Przetargi.pl
Remont i przebudowa wraz z nową zabudową na obszarze rewitalizacji w Radomiu przy ul. Wałowej 19, 21 i 21A i ul. Bóżnicznej 4, 6 i 6A

Rewitalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Grodzka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 830 855, , fax. 483 830 855
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rewitalizacja sp. z o.o.
    Grodzka 8
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 830 855, , fax. 483 830 855
    REGON: 67297100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rewitalizacja-radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa wraz z nową zabudową na obszarze rewitalizacji w Radomiu przy ul. Wałowej 19, 21 i 21A i ul. Bóżnicznej 4, 6 i 6A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa wraz z nową zabudową na obszarze rewitalizacji w Radomiu przy ul. Wałowej 19, 21 i 21A i ul. Bóżnicznej 4, 6 i 6A. Nieruchomość, składająca się z działek o nr 11; 12 i 13 jest położona między ulicami Wałową i Bóżniczną, na obszarze zespołu urbanistyczno-architektonicznego miasta Radomia. Obszar ten jest w całości objęty ochroną konserwatorską - wpisem do rejestru zabytków. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności trzy zadania: 1) Kamienica przy ul. Wałowej 21 i 21a - remont i przebudowa polegająca na: - wymianie stropów drewnianych na stropy monolityczne w zakresie klatki schodowej oraz gęstożebrowe w pozostałych pomieszczeniach oraz wymianie stropu ceglanego nad piwnicą ze względu na bardzo zły stan techniczny, - pogłębienie piwnic i podbicie fundamentów wraz z zabezpieczeniem budynków sąsiednich, - przebudowa i poszerzenie klatki schodowej, - wymiana konstrukcji i pokrycia dachu, - rozbudowa budynku o oficynę w miejscu rozebranej – pod nią oraz pod nawierzchnią wspólnego dziedzińca dla całej zabudowy znajdować się będzie garaż podziemny z wjazdem poprzez rampę zjazdową w nowo projektowanej kamienicy od ul. Bóżnicznej, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - remont elewacji od strony ul. Wałowej oraz od strony dziedzińca wraz z wykonaniem izolacji termicznej ścian zewnętrznych od wewnątrz budynku. Budynek po przebudowie będzie posiadał 4,5 kondygnacji użytkowych nadziemnych oraz pełne podpiwniczenie, w którym projektuje się komórki lokatorskie, pomieszczenia techniczne oraz zaplecze jednej z usług. W poziomie parteru projektuje się dwa lokale usługowe z zapleczami. Na pozostałych kondygnacjach znajdować się będą mieszkania w tym dwupoziomowe mieszkania z antresolą na ostatniej kondygnacji. 2) Kamienica przy ul. Wałowej 19 - budowa nowego budynku - kamienicy o nowoczesnym charakterze zabudowy zgodnie z warunkami zabudowy. Nowoprojektowany budynek mieszkalno-usługowy jest budynkiem o 4,5 kondygnacjach nadziemnych w pełni podpiwniczonych. W części piwnic zaprojektowano pomieszczenia techniczne oraz wspólną wymiennikownie dla całości zabudowy. Na kondygnacji parteru projektuje się dwa lokale usługowe z zapleczami, na pozostałych kondygnacjach mieszkania w tym dwupoziomowe mieszkania z antresolą na ostatniej kondygnacji. Dla każdego mieszkania projektuje się komórkę lokatorską na poszczególnych kondygnacjach. Projekt budynku ul. Wałowa 19 będzie realizowany wraz z zabezpieczeniem budynków sąsiednich. 3) Zabudowa przy ul. Bóżnicznej wraz z oficyną – budowa nowego budynku - kamienicy o nowoczesnym charakterze zabudowy zgodnie z warunkami zabudowy. Nowoprojektowany budynek mieszkalno-usługowy jest budynkiem o 4,5 kondygnacjach nadziemnych w pełni podpiwniczonym – w podpiwniczeniu znajduje się garaż poziemny. Zabudowa od ulicy Bóżnicznej posiadać będzie dwie klatki schodowe oraz wjazd do garażu poziemnego. Na kondygnacji parteru projektuje się trzy lokale usługowe z zapleczami, na pozostałych kondygnacjach mieszkania w tym dwupoziomowe mieszkania z antresolą na ostatniej kondygnacji. Dla każdego mieszkania projektuje się komórkę lokatorską na poszczególnych kondygnacjach. Projekt zabudowy przy ul. Bóżnicznej będzie realizowany wraz z zabezpieczeniem budynków sąsiednich. Wszystkie segmenty posiadają windę osobową zlokalizowaną przy klatce schodowej (windy zostały zaprojektowane jako elektryczne. Podszybie musi mieć wysokość 53 cm. Wykonawca musi uzyskać odstępstwo od UTD). UWAGA I: w opinii Zamawiającego dla robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia należy zastosować stawkę VAT w wys. 8%, gdyż zgodnie z klasyfikacją PKOB budynek kwalifikuje się do nieruchomości mieszkalnych wielomieszkaniowych - PKOB 1122. Zamawiający przypomina równocześnie, iż zgodnie z przepisami prawa ustalenie właściwej stawki podatku pozostaje po stronie Wykonawcy, a wskazana wyżej i w przedmiarach wysokości stawek mają jedynie charakter pomocniczy. UWAGA II: Zamawiający informuje, iż finansowanie przedmiotowej inwestycji odbywać się będzie w latach 2019 – 2022 (lub 2020-2022 jeśli wyplata z tytułu pierwszej faktury/rachunku nastąpi w 2020 roku), oraz, że limit finansowy na lata 2019-2021 nie przekracza kwoty 11.200.000 (słownie: jedenaście milionów dwieście tysięcy) złotych brutto. Ewentualna kwota wykraczająca poza w/w limit, możliwa będzie do zapłaty w roku 2022. Tym samym jeśli zakres robót zrealizowanych przez Wykonawcę do końca 2021 roku przekroczy poziom przedmiotowego limitu, Wykonawca będzie mógł złożyć faktury/rachunki dotyczące takich robót dopiero w miesiącu styczniu 2022 roku. Wskazany limit może ulec zwiększeniu w związku z procedurą pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie przedmiotu umowy lub dokonaniem zmian w budżecie Zamawiającego w zakresie środków własnych. Ewentualna zmiana limitu finansowego nastąpi w trybie oświadczenia złożonego Wykonawcy przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - Zajęcie pasa drogowego, - Opracowanie projektu organizacji robót na placu budowy, - Projekt przygotowania placu budowy, - Organizacja i zabezpieczenie placu budowy, - Uporządkowanie terenu objętego placem budowy, - Obsługa geodezyjna całej budowy, - Obsługa geotechniczna całej budowy, - Inwentaryzacja geodezyjna, - Inwentaryzacja powykonawcza powierzchni użytkowych budynku, wykonana przez uprawnionego geodetę, w trzech egzemplarzach, - DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO UZYSKANIA POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE (Sanepid-wraz z badaniem wody, Straż Pożarna, Konserwator Zabytków itp.). oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty dot. wznoszenia nowych budynków a także roboty remontowe i renowacyjne (dot. fundamentów, ścian, posadzek, stropów, elewacji) oraz roboty instalacyjne (instalacje sanitarne i elektryczne) były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 250.000,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach