Przetargi.pl
Remont i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 51 przy ul. Eluarda 51-55 we Wrocławiu

Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 53-135 Wrocław, Januszowicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 607 356 , fax. 071 360 73 31
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
    Januszowicka 15 a
    53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 607 356, fax. 071 360 73 31
    REGON: 93104008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 51 przy ul. Eluarda 51-55 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych-instalacyjnych polegających na remoncie i przebudowie budynku Szkoły Podstawowej Nr 51 (dawniej Zespołu Szkół nr 24) przy ul. Eluarda 51-55 we Wrocławiu, w zakresie obejmującym: 1.1. przebudowę pomieszczenia 00.02 w piwnicy dla potrzeb pompowni ppoż., montaż i podłączenie zestawu hydroforowego, 1.2. remont pomieszczenia 0.01 wiatrołapu na parterze, w zakresie instalacji elektrycznej, wymiany okienka podawczego na EI30, usunięcia boazerii, uzupełnienia ubytków w tynku i posadzce, nałożenie tynku żywicznego NRO, malowanie farbą lateksową, wymiany wycieraczki, 1.3. przebudowę otworów drzwiowych pomieszczenia 00.24 w piwnicy, montaż stolarki drzwiowej, tynkowanie i malowanie, 1.4. wykonanie robót instalacji elektrycznych (okablowania i osprzętu) oświetleniowej i gniazdkowej w korytarzach i na klatkach schodowych na wszystkich kondygnacjach, w salach lekcyjnych na I i II piętrze, oraz w pomieszczeniach 00.02, 00.11, 00.24, 0.01, 0.03, wykonanie oświetlenia tablic klasowych, wykonanie zasilania wysokoprądowego komputerów z podłączeniem do tablic, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego (okablowania i opraw) w ciągach komunikacyjnych (korytarzach i klatkach schodowych) oraz w łączniku i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, pomieszczeniach 00.02, 00.11, 00.24, 0.01, 0.03, wymianę opraw oświetleniowych na oprawy LED w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, przebudowę rozdzielni głównej, przebudowę tablic elektrycznych w piwnicy, na parterze, I i II piętrze, 1.5. demontaż z odzyskiem opraw jarzeniowych w klasach, wiatrołapie, portierni i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej i przekazanie użytkownikowi, 1.6. zaprawienie bruzd po robotach elektrycznych, tynkowanie i malowanie pasów po otynkowaniu z doborem koloru do istniejącego, 1.7. wykonanie instalacji odgromowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach