Gmina Strzegom ogłasza przetarg
- Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
- Data zamieszczenia: 2009-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
ul. Rynek 38 38
58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
REGON: 89071837200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT I ROZBUDOWA GIMNAZJUM W JAROSZOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: REMONT I ROZBUDOWA GIMNAZJUM W JAROSZOWIE Nr 98 Dz. nr 192/1 OBR. NR 0008 Jaroszów. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) Roboty rozbiórkowe: a/ rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego, b/ dobudowę budynku socjalno - administracyjnego (szatnie, sanitariaty wraz z pomieszczeniami biurowymi) do istniejącego budynku Gimnazjum wraz z instalacjami wod. - kan, c. o., inst. elektryczną i odgromową, wykonanie wpięcia sieci kanalizacji sanitarnej. 2) Remont istniejącego budynku Gimnazjum polegający między innymi na: a/ wykonaniu izolacji ścian piwnic, b/ wymianie stolarki drzwiowej, pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, przemurowaniu kominów, c/ wymianie instalacji centralnego ogrzewania, d/ skuciu starych tynków i wykonaniu nowych zatartych masą gipsową, malowanie pomieszczeń, wykonanie tynków mozaikowych na wysokości lamperii w ciągach komunikacyjnych i klatkach schodowych, e/ wykonaniu nowej żelbetowej klatki schodowej wraz z okładzinami schodów, f/ wykonaniu nowych podłóg i posadzek, g/ wykonaniu nowej elewacji z dociepleniem i wymianą parapetów, wykonanie dojścia z kostki betonowej, h/ wymianie istniejącej instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej. Z projektu należy wyłączyć wymianę okien w istniejącym obiekcie. 2. Szczegółowy zakres robót (z wyłączeniem wymiany okien w istniejącym obiekcie), zawarty jest w projekcie budowlanym i wykonawczym wielobranżowym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. W celu dokładnego sporządzenia wyceny oferty wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotowego obiektu. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane, jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Przedmiar robót stanowi załącznik do specyfikacji i należy traktować go jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. 1.1. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a/ obsługę geodezyjną całości zadania, b/ organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, c/ zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, d/ po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych. 1.2. Prace należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP oraz w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania sąsiadującej z gimnazjum szkoły podstawowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 45.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj.: a/ w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku placówki oświatowej lub budynku użyteczności publicznej o wartości min. 1.200.000,00 zł brutto każda, b/ dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień, - kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień, - kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacje elektryczne z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi spełnić następujące warunki: a) posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 500.000,00 zł. Polisa winna być ważna w dniu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w wymaganej wysokości oraz o zobowiązaniu przedkładania ważnej polisy na czas realizacji zamówienia, b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6). 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 6a) oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2). 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 300.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kancelarii leśnictwa Nowa Morawa wraz z budynkiem gospodarczym w miejscowości Nowa Morawa.
Dodano: 2016-07-26 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek PCPR ul. Kościuszki w Trzebnicy - etap II
Dodano: 2016-07-22 - 1. Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na organizację i funkcjonowanie 21 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni. 2. Dostawa wyposażenia związana z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni.
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ KLAS W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W JELCZU-LASKOWICACH, UL. ŚWIĘTOCHOWSKIEGO 1
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa pomieszczeń szatni w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Jelczu-Laskowicach, ul. Świętochowskiego 1.
Dodano: 2016-07-01 - Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej
Dodano: 2016-06-30 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek LO w PZS w Obornikach Śląskich - etap II
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa budynku podstacji Pogotowia Ratunkowego ze zmianą zagospodarowania terenu oraz budową przyłącza wodociągowego przy ul. Jantarowej we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-22 - BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ - ARCHIWUM - w miejscowości Dziadowa Kłoda
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa pomieszczeń klas w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Jelczu-Laskowicach, ul. Świętochowskiego 1
Dodano: 2016-06-14