Przetargi.pl
Remont i przebudowa zabytkowego pałacu w Sicinach na cele społeczne – utworzenie domu pomocy społecznej w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Gmina Niechlów ogłasza przetarg

  • Adres: 56-215 Niechlów, ul. Głogowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 435 688 , fax. 0-65 5435814
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niechlów
    ul. Głogowska 31
    56-215 Niechlów, woj. dolnośląskie
    tel. 655 435 688, fax. 0-65 5435814
    REGON: 41105063000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.biluetyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa zabytkowego pałacu w Sicinach na cele społeczne – utworzenie domu pomocy społecznej w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa zabytkowego pałacu w Sicinach na cele społeczne – utworzenie domu pomocy społecznej w systemie zaprojektuj i wybuduj zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym w załącznik nr 2 do specyfikacji. Przedmiot zamówienia jest podzielony dwa etapy: Etap I: Etap I obejmuje opracowanie i przekazanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, pozwoleń i decyzji (zgoda konserwatora zabytków, decyzja pozwolenia na budowę). Etap II: Etap II obejmuje wykonanie remontu i przebudowy zabytkowego pałacu w Sicinach na cele społeczne - utworzenie domu pomocy społecznej w systemie zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową wykonaną w etapie I wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie i przekazanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, pozwoleń i decyzji; 2) wykonanie robót budowlanych oraz zagospodarowania terenu w zakresie określonym wykonanym projekcie i w programie funkcjonlno - użytkowym – załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) udzielenie min. 3 letniego okresu gwarancji na zastosowane materiały budowlane, zamontowane urządzenia i wykonane roboty budowlane, licząc od dnia uzyskania odbioru końcowego robót bez uwag. W okresie gwarancji Wykonawca samodzielnie lub za pomocą podwykonawców będzie bezpłatny usuwał usterki i wady, 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 5) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wadium jest wnoszone w formie przelewu na rachunek bankowy, musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) formularz ofertowy; b) oświadczenie wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji; c) zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy; d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazie CEIDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; e) kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. Oryginał Wykonawca składa w odrębnej kopercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach