Przetargi.pl
Remont i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń zlokalizowanych na parterze w budynku szkoły przy ul. Kopernika 7 w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja obiektów szkolnych

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8449311 w. 32 , fax. 74 8449165
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1 1
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8449311 w. 32, fax. 74 8449165
    REGON: 89071818800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń zlokalizowanych na parterze w budynku szkoły przy ul. Kopernika 7 w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja obiektów szkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Modernizacja obiektów szkolnych w Boguszowie- Gorcach zgodnie z pozwoleniem na budowę, Dokumentacją projektową, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ofertą Wykonawcy. 1) W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać roboty budowlane w zakresie remontu i przebudowy pomieszczeń zlokalizowanych na parterze w budynku szkoły przy ul. Kopernika 7 w Boguszowie-Gorcach wraz z zmianą przeznaczenia na sale lekcyjne i toalety. 2) Zakres obejmuje wykonanie: a) rozbiórkę wybranych ścian działowych, b) zbicie istniejących tynków, posadzek, oraz okładzin z płytek ceramicznych, c) w pomieszczeniu kuchni rozbiórkę istniejących instalacji kanalizacyjnych, wodociągowych, gazowych i wentylacyjnych, d) wykonanie nowych ścian działowych z bloczków gazobetonowych, e) wykonanie ścian działowych wewnątrz ubikacji z systemów samonośnych, f) montaż wewnętrznych drzwi drewnianych, oraz stolarki zewnętrznej z PVC, g) wymiana stolarki okiennej w obrębie przebudowywanych pomieszczeń wraz z odnowieniem malatury krat, h) wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, i) wykonanie naświetli z PVC pomiędzy nowoprojektowanymi salami lekcyjnymi a ciągiem komunikacyjnym, j) wykonanie tynków i okładzin ściennych, k) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt GKF na stelażach z profili stalowych, l) rozbiórkę istniejących posadzek i wykonanie nowych z wykładzin np. typu Tarkett lub równoważnych, oraz w pomieszczeniach sanitarnych z płytek ceramicznych, m) wymiana komina wentylacyjnego na tylnej elewacji budynku, n) częściowa rozbiórka istniejącego stropu drewnianego (szatnia) i budowa stropu na belkach stalowych wypełnionych płytami prefabrykowanymi WPS, o) wyposażenie pomieszczeń higieniczno- sanitarnych w urządzenia i sprzęt, przystosowane do użytku w budynkach użyteczności publicznej, p) wykonanie wewnętrznych elektrycznych linii zasilających wraz z instalacjami i osprzętem, q) wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej wraz z urządzeniami i osprzętem, r) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, s) wykonanie instalacji wentylacyjnej, t) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami i wszystkie inne wskazane w dokumentacji projektowej;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach