Przetargi.pl
Przygotowanie oraz dostawę materiałów promocyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na terenie województwa dolnośląskiego

Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7769397,7769703-05,7779229 , fax. 071 7769141, 7769702
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, fax. 071 7769141, 7769702
    REGON: 93195038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie oraz dostawę materiałów promocyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na terenie województwa dolnośląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa materiałów promocyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na terenie województwa dolnośląskiego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie i/lub zakup materiałów promocyjnych; b) umieszczenie wymaganego przez Zamawiającego nadruku na materiałach promocyjnych (zakres i rodzaj nadruku określa część szczegółowa opisu); c) dostawę gotowych materiałów promocyjnych we wskazane miejsce w siedzibie Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego ul. Mazowiecka 17 50-412 Wrocław (II piętro, pokój 2013) 3. Wykaz produktów oraz wymagania dotyczące nadruku na produktach określa część szczegółowa niniejszego opisu. 4. Dostarczone przez Wykonawcę produkty winny być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektów graficznych nadruku na poszczególnych materiałach promocyjnych, dostosowania projektów do nadruku, opracowania redakcyjnego, wykonania matryc oraz umieszczenia nadruku na materiałach promocyjnych. Projekty będą podlegały ostatecznej akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu opracowania projektów graficznych nadruku na poszczególnych materiałach promocyjnych w wersji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej. 6. Zamawiający ma prawo do zgłoszenia uwag i zmian w projektach graficznych nadruku na poszczególnych materiałach promocyjnych. W przypadku zgłoszenia uwag lub zmian przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia zgłoszonych zmian w projekcie oraz przedstawienia Zamawiającemu poprawionego projektu. Wykonawca będzie mógł przystąpić do prac związanych z nadrukiem na materiałach promocyjnych, po wprowadzeniu zmian i uwzględnieniu uwag zgłoszonych przez Zamawiającego oraz zatwierdzeniu przez Zamawiającego ostatecznej wersji nadruku. 7. Wytyczne do przygotowania projektu nadruków oraz elementy graficzne, które mają być uwzględnione w projekcie, Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej niezwłocznie po podpisaniu umowy. Wytyczne do przygotowania projektów nadruku będą zgodne z Księgą Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (Księga Identyfikacji Wizualnej UMWD). 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1.900,00 zł (słownie: tysiąc dziewięćset zł 00/100gr.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie -wykonali minimum trzy dostawy odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonali należycie zamówienie związane z wykonaniem i dostawą materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto KAŻDA. W przypadku, gdy Wykonawca zrealizował w/w dostawę w innej walucie niż PLN, to wówczas Zamawiający do przeliczenia wartości w zł będzie stosował średni kurs NBP dla danej waluty z dnia wszczęcia postępowania. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia ww. zmian w sądzie rejestrowym. 3) Wykaz dostaw, o których mowa w rozdziale V pkt. 1.2) lit. a) niniejszej SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 4) Dokumenty potwierdzające, że dostawy przedstwione w wykazie, o którym mowa w ppkt. 3), zostały wykonane należycie (np.: protokoly odbioru, referencje). 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 3, zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożą oni Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zawierającą w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: a) zawiązania porozumienia co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wskazanie Pełnomocnika, c) zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia, d) zakaz zmiany Partnerów (Wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umwd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach