Przetargi.pl
Remont i przebudowa siedziby Komendy Powiatowej Policji w Nysie, ul. Armii Krajowej 11-13 - kontynuacja

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2016-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa siedziby Komendy Powiatowej Policji w Nysie, ul. Armii Krajowej 11-13 - kontynuacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót podstawowych obejmuje m.in.: -tynkowanie ścian i stropów - tynki gipsowe i cementowe wykonywane mechanicznie, -wykonanie nowych warstw podłogowych: izolacje przeciwwilgociowe i przeciwdźwiękowe wraz z wykonaniem posadzki betonowej, -licowanie ścian płytkami, -wykonanie posadzki z: wykładzin z tworzyw sztucznych, płytek gresowych, -malowanie ścian i sufitów, malowanie elewacji, -wykonanie ścianek murowanych oraz zamurowanie otworów, osadzenie nadproży, -montaż stolarki okiennej i drzwiowej, -montaż systemowych kominów wentylacyjnych z rur ocynkowanych z obudową z płyt k-g, -montaż sufitów podwieszonych modułowych 60/60cm, -wzmocnienie stropów Kleina, -wykonanie konstrukcji dachowej drewnianej wiązarowej, -krycie dachów papą i styropapą -wykonanie schodów zewnętrznych żelbetowych, -montaż platformy dla niepełnosprawnych, -montaż szlabanu, -wykonanie robót rozbiórkowych, wywiezienie gruzu, -wykonanie instalacji c.o., wody zimnej i c.w.u., kanalizacji sanit. z montażem przyborów sanitarnych, -wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, -wykonanie instalacji klimatyzacji (klimatyzatory miejscowe), -wykonanie instalacji zewnętrznej - odprowadzenie wód deszczowych, -wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie ułożenia przewodów, montażu opraw oświetleniowych, gniazd wtyczkowych i osprzętu elektrycznego, montażu rozdzielnic, -wykonanie instalacji teletechnicznej i antenowej, -wykonanie obwodów monitoringu telewizji CCTV, kontroli dostępu, ppoż, domofonu, interkomu wraz z osprzętem, -wykonanie okablowania i montaż osprzętu sieci LAN -Wykonanie dokumentacji powykonawczej, -Przeprowadzenie branżowych prób, badań, pomiarów końcowych, odbiorów technicznych i technologicznych, w tym badania fizykochemicznego i bakteriologicznego wody, badania drożności przewodów kominowych stanu surowego i wykończeniowego, pomiarów skuteczności wentylacji mechanicznej, pomiarów natężenia oświetlenia elektrycznego, -Wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, odtworzeniowych, demontażowych, porządkowych, zagospodarowanie terenu budowy, wywozu gruzu, odpadów i ich utylizacji, -Przygotowanie zaplecza budowy tj. odpowiedniego pomieszczenia magazynowego na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczenia socjalnego dla swoich pracowników, ogrodzenie placu budowy wraz z oznakowaniem, zamontowanie liczników poboru energii elektrycznej, wody i centralnego ogrzewania, -Przeprowadzenie szkolenia w zakresie eksploatacji wbudowanych urządzeń, instalacji i systemów dla osób upoważnionych Zamawiającego. Roboty budowlane należy wykonywać na podstawie: 1. Dokumentacji projektowej w skład, której wchodzi: 1) Projekt wykonawczy w branży budowlanej (architektura i konstrukcja): 2) Projekt wykonawczy w branży sanitarnej, 3) Projekt wykonawczy w branży elektrycznej, a) Instalacje elektryczne parteru segment II oraz I i II piętra wraz z poddaszem, b) Instalacje sieci strukturalnej oraz zasilania dedykowanego i gwarantowanego w punktach PEL, c) Instalacje słaboprądowe, 4) Uszczegółowienie zakresu robót - branża budowlana, sanitarna i elektryczna 2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w czasie wykonywania robót budowlanych objętych umową, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14.grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21 z późniejszymi zmianami), i staje się odpowiedzialny za ich zagospodarowanie własnym kosztem i staraniem zgodnie z właściwymi przepisami. Odpady budowlane (m.in. gruz, odpady drewniane itp.) powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów. Za każdy odpad dostarczony na wysypisko śmieci, Wykonawca jest zobowiązany posiadać dowód utylizacji, który powinien przedstawić Zamawiającemu. Dowód utylizacji będzie podstawą do zapłaty przez Zamawiającego za odpady powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych. Odpady stalowe i żeliwne (m.in. rury, grzejniki itp.), powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego, którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi swoją fakturę. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie. Wycenę robót Zamawiający ułatwi Wykonawcy przez umożliwienie dokonania wizji lokalnej budynku objętego robotami (po uprzednim uzgodnieniu terminu) pod nr tel. 77 422 25 07.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. b.Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. c.Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą. d.Termin wniesienia wadium upływa dnia 15 kwietnia 2016 r. o godzinie 11:00. e.Wadium w formie niepieniężnej należy wnieść do kasy KWP w Opolu do ww. terminu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach