Zarząd Zasobu Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: Wrocław, Św. Elżbiety
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7778400 , fax. 071 7777506
- Data zamieszczenia: 2018-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobu Komunalnego
Św. Elżbiety 3 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7778400, fax. 071 7777506
REGON: 932671448 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzk.wroc.pl; www.zzk.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa budynku przy ul. Biskupa Tomasza I 18 we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Zakres prac obejmuje: 1) prace realizowane w ramach Projektu (szczegółowo opisane w Harmonogramie rzeczowo – terminowo – finansowym robót budowlanych (Projektowe)), w tym m.in.: a) remont w strefie poddasza wraz z wywózką i utylizacją gruzu, b) roboty w strefie mieszkań (ocieplenie ścian zewnętrznych elewacji zabytkowej od wewnątrz), c) remont w strefie piwnicy (drzwi wejściowe do piwnicy, docieplenie stropu), d) wymianę stolarki okiennej, e) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej - wymiana bramy, f) wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, roboty ślusarskie, g) remont klatki schodowej (docieplenie stropodachu), h) docieplenie elewacji podwórzowej i szczytowej, i) remont i modernizację instalacji sanitarnych, j) remont wentylacji, k) remont lokali zasiedlonych, l) zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż „tablicy pamiątkowej", oraz „tablicy informacyjnej” zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, 2) prace nie realizowane w ramach Projektu, zwane dalej Pozaprojektowymi (szczegółowo opisane w Harmonogramie rzeczowo – terminowo – finansowym robót budowlanych (Pozaprojektowe)), w tym m. in.: a) remont dachu płaskiego wraz z wywózką i utylizacją gruzu, b) remont dachu stromego wraz z wywózką i utylizacją gruzu, c) remont w strefie poddasza wraz z wywózką i utylizacją gruzu, d) remont w strefie piwnicy, e) roboty zewnętrzne (montaż wycieraczki i skrobaczki), f) remont elewacji frontowej, g) wymianę stolarki okiennej (piwnica, poddasze), h) remont klatki schodowej, i) remont i modernizację instalacji elektrycznych, j) remont i modernizację instalacji sanitarnych (instalacja zwu – zimna woda, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja gazowa, przebudowa przyłącza wodociągowego), UWAGA: Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji zamiennej, dopuszcza się realizację robót objętych dokumentacją zamienną, niewymagających decyzji pozwolenia na budowę. k) remont lokali zasiedlonych, l) opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej wraz z uzyskaniem decyzji zamiennej pozwolenia na budowę, m) prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych na obszarze wykonywanych robót ziemnych w ramach umowy zawartej przez Wykonawcę z uprawnionym archeologiem (w przypadku odkrycia podczas wykonywania robót zabytków archeologicznych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp – należy przekazać Zamawiającemu (po zamieszczeniu na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór - załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10