Przetargi.pl
REMONT I PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ DZIEKANATU I SALI RADY WYDZIAŁU W BUDYNKU WYDZIAŁU MATEMATYKI, FIZYKI I INFORMATYKI UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO W GDAŃSKU PRZY UL. WITA STWOSZA 57

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2014-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ DZIEKANATU I SALI RADY WYDZIAŁU W BUDYNKU WYDZIAŁU MATEMATYKI, FIZYKI I INFORMATYKI UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO W GDAŃSKU PRZY UL. WITA STWOSZA 57
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45453000-7. 2.Przedmiotem zamówienia publicznego jest remont i przebudowa pomieszczeń Dziekanatu i Sali Rady Wydziału w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) przebudowę i remont pomieszczeń Dziekanatu w tym: a) roboty budowlane: - roboty przygotowawcze, zabezpieczające i demontażowe, - roboty rozbiórkowe, - wymurowanie nowych ścianek działowych, - skucie luźnych tynków, - uzupełnienie tynku, wykonanie gładzi gipsowej, roboty malarskie ścian i sufitów farbą lateksową wysokiej jakości, odporną na zmywanie, - ułożenie okładziny ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniu zaplecza, - ułożenie tapety winylowej na wyznaczonej ścianie w pomieszczeniu 1.1, - czyszczenie i malowanie rur w kolorze ściany, - montaż stolarki drzwiowej, w tym drzwi do wnęki instalacyjnej, z ościeżnicami regulowanymi o parametrach określonych w dokumentacji projektowej, w standardzie i odpowiadające wyglądem drzwiom wymienionym w budynku, - montaż stolarki okiennej PCV o współczynniku cieplnym nie większym niż 1.1, - naprawa parapetów z montażem nakładek PCV, - montaż rolet, - montaż sufitu podwieszanego, - wymiana wszystkich warstw posadzkowych (do stropu) z wykonaniem wylewki i ułożeniem nowej wykładziny o parametrach określonych w dokumentacji projektowej, o najwyższej wytrzymałości, przeznaczonej do obiektów użyteczności publicznej, z montażem listew przyściennych, - wykonanie systemowej ścianki działowej ze szkła hartowanego bezpiecznego ze wzorem na stelażu aluminiowym, - wykonanie naświetli w oprawie aluminiowej, - naprawa i odtworzenie tynków korytarza, po przeprowadzonych robotach w pomieszczeniach Dziekanatu wraz z wykonaniem gładzi gipsowej i malowaniem ścian farbą akrylową wysokiej jakości, odporną na zmywanie, - dostawa i montaż wyposażenia meblowego wraz ze sprzętem AGD (lodówka i zmywarka dla pomieszczenia socjalnego), - roboty budowlane wynikające z wytycznych robót sanitarnych, w tym wykonanie fundamentu pod przyjętą centralę wentylacyjną obsługującą pomieszczenia Dziekanatu wraz z wykonaniem zadaszonego ogrodzenia z wejściem zamykanym na klucz z wykonaniem podłoża i opaski z betonowych płyt chodnikowych, - roboty odtworzeniowe np. zamurowania po przebiciach, zamurowania szachów itp. Kolorystykę ścian (kolory jasne), wykładzin, listew, płytki ceramiczne i inne elementy wykończeniowe i wyposażenie należy uzgodnić z inspektorem nadzoru, Użytkownikiem i Projektantem w formie pisemnej; b) roboty elektryczne: - roboty demontażowe w tym demontaż opraw oświetleniowych instalacji elektrycznych, teletechnicznych i komputerowych, - montaż nowej instalacji elektrycznej i komputerowej, - montaż nowej instalacji teletechnicznej w tym strukturalnej sieci komputerowej LAN, instalacja CCTV, instalacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), instalacja Kontroli Dostępu, - montaż nowych gniazd wtykowych ogólnych, - montaż nowych zespołów gniazd wtykowych (gniazda sieciowe, gniazda dedykowane do zasilania komputerów, gniazda RJ45), - montaż nowych wyłączników, - montaż nowych opraw oświetleniowych, - montaż rozdzielnic, - montaż instalacji zasilającej centralę wentylacyjną wraz z rozdzielnicą, - wykonanie instalacji wyrównawczej dla ochrony przeciwporażeniowej, - uruchomienie systemów, - wykonanie pomiarów elektrycznych w tym skuteczności zerowania, oporności izolacji i natężenia oświetlenia; c) roboty sanitarne: - roboty demontażowe, - wymiana w instalacji wod.-kan. od pionów i poziomów do projektowanych przyborów wraz z armaturą odcinającą i izolacją termiczną, - wpięcie do w/w instalacji wodnej zasilającej przybory sanitarne Dziekanatu przed układ licznikowy baru, zlokalizowany nad wejściem do baru wraz z wykonaniem armatury odcinającej, - montaż umywalki i zlewozmywaka oraz baterii, - montaż grzejników płytowych wraz z zaworami termostatycznymi i montażem zaworów grzejnikowych odcinających powrotnych, - montaż urządzeń wentylacyjnych, - montaż kanałów wentylacyjnych wraz z elementami regulacyjnymi i zakańczającymi takimi jak np. przepustnice regulacyjne, kratki wentylacyjne z przepustnicami, czerpnie i wyrzutnie ścienne itp., - montaż izolacji termicznej na instalacji wentylacji mechanicznej, - wymiana i izolacja akustyczna istniejącego kanału z okapu wentylacyjnego przechodzącego przez pomieszczenia Dziekanatu, - montaż klimatyzacji typu Split, - wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin z chłodnic w centralach i klimatyzatorów zakończonych syfonami kulowymi, - wykonanie niezbędnych podłączeń z jednostką zewnętrzną i instalacjami elektrycznymi oraz sterowaniem, - uruchomienie i regulacja układów wentylacji i klimatyzacji, - wykonanie niezbędnych pomiarów w tym wydajności wentylacji. 2) przebudowę i remont pomieszczeń Sali Rady Wydziału (SRW) w tym: a) roboty budowlane: - roboty przygotowawcze, zabezpieczające i demontażowe, - roboty rozbiórkowe, - wymurowanie nowych ścianek, zgodnie z projektem (za wyjątkiem wykonanej ścianki w 2 oddzielającej pomieszczenia czytelni od Sali Rady Wydziału), - montaż ściany ogniowej z płyt g-k typu GKF o gr. 2x15mm na ruszcie aluminiowym, - skucie luźnych tynków, - uzupełnienie tynku, wykonanie gładzi gipsowej, roboty malarskie ścian i sufitów farbą lateksową, wysokiej jakości, odporną na zmywanie, - ułożenie okładziny ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniu zaplecza (nr 1.8), - czyszczenie i malowanie rur w kolorze ściany, - montaż stolarki drzwiowej, w tym drzwi do wnęki instalacyjnej, z ościeżnicami regulowanymi o parametrach określonych w dokumentacji projektowej, w standardzie i odpowiadające wyglądem drzwiom wymienionym w budynku, - montaż drzwi wyjściowych na patio o współczynniku cieplnym nie większym niż 1,1, - montaż stolarki okiennej PCV o współczynniku cieplnym nie większym niż 1,1, - naprawa parapetów z montażem nakładek PCV, - montaż rolet, - montaż sufitu podwieszanego, - wymiana wszystkich warstw posadzkowych (do stropu) z wykonaniem wylewki i ułożeniem nowej wykładziny o parametrach określonych w dokumentacji projektowej, o najwyższej wytrzymałości, przeznaczonej do obiektów użyteczności publicznej, z montażem listew przyściennych, - wykonanie zewnętrznej ściany oddzielenia pożarowego ( w pasie międzyokiennym), - wykonanie systemowej mobilnej akustycznej ścianki działowej o dźwiękochłonności min. Rw 49 dB, - wykonanie naświetli, - naprawa i odtworzenie tynków korytarza, po przeprowadzonych robotach w pomieszczeniach Sali Rady Wydziału wraz wykonaniem gładzi gipsowej i malowaniem ścian farbą akrylową wysokiej jakości, odporną na zmywanie, - dostawa i montaż wyposażenia meblowego wraz ze sprzętem AGD (lodówka i zmywarka) dla pomieszczenia socjalnego, - roboty budowlane wynikające z wytycznych robót sanitarnych, w tym wykonanie robót budowlanych związanych z przygotowaniem pomieszczenia w piwnicy do montażu przyjętej centrali wentylacyjnej obsługującej pomieszczenia Sali Rady Wydziału takich jak np. wzmocnienie posadzki oraz naprawa tynków i malowanie ścian i sufitu, - roboty odtworzeniowe np. zamurowania po przebiciach , zamurowania szachów itp. Kolorystykę ścian (kolory jasne), wykładzin, listew, płytki ceramiczne i inne elementy wykończeniowe i wyposażenie należy uzgodnić z Inspektorem nadzoru, Użytkownikiem i Projektantem w formie pisemnej. b) roboty elektryczne - roboty demontażowe w tym demontaż opraw oświetleniowych instalacji elektrycznych, teletechnicznych i komputerowych, - montaż nowej instalacji elektrycznej i komputerowej, - montaż nowej instalacji teletechnicznej w tym strukturalnej sieci komputerowej LAN, instalacja CCTV, instalacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), - montaż nowych gniazd wtykowych ogólnych, - montaż nowych zespołów gniazd wtykowych (gniazda sieciowe, gniazda dedykowane do zasilania komputerów, gniazda RJ45), - montaż nowych wyłączników, - montaż nowych opraw oświetleniowych, - montaż rozdzielnic, - montaż instalacji zasilającej centralę wentylacyjną, - wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, - montaż instalacji audio wideo i głośnikowej wraz z panelem zasilająco-sterującym i montażem projektorów oraz bezprzewodowym systemem do glosowania, - uruchomienie systemów, - wykonanie pomiarów elektrycznych w tym skuteczności ochrony od porażeń, oporności izolacji i natężenia oświetlenia, c) roboty sanitarne - roboty demontażowe, - wymiana w instalacji wod.-kan. od pionów i poziomów do projektowanych przyborów wraz z armaturą odcinającą i izolacją termiczną, - montaż umywalki i zlewozmywaka oraz baterii, - montaż pompy w zapleczu SRW, - montaż grzejników płytowych wraz z zaworami termostatycznymi i montażem zaworów grzejnikowych odcinających powrotnych, - montaż urządzeń wentylacyjnych, - montaż kanałów wentylacyjnych wraz z elementami regulacyjnymi i zakańczającymi takimi jak np. przepustnice regulacyjne, kratki wentylacyjne z przepustnicami, czerpnie i wyrzutnie ścienne itp., - montaż izolacji termicznej na instalacji wentylacji mechanicznej, - montaż klimatyzacji typ Split, - wykonanie instalacji odprowadzania skroplin z chłodnic w centralach i klimatyzatorów zakończonych syfonami kulowymi, - wykonanie niezbędnych podłączeń wraz z i instalacjami elektrycznymi oraz sterowaniem, - uruchomienie i regulacja układów wentylacji i klimatyzacji, - wykonanie niezbędnych pomiarów, w tym wydajności wentylacji, 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również serwis, przeglądy oraz konserwację wszystkich zamontowanych systemów oraz urządzeń w okresie gwarancji, których serwisowanie i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych, wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych. 5. Roboty będą wykonywane etapowo wg uzgodnionego z Zamawiającym i Użytkownikiem harmonogramu prac. I etap - remont i przebudowa Sali Rady Wydziału. Czas potrzebny na przeprowadzkę Dziekanatu do SRW - 2 tygodnie po odbiorze SRW. II etap - remont i przebudowa pomieszczeń Dziekanatu. 6. Zamawiający wymaga, aby koszt serwisu, przeglądów oraz konserwacji o których mowa w pkt. 4, wyniósł nie mniej niż 1% wartości robót budowlano-montażowych (wszystkie branże). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną - załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca). 8. Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych, Przedmiarach Robót, lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego i Projektanta. 9. Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji równoważnych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań jako powiązanych ze sobą i tworzących docelowy obiekt budowlany. Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania dokumentów i obliczeń potwierdzających, że dobrane rozwiązania, materiały, połączenia różnych technologii i prac różnych branż spełnią wymagania podstawowe, takie jak: a) bezpieczeństwo konstrukcji, b) bezpieczeństwo pożarowe, c) bezpieczeństwo użytkowania, d) odpowiednie warunki higieniczne i zdrowotne oraz ochrony środowiska, e) ochrony przed hałasem i drganiami, f) oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród. 10. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: a) ustawie z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz. 1118 ze zm.), b) ustawie z dnia 16.04.2004r.o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r nr 92 poz.881 ze zm.), c) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. z 2004r. nr 195 poz. 2011); 11. Wymagana gwarancja: co najmniej 36 miesięcy. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00 100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz.275 wraz z późniejszymi zmianami). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Postępowanie nr A120-211-239 14 SK - Remont i przebudowa pomieszczeń Dziekanatu i Sali Rady Wydziału w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt.4. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 10. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 11. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie. 1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach