Przetargi.pl
Budowa Sali gimnastycznej z pracowniami dydaktycznymi przy Publicznej Szkole Podstawowej w Elgnowie wraz z wyposażeniem

GMINA DĄBRÓWNO ogłasza przetarg

  • Adres: 14-120 Dąbrówno, ul. Kościuszki 21
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DĄBRÓWNO
    ul. Kościuszki 21
    14-120 Dąbrówno, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510743210
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Sali gimnastycznej z pracowniami dydaktycznymi przy Publicznej Szkole Podstawowej w Elgnowie wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej z pracowniami dydaktycznymi przy Publicznej Szkole Podstawowej w Elgnowie wraz z wyposażeniem oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust. 2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w celu realizacji inwestycji pn.: „Budowa sali gimnastycznej z pracowniami dydaktycznymi przy PSP Elgnowie wraz z wyposażeniem”, obejmującej budowę budynku sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami zaplecza oraz łącznika z istniejącym budynkiem szkoły. W budynku poza salą sportową oraz pomieszczeniami zaplecza znajdą się również dodatkowe sale dydaktyczne oraz łazienki. Istniejąca infrastruktura techniczna zostanie dostosowana w zakresie występujących kolizji. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu zostaną ograniczone do minimum i obejmą takie elementy jak: wykonanie nawierzchni utwardzonych na dojściach do projektowanego budynku, wykonanie nawierzchni placu z podbudową spełniającą wymagania drogi przeciwpożarowej, odtworzenie nawierzchni uszkodzonych podczas realizacji prac, rekultywację terenów zielonych wokół projektowanego budynku.2. Realizacja przedmiotu zamówienia jest podzielona na 2 etapy opisane jako Etap I oraz Etap II:1) ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej, w tym budowlanej oraz wykonawczej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z koncepcją architektoniczną i wytyczne Zamawiającego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę/zaświadczenia/ń o przyjęciu zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.2) ETAP II – wykonanie robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust. 2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania.3. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag:1) Zamawiający wymaga prowadzenia robót budowlanych na terenie nieruchomości czynnego obiektu użyteczności publicznej oraz w czynnym obiekcie przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich warunków higieniczno-sanitarnych, dostawy ciepła oraz energii elektrycznej w celu możliwości normalnego funkcjonowania placówki oświatowej.2) Wykonawca zobowiązany jest do:a) zapewnienia ciągłości w dostawie ciepłej wody w okresie funkcjonowania placówki oświatowej tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy w celu możliwości użytkowania przez Użytkownika placówki w bezpieczny i prawidłowy sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót.b) zapewnienia ciągłości w dostawie ciepła w okresie funkcjonowania placówki oświatowej tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy, w celu możliwości użytkowania przez Użytkownika placówki w bezpieczny i prawidłowy sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót.c) zapewnienia ciągłości w dostawie energii elektrycznej w okresie funkcjonowania placówki oświatowej tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy w celu możliwości użytkowania przez Użytkownika placówki w bezpieczny i prawidłowy sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót.d) zapewnienia ciągłości w dostawie zimnej wody i funkcjonowania instalacji kanalizacji sanitarnej w okresie funkcjonowania placówki oświatowej tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy w celu możliwości użytkowania przez Użytkownika placówki w bezpieczny i prawidłowy sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót.e) uzgodnienia terminów ewentualnych przerw w dostawie mediów nie powodujących braku możliwości normalnego funkcjonowania placówki oświatowej, z odpowiednimi służbami oraz przedstawicielami placówki.f) zapewnienia bezpiecznego, wygodnego dojścia do budynku szkoły, boisk sportowych w okresie funkcjonowania placówki oświatowej tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy w celu możliwości użytkowania przez Użytkownika placówki w bezpieczny i prawidłowy sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót.g) Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.5. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę i/lub dalszego podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w ust. 6, określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych, Wykonawca będzie zobowiązany zatrudnić na czas realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, o których mowa w ust. 5, zwane dalej pracownikami, na podstawie umowy o pracę pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.6. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia:1) prace rozbiórkowe, prace montażowe, murowanie, tynkowanie, malowanie, prace porządkowe – sprzątanie terenu, przygotowanie terenu, roboty instalacyjne oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane i specjalistyczne,2) operatorzy maszyn sprzętu i urządzeń (obsługa sprzętu, maszyn i urządzeń), obejmujące cały zakres rzeczowy zamówienia wskazany w SWZ, dokumentacji technicznej oraz niniejszej umowie– których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 5, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy o pracę, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres obowiązków pracownika, dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów, o których mowa w art. 438 ust. 2 ustawy, z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentów, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. 9. Powyższe wymogi dotyczą również podwykonawców i dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach