Przetargi.pl
Remont i przebudowa w zakresie instalacji zapobiegającej zadymieniu w klatce schodowej obiektu ASP w Gdańsku mieszczącym się przy ul. Chlebnickiej 13/16.

Akademia Sztuk Pięknych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-836 Gdańsk, ul. Targ Węglowy 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3012801, 3201278 , fax. 058 3201278
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych
    ul. Targ Węglowy 6 6
    80-836 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3012801, 3201278, fax. 058 3201278
    REGON: 00027582000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa w zakresie instalacji zapobiegającej zadymieniu w klatce schodowej obiektu ASP w Gdańsku mieszczącym się przy ul. Chlebnickiej 13/16.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont i przebudowa w zakresie instalacji zapobiegającej zadymieniu w klatce schodowej obiektu ASP w Gdańsku mieszczącym się przy ul. Chlebnickiej 13/16 na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez: Związek Polskich Artystów Plastyków, Zarząd Okręgowy w Gdańsku w branży zabezpieczenia przeciwpożarowego i wg projektu : Przebudowy Domu Studenckiego ASP na zespół Pracowni Dydaktycznych z zakresu instalacji zapobiegającej zadymieniu w klatce schodowej, opracowany przez zespół projektantów i sprawdzających : Jerzy Chudy - instalacja wentylacyjna Wojciech Bohdanowicz - sprawdzający Tadeusz Wołejko - instalacja elektryczna Andrzej Szypowicz - sprawdzający
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Kwotę wadium określa się w wysokości 5 000,00 zł. (słownie : pięć tysięcy złotych 0/100). Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony na podstawie art. 24 ust. 1 i 2- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr ...3... . b) Uproszczony kosztorys ofertowy wraz ze szczegółową specyfikacją materiałów. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia. c) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. d) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. e) Dokumenty stwierdzające, że osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada właściwe uprawnienia budowlane, wymagane przepisami prawa budowlanego i dokumenty potwierdzające jej przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. f) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dokumenty o których mowa muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może być dokonane przez Urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub osoby reprezentującej Wykonawcę upoważnionej do składania oświadczeń o charakterze majątkowym w imieniu firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach