowanego zadania – do przedłożenia na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji zamówieniaOcenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia – załącznik nr 5 do SWZ.g) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie co najmniej jednej (1) roboty budowlanej o podobnym zakresie - o wartości minimum 50 000 zł. brutto (wzór załącznik numer 6)WW. robota winna być wykonana nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiot, na rzecz którego robota ta została wykonana. Wykonawca może załączyć dowód określający, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodem, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach