Przetargi.pl
Remont i przebudowa budynku handlowo – usługowego na budynek żłobka gminnego w miejscowości Łubowo, dz. nr 203, gmina Łubowo

Gmina Łubowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-260 Łubowo, Łubowo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 275 930 , fax. 614 275 858
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubowo
    Łubowo 1
    62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 275 930, fax. 614 275 858
    REGON: 63125945900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa budynku handlowo – usługowego na budynek żłobka gminnego w miejscowości Łubowo, dz. nr 203, gmina Łubowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: „Remont i przebudowa budynku handlowo – usługowego na budynek żłobka gminnego w miejscowości Łubowo, , dz. nr 203, gmina Łubowo.”. Przedmiotem inwestycji jest zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową istniejącego budynku handlowo – usługowego na budynek żłobka gminnego, zlokalizowanego w Łubowie. Celem jest przystosowanie budynku oraz jego otoczenia do funkcji żłobka dla 30 dzieci. W skład nowego podziału wnętrz wchodzą m.in. dwie sale dla dzieci z zapleczami szatniowymi oraz toaletami, część administracyjno – socjalna, część kuchenna oraz pomieszczenia pomocnicze. Przedmiot zadania obejmuje w szczególności: - rozebranie części ścianek działowych i nieczynnych kanałów wentylacyjnych - dodanie nowych ścian i kanałów wentylacyjnych - przemurowanie otworów okiennych i drzwiowych z wymianą stolarki - wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z wykonaniem ogrzewania podłogowego - termomodernizacja przegród zewnętrznych budynku - wykonanie nowych instalacji sanitarnych , c.o., c.w.u., wod–kan, gazowych i elektrycznych oraz przyłączy - przebudowa podestu wraz z rampą - budowa placu zabaw z tworzyw sztucznych i metalu – (Zamawiający nie dopuszcza budowy placu zabaw z drewna lub materiałów drewnopochodnych, wyjątek stanowi piaskownica, która winna być zabezpieczona przed dostępem zwierząt) - zagospodarowanie przestrzeni (utwardzenie terenu, ogrodzenie, nasadzenia roślin oraz wysianie traw) Przedmiotem zamówienia jest również uzupełnienie ewentualnych ubytków asfaltu istniejącego utwardzonego placu przed budynkiem przedszkola (w celu porównania ofert należy skalkulować także remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej o gr. 4cm o łącznej powierzchni 100m2, pomimo ich braku w przedmiarach) a także wszelkie wyburzenia, likwidacje budynków czy zbiorników bezodpływowych wskazanych w dokumentacji do usunięcia wraz z utylizacją materiału (szczegóły i termin dot. wyburzeń każdorazowo należy uzgadniać z inspektorem nadzoru). Dokumentacja techniczna zawiera projekt wyposażenia wraz ze wskazaniem elementów, które należy dostarczyć i zamontować. Zamawiający informuje, że pełne wyposażenie pomieszczeń w osprzęt, lustra, przewijaki, natryski, umywalki, sedesy itd., wrysowane na załączonych do SIWZ rzutach również jest przedmiotem niniejszego przetargu, które należy skalkulować wg wyceny własnej. Zabezpieczenie i wyposażenie p-poż wykonać zgodnie z projektem. UWAGA: Szczegóły dotyczące wyposażenia (karty katalogowe mebli, placu zabaw itd), kształtu i kolorystyki wszystkich rodzajów okładzin podłogowych, ściennych oraz kolorystykę malowania ścian, kolor stolarki wewnętrznej należy za każdym razem uzgadniać z Zamawiającym (w większości przewiduje się zastosowanie kolorów pastelowych, nie wykluczając elementów kontrastowych o intensywnych barwach). Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego itd. Szczegóły zamówienia określa dokumentacja techniczna, która znajduje się w zał. nr 7 do SIWZ. Przedmiary należy traktować jako ułatwienie a nie podstawę wyceny i rozliczenia robót – cena ryczałtowa. Jeśli zaistnieje potrzeba, należy skalkulować roboty konieczne do wykonania, wynikające z dokumentacji i SIWZ, pomimo ich ewentualnego braku w przedmiarach. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych) (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy –muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania winna być zaakceptowana przez strony umowy, mogą to być zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferent jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Łubowie Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402 Kwota wadium musi znajdować się na koncie najpóźniej w terminie składania ofert. Kwota wadium wynosi 20.000,00 zł (dwadzieściatysięcyzł 00/100). 2. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca, winien dostarczyć w formie „ORYGINAŁU” w odrębnej kopercie i dołączyć do koperty zawierającej ofertę przetargową Wykonawcy. W przypadku, gdy „ORYGINAŁ” zostanie w trwały sposób dołączony do złożonej oferty Zamawiający nie będzie mógł zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwrócić dokumentu, ponieważ stanowił on będzie integralną część oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 Pzp. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 1 - 5 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, złożone w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, formularz ofertowy, stanowiący zał. nr do SIWZ, dokumenty dotyczące podwykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP- jeśli dotyczy, oświadczenie RODO, zgodnie z zał. do SIWZ, pozostałe zgodnie ze SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach