Przetargi.pl
Remont i przebudowa pomieszczeń na cele dziekanatu WNoZiKŚ UWr w budynku przy ul. Cybulskiego 30 we Wrocławiu.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa pomieszczeń na cele dziekanatu WNoZiKŚ UWr w budynku przy ul. Cybulskiego 30 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa pomieszczeń na cele dziekanatu WNoZiKŚ UWr w budynku przy ul. Cybulskiego 30 we Wrocławiu. 2.1. Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje w szczególności: a) ROBOTY BRANŻY BUDOWLANEJ - Roboty rozbiórkowe, przebicia i przekucia w ścianach i stropach; - Demontaż rolet zewnętrznych z kasetami; - Zabudowa wnęk po kasetach rolet zewnętrznych; - Wymiana stolarki drzwiowej; - Naprawa podokienników; - Renowacja stolarki okiennej; - Demontaż wentylatorów okiennych i zaszklenie powstałych ubytków; - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych; - Wykonanie warstw posadzkowych oraz posadzek; - Wykonanie ścian i obudów ścian GK na rusztach metalowych; - Wykonanie sufitów podwieszanych; - Montaż dźwiękochłonnych paneli sufitowych i ściennych; - Montaż żaluzji p-poż; - Uszczelnienie kanałów kominowych; - Roboty murarskie, tynkarskie i malarskie; - Montaż rolet okiennych i innych elementów zaciemniających; - Montaż zabudów meblowych; - Wykonanie zabezpieczeń p-poż. przejść instalacyjnych przez przegrody pożarowe. b) ROBOTY BRANŻY WENTYLACYJNEJ I SANITARNEJ - Montaż kanałów wentylacyjnych okrągłych i prostokątnych; - Montaż czerpni i wyrzutni; - Dostawa i montaż centrali wentylacyjnych z pełną automatyką; - Montaż klimatyzacji; - Montaż klap p-poż; - Wykonanie izolacji kanałów wentylacyjnych; - Uruchomienie i konfiguracja instalacji; - Demontaż elementów wyposażenia węzła sanitarnego; - Wykonanie niezbędnych prób, pomiarów i sprawdzeń potwierdzających poprawność wykonania; - Wykonanie podejść wodociągowych i kanalizacyjnych - Montaż armatury; - Demontaż instalacji centralnego ogrzewania oraz jej ponowny montaż po wykonaniu posadzek; - Szkolenie przedstawicieli użytkownika z obsługi systemu wentylacji i klimatyzacji. c) ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - Demontaż starych instalacji, - Demontaż starych rozdzielnic i opraw oświetleniowych, - Rozbudowa rozdzielni głównej; - Wykonanie nowych instalacji elektrycznych, w tym:  instalacja gniazd wtyczkowych,  instalacja siły,  instalacja ochrony przeciwporażeniowej,  instalacja ochrony przeciwprzepięciowej,  instalacja połączeń wyrównawczych,  instalacja oświetlenia ewakuacyjnego,  instalacja oświetlenia ogólnego; - Montaż nowych tablic rozdzielczych i opraw oświetleniowych LED (ogólnego, awaryjnych i ewakuacyjnych), - Wykonanie niezbędnych prób, pomiarów i sprawdzeń. d) ROBOTY BRANŻY TELETECHNICZNEJ  Wykonanie nowej kompletnej instalacji strukturalnej w kategorii 6A;  Dostawa i montaż nowej szafy dystrybucyjnej IDF 12U wraz z wyposażeniem;  Doprowadzenie światłowodu wielomodowego o profilu 4G (50/125) oraz 8G (50/125);  Montaż instalacji SAP;  Montaż głośników podsufitowych;  Instalacja telewizji przemysłowej CCTV;  Montaż systemu kontroli dostępu;  Montaż instalacji HDMI w sali posiedzeń wydziału. 2.2 Szczegółowy zakres prac oraz warunki i zasady realizacji zamówienia, zgodnie z którymi należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: a) Projekt architektoniczno-budowlany, „Remont i przebudowa pomieszczeń Instytutu Nauk Geologicznych oraz remont i przebudowa pomieszczeń na cele dziekanatu WNoZiKŚ UWr przy ul. Cybulskiego 30.”; autor: Maciej Marzecki Pracownia Architektury – załącznik nr 8 do SIWZ; b) Projekt wykonawczy wielobranżowy, „Remont i przebudowa pomieszczeń Instytutu Nauk Geologicznych oraz remont i przebudowa pomieszczeń na cele dziekanatu WNoZiKŚ UWr przy ul. Cybulskiego 30.”; autor: Maciej Marzecki Pracownia Architektury – załącznik nr 9 do SIWZ c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) „Remont i przebudowa pomieszczeń Instytutu Nauk Geologicznych oraz remont i przebudowa pomieszczeń na cele dziekanatu WNoZiKŚ UWr przy ul. Cybulskiego 30.”; autor: Maciej Marzecki Pracownia Architektury – załącznik nr 10 do SIWZ; d) Przedmiar robót wielobranżowy, autor: Maciej Marzecki Pracownia Architektury - załącznik nr 11 do SIWZ; e) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 12 do SIWZ; f) Wzór umowy z załącznikami: Kartą Gwarancyjną (załącznik nr 4 do umowy), Decyzją nr 986/2018 i nr 3423/2018 (załącznik nr 5.1 i 5.2 do umowy) oraz Oświadczeniem przejściowym/końcowym podwykonawcy/dalszego podwykonawcy (załącznik nr 6 do umowy) - Załącznik nr 13 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. 4 Oddział we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium do postępowania nr BZP.2412.40.2018.BD, Remont i przebudowa pomieszczeń na cele dziekanatu WNoZiKŚ UWr w budynku przy ul. Cybulskiego 30 we Wrocławiu. 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Kuźniczej 35 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 31D (KASA), II piętro, w godz. od 9:00 do 13:00) do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Tabelę elementów scalonych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ – w formie oryginału; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ jeśli dotyczy) – w formie oryginału. II. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 5.1. i 5.2. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach