ZOO Wrocław Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 51618 Wrocław, ul. Wróblewskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 483 024 , fax. 713 483 768
- Data zamieszczenia: 2018-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZOO Wrocław Sp. z o. o.
ul. Wróblewskiego 42374
51618 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 483 024, fax. 713 483 768
REGON: 2112521900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT I PRZEBUDOWA POMIESZCZENIA MOTYLARNI W BUDYNKU GADZIARNI NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i przebudowy pomieszczenia motylarni znajdującego się na II piętrze budynku gadziarni na terenie ZOO Wrocław Sp. z o.o. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1a i 1b do SIWZ, z pozwoleniem na budowę, pozwoleniem konserwatorskim, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, SIWZ i umową , 2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: a. Wzmocnienie stropu pomiędzy I i II kondygnacją w pomieszczeniu motylarni , b. wymianę okien w pomieszczeniu motylarni i pomieszczeniu pomocniczym usytuowanym bezpośrednio pod motylarnią (4 szt.) oraz okien w węzłach sanitarnych (3 szt.) na parterze budynku c. opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie DOC na płycie CD oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD, d. opracowanie „Harmonogramu rzeczowo- finansowego robót budowlanych” - 3 egzemplarze w wersji papierowej, 1. egzemplarz w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie DOC na płycie CD oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD; e. wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, f. wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, g. zapewnienie kierownika budowy, h. opracowanie dokumentacji powykonawczej, i. zakończenie robót zgodnie z zapisami pozwolenia na budowę i pozwoleniem konserwatorskim w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (ostatecznej decyzji). 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego, przepisami BHP, p.poż., . 4. Wykonawca jest obowiązany na podstawie art. 21a ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2017, poz. 1332) do opracowania przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia -BIOZ 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia podczas normalnego funkcjonowania ZOO, będącego obiektem użyteczności publicznej. Okoliczność tą Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić we wszystkich podejmowanych działaniach w ramach realizacji Umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco informować Zamawiającego o stanie realizacji Umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu przewidywanych robót. Termin wizji lokalnej należy uprzednio uzgodnić z: Wojciechem JANKOWIAKIEM (tel. kom. + 48 512521054 ) . 8. Wybrany Wykonawca robót będzie odpowiedzialny za jakość wykonywanych prac zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano – montażowych oraz sztuką budowlaną 9. Wykonawca lub Podwykonawca zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Pzp zobowiązany jest realizować umowę w zakresie czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych tj. w zakresie prac fizycznych ogólnobudowlanych przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy. 10. W terminie 3 dni od zawarcia umowy Wykonawca , Podwykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu listę osób, o których mowa w ust 9 z określeniem formy zatrudnienia i rodzaju wykonywanych czynności. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu aktualizacji listy w terminie nie późniejszym niż dzień wprowadzenia pracownika na teren budowy. 11. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy, o którym mowa w pkt 1) (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 12. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000 zł za każdy stwierdzony przypadek. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Wykonawca odpowiada za podwykonawcę. W przypadku gdy szkoda Zamawiającego przewyższy należną mu zgodnie ze zdaniem pierwszym niniejszego ustępu karę umowną Zamawiający może żądać odszkodowania uzupełniającego. 13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną"
Dodano: 2024-04-26 - WM/SZP/TP/72/2023/G _ Wykonanie robót zabezpieczających lokale (pustostany), budynki niezamieszkałe, obiekty małej architektury oraz tereny zewnętrzne, stanowiące własność Gminy Wrocław.
Dodano: 2024-04-25 - Remont dachu budynku nr 32 w kompleksie 2245 w Głogowie.
Dodano: 2024-04-24 - Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Maluch +”
Dodano: 2024-04-23 - Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-04-23 - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont” w zakresie wykonania remontu foyer
Dodano: 2024-04-23 - Poprawa bezpieczeństwa w ciągu dr.gminnej oraz dr.wojewódzkiej nr382wByczeniu(...)w podziale na2zadania.Projekt współfinansowany ze środków RządowegoFunduszuPolskiŁad:ProgramInwestycjiStrategicznych.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa mostu w miejscowości Pławna Dolna
Dodano: 2024-04-17 - Budowa windy zewnętrznej osobowej przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Księcia Bolka I w Jaworze
Dodano: 2024-04-15 - „Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”
Dodano: 2024-04-15