Przetargi.pl
“Remont i przebudowa dróg na terenie Gminy Żytno”

Gmina Żytno ogłasza przetarg

  • Adres: 97-532 Żytno, ul. Krótka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 343 277 001 , fax. 343 269 010
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żytno
    ul. Krótka 4
    97-532 Żytno, woj. łódzkie
    tel. 343 277 001, fax. 343 269 010
    REGON: 15139868100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zytno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    “Remont i przebudowa dróg na terenie Gminy Żytno”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Remont i przebudowa dróg na terenie Gminy Żytno” z podziałem na 2 części: 1. Część I zamówienia: „Remont drogi gminnej 11260E Łazów – Silniczka, gm. Żytno’’ Zakres robót obejmuje wykonanie między innymi: - roboty przygotowawcze – pomiarowe, - remont nawierzchni asfaltowej – frezowanie nawierzchni, skropienie emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm, - remont nawierzchni betonowej – naprawa nawierzchni geosiatką z włókna szklanego, skropienie emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm, - regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych, - remont poboczy – ścinanie i profilowanie podłoża, wykonanie górnej warstwy podbudowy, - remont barier przepustów – wymiana i mocowanie elementów barier z rur, malowanie olejne, montaż słupków i znaków drogowych, uzupełnienie betonu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatkach do SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1. Przedmiar robót, 2. Projekt budowlany, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego: 1) Wytyczenie geodezyjne inwestycji, 2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej co najmniej: a) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy: • o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym oraz ustawą Prawo budowlane, • o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, • o odpowiednim zagospodarowaniu terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu. b) zestawienie wbudowanych materiałów, c) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, d) protokoły z badań (jeśli wystąpiły) wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, e) potwierdzenie geodezyjne wykonanych ilości robót. 2. Część II zamówienia: „Przebudowa drogi transportu rolnego w miejscowości Sady - Pągów” Zakres robót obejmuje wykonanie między innymi: - roboty przygotowawcze – pomiarowe, profilowanie i zagęszczenie podłoża, - poszerzenie – wykonanie koryta na poszerzeniach, wykonanie podbudowy warstwy dolnej, - wykonanie nawierzchni jezdni – podbudowa warstwa górna z kruszywa, skropienie emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, montaż słupków i znaków drogowych, - wykonanie poboczy – warstwa górna z kruszywa łamanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatkach do SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1. Przedmiar robót, 2. Projekt budowlany, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego: 1) Wytyczenie geodezyjne inwestycji, 2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej co najmniej: a) dziennik budowy, b) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy: • o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane, • o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, • o odpowiednim zagospodarowaniu terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu. e) zestawienie wbudowanych materiałów, f) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, g) protokoły z badań (jeśli wystąpiły) wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych. Przedmiot zamówienia na każdą część należy wykonać w zakresie określonym przedmiarem robót, dokumentacją projektową i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi -ą): 1. przedmiar robót - stanowiący dodatek (nr 9a – dotyczy I części zamówienia, nr 9b – dotyczy II części zamówienia) do SIWZ, 2. szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – dodatek (nr 10a – dotyczy I części zamówienia, nr 10b – dotyczy II części zamówienia) do SIWZ, 3. wzór umowy - stanowiący dodatek nr 8a, 8b do SIWZ, 4. projekt budowlany – dodatek nr 11 do SIWZ dodatek (nr 11a – dotyczy I części zamówienia, nr 11b – dotyczy II części zamówienia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) część nr I – 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2) część nr II – 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, dokument/-y, o którym/-ch mowa w Rozdziale 6 w pkt 6.8: 1) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w ppkt 2 lit. a)-d) mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach