Przetargi.pl
„Remont i przebudowa części istniejących pomieszczeń byłej przychodni zdrowia na utworzenie Dziennego Klubu "Senior+" w Górowie Iławeckim, ul. Sikorskiego 19, nr dz. 70/1 obręb nr 0002

GMINA MIEJSKA GÓROWO IŁAWECKIE ogłasza przetarg

  • Adres: 11-220 Górowo Iławeckie, pl. Ratuszowy 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 762 70 20 , fax. 89 762 70 44
  • Data zamieszczenia: 2022-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA GÓROWO IŁAWECKIE
    pl. Ratuszowy 18
    11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 762 70 20, fax. 89 762 70 44
    REGON: 510743491
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-um.bip-wm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont i przebudowa części istniejących pomieszczeń byłej przychodni zdrowia na utworzenie Dziennego Klubu "Senior+" w Górowie Iławeckim, ul. Sikorskiego 19, nr dz. 70/1 obręb nr 0002
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji pn. Remont i przebudowa części istniejących pomieszczeń byłej przychodni zdrowia na utworzenie Dziennego Klubu "Senior+" w Górowie Iławeckim, ul. Sikorskiego 19, nr dz. 70/1 obręb 0002. W ramach realizacji zadania wykonany zostanie remont i adaptacja nieużytkowanego lokaluo pow. 82,6 m2 będącego w zasobach komunalnych gminy na pomieszczenia klubowe zaneksem kuchennym, szatnią, dwoma łazienkami z których jedna będzie dostosowana dopotrzeb osób niepełnosprawnych. Niezbędna jest również przebudowa kanalizacji z uwagina często występujące awarie sanitarne. Przedmiot zamówienia obejmuje również wyposażenie Dziennego Klubu „Senior +” w meble i urządzenia niezbędne do prowadzenia działalności na rzecz seniorów.Roboty budowlane obejmują: wymianę posadzek, wykonanie robót wykończeniowych, tzw biały montaż, remont instalacji kanalizacji sanitarnej, montaż stolarki drzwiowej, rozprowadzenie ogrzewania pomieszczeń budynku.Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej (rysunki) oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:2 000,00 zł. /słownie: dwa tysiące złotych/2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Bartoszyce O/Górowo Iławeckie NR 26 8855 0004 2003 0011 0815 0001 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i NIP Wykonawcy),2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w postaci dokumentu elektronicznego, musi obejmować cały okres związania ofertą i powinno zawierać w swej treści:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Gmina Miejska Górowo Iławeckie), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia),3) kwotę zobowiązania,4) termin ważności gwarancji5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca:a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dowodów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.5. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, na zasadach określonych w art. 98 ust 1-5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej WykonawcyW celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w realizacji jednej roboty budowlanej, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającej na budowie i/lub remoncie i/lub przebudowie obiektu kubaturowego i/lub adaptacji pomieszczeń na potrzeby użyteczności publicznej o całkowitej wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 200 000,00 zł /brutto (dwieście tysięcy złotych brutto)/ obejmującej m.in. roboty branży budowlanej i sanitarnej.Przy dokonywaniu oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający uzna tylko roboty budowlane, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniodawców. Jako zakończenie zadania należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.W przypadku wartości podanych w dokumentach lub oświadczeniach w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia wymaganego warunku udziału w postępowaniu przeliczy te wartości na PLN wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego na dzień, w którym zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach