Przetargi.pl
Remont i przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej – I etap

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 833 416 177 , fax. 833 437 064
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
    21500 Biała Podlaska
    tel. 833 416 177, fax. 833 437 064
    REGON: 52404500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=78

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej – I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej – I etap. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45453000-7 3. Przedmiot zamówienia, określony w ust. 1 obejmuje roboty na IV piętrze: 32 pokoje, 2 łazienki, zamknięcie klatki schodowej oraz remont 1 pokoju na parterze. 4. Prace powyższe obejmują: 1) prace branży budowlanej: wymiana wykładzin podłogowych w pomieszczeniach biurowych wraz z wykonaniem warstwy wyrównawczej pod posadzki, olistwowanie, malowanie ścian i sufitów, wymiana parapetów z drobnymi pracami naprawczymi istniejących okien, wymiana drzwi, wstawienie drzwi w ściankach wewnętrznych, demontaż drzwi i likwidacja otworów drzwiowych, wymiana lub wstawienie progów pod drzwiami, wygłuszenie pomieszczenia z georadarem, prace rozbiórkowe starej boazerii, usunięcie przecieku w suficie wraz z uszczelnieniem dachu w pokojach 424a, 424b, montaż drzwi z kontrolą dostępu, w pokoju 32 na parterze: montaż rolet zaciemniających, drzwi antywłamaniowych z kontrolą dostępu, okratowanie okna, 2) prace branży elektrycznej – wymiana opraw oświetleniowych, częściowa wymiana osprzętu elektrycznego, uzupełnienie instalacji elektrycznych związanych z przeprowadzonymi robotami budowalnymi, instalacja zasilająca klimatyzatory i urządzenia kontroli dostępu; 3) prace branży sanitarnej : 2 łazienki na IV piętrze – wymiana pękniętych umywalek z postumentami – 3 kpl, remont baterii – 2 szt., pokój socjalny – montaż zlewozmywaka wraz z blatem kuchennym oraz doprowadzeniem wody i odprowadzeniem ścieków do instalacji wewn. znajdującej się za ścianą pomieszczenia, wykonanie klimatyzacji w pokoju 412 i 32 (serwerownie); 4) prace branży teleinformatycznej: okablowanie, ułożenie korytek kablowych, montaż gniazd natynkowych 1xRJ45 Cat.6, montaż Patch Panel-i kat. 6 48 portów RJ-45 1U 8J, ułożenie kabli światłowodowych. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 3) dokumentacja graficzna, stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 4) wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500, 00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach