Przetargi.pl
„Remont i przebudowa sali gimnastycznej oraz boisk przy Zespole Szkół Ogólnokształcących przy ulicy Jagiełły 2 w Nidzicy – etap II ”

Zespół Szkół Ogólnokształcących ogłasza przetarg

  • Adres: 13100 Nidzica, ul. Jagiełły
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 625 21 71 , fax. 089 625 25 67
  • Data zamieszczenia: 2016-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących
    ul. Jagiełły 1
    13100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 625 21 71, fax. 089 625 25 67
    REGON: 51134331600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont i przebudowa sali gimnastycznej oraz boisk przy Zespole Szkół Ogólnokształcących przy ulicy Jagiełły 2 w Nidzicy – etap II ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Remont i przebudowa sali gimnastycznej oraz boisk przy Zespole Szkół Ogólnokształcących przy ulicy Jagiełły 2 w Nidzicy – etap II ” Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całość zamówienia. 1. Wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń głównych sal oraz odrębnej wentylacji w szatniach i sanitariatach. 2. Przebudowa instalacji grzewczej (w tym instalacji centralnego ogrzewania wodnego i cieplnego) 3. Przebudowa instalacji elektrycznej, dróg ewakuacyjnych, oświetlenia awaryjnego, instalacji logicznych i teletechnicznych. 4. Przebudowa istniejących węzłów sanitarnych i szatni. 5. Wykonanie sieci hydrantów wewnętrznych w budynku. 6. Wykonanie opasek odwadniających wokół przebudowywanego zespołu budynków sal gimnastycznych. 7. Budowa dróg wewnętrznych, chodników i zieleńców na terenie przynależnych do kompleksu sal sportowych. 8. Wykonanie ogrodzenia terenu oraz ogrodzenia projektowanych boisk sportowych. 9. Wykonanie nowej nawierzchni boisk sportowych wraz z urządzeniami. (Uwaga: Przez teren boiska przebiegają sieci kablowe ziemne i napowietrzne oraz przyłącze energetyczne n.n.0,4 kV, będące własnością osób trzecich, tj.; 1. linia kablowa ziemna n.n. 0,4 kV zasilająca pobliskie targowisko miejskie i będąca własnością Koncernu Energetycznego „Energa”, 2. linia kablowa napowietrzna n.n. 0,4 kV zasilająca pobliskie budynki szkolne i będąca własnością Koncernu Energetycznego „Energa”, 3. przyłącze kablowe energetyczne n.n. 0,4 kV, zasilające salę gimnastyczną i będąca własnością Koncernu Energetycznego „Energa”, 4. linia kablowa napowietrzna zasilająca uliczne oświetlenie miasta i będąca mieniem komunalnym Gminy Nidzica, zarządzanym przez Urząd Miejski w Nidzicy, 5. dwie linie kablowe zalicznikowe ziemne (przyłącza) n.n. 0,4 kV zasilające Zakład Pieczywa Cukierniczego przy ul. Żeromskiego z pobliskiej stacji transformatorowej „klasztorek” przy ul. Jagiełły. Przed przystąpieniem do prac związanych z remontem boisk należy usunąć wyż. wym. sieci lub przyłącza z terenu lub wykonać ich zabezpieczenia i obostrzenia zgodnie, ze wspólnymi uzgodnieniami z ich właścicielami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakres rzeczowy przebudowy i remontu boisk na obecnym etapie ograniczony będzie do; a. Rekultywacji nawierzchni istniejącego boiska, niwelacji i plantowania terenu, oczyszczenia i odchwaszczenia terenu, przygotowania podbudowy do ułożenia nawierzchni z traw rolowanych, b. Ułożenie nawierzchni z traw rolowanych na boiskach istniejących, c. Likwidacji starego chodnika i wykonanie nowego (w innym miejscu) chodnika o nawierzchni z kostki betonowej, umożliwiającego dojście do sali sportowej, naprawa drogi dojazdowej do sali o nawierzchni gruntowej utwardzonej tłuczniem kamiennym d. Zainstalowania siatek ochronnych przy boiskach (tzw. „piłkochwytów”) wraz z furtkami wejściowymi, e. Rozbiórki istniejącego ogrodzenia terenu wraz cokołem. Wykonanie nowego ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych na cokole betonowym, f. Zainstalowania tablic do koszykówki wraz z wysięgnikiem (2 szt.), g. Zainstalowania tablicy kosza treningowego wraz wysięgnikiem (1szt.), h. Zainstalowania zewnętrznych (o konstrukcji betonowej) stołów do tenisa (2 szt.), i. Zainstalowania tulei do montażu słupków do siatkówki (2 szt.), j. brak litery. Zainstalowania tulei do montażu słupków do tenisa (2 szt.), k. Zainstalowania stojaków na rowery (2 szt.), l. Zainstalowania ławeczek (szt.6), koszy na śmieci (3 szt.) ł. Zainstalowania tablicy informacyjnej (1 szt.). m. Usunięcia z terenu boisk urządzeń i obiektów obcych Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym , przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem. Uwaga! 1. Rozbiórka starej pomocniczej sali gimnastycznej zlokalizowanej w północnozachodniej części kompleksu oraz budowa w tym miejscu nowej sali gimnastycznej pomocniczej. - nie jest objęta zakresem niniejszego postępowania 7. Budowa sieci kanalizacji deszczowej odbierającej wody opadowe i roztopowe z dachów sali, dróg i chodników oraz z sieci drenarskiej projektowanej pod nowymi boiskami. Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej do kolektora kanalizacji deszczowej planowanego do realizacji przez Urząd Miejski w Nidzicy w skrzyżowaniu ulicy Żeromskiego i Jagiełły. - nie jest objęta zakresem niniejszego postępowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 65 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Za dotrzymanie tego terminu uważa się datę wpływu wadium na konto Zamawiającego. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić poleceniem przelewu na konto: Bank Spółdzielczy w Nidzicy nr 43 8834 0009 2001 0004 9807 0003 ,z adnotacją „Remont i przebudowa sali gimnastycznej oraz boisk przy Zespole Szkół Ogólnokształcących przy ulicy Jagiełły 2 w Nidzicy” w terminie do dnia 10.11.2016r r. do godz. 08:00 a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie zawiązania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8 . Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy. 9. Potwierdzenie wpłaty wadium wnoszone w pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego) należy dołączyć do oferty. 10.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji można włożyć do koperty z ofertą jako odrębny dokument. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem Wykonawców, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust.1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13. Jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunek bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość zaliczenia wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach