Przetargi.pl
Remont i przebudowa budynku GOK w Sorkwitach w celu utworzenia Klubu „SENIOR+”

Gmina Sorkwity ogłasza przetarg

  • Adres: 11731 Sorkwity, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 742-81-79 , fax. 0-89 742-85-30
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sorkwity
    ul. Olsztyńska
    11731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 742-81-79, fax. 0-89 742-85-30
    REGON: 54094300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa budynku GOK w Sorkwitach w celu utworzenia Klubu „SENIOR+”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiot zamówienia obejmuje remont i przebudowa części istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sorkwitach znajdującego się działka Nr 72/8, obręb Sorkwity, gm. Sorkwity, której właścicielem jest Gmina Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity. Przebudowa i remont będzie obejmować w szczególności: 1 - rozbiórki i wyburzenia : - wykucie z murów starych ościeżnic drzwiowych - wykucie w ścianach o gr. 1/2 cegły nowego otworu drzwiowego, oraz poszerzenie istniejących o 20 cm - wykucie otworów w ścianach i ściankach pod nową wentylację z kuchni - rozebranie ścianki o gr. 1/2 cegły w sanitariacie - zeskrobanie starych warstw farb ze ścian i sufitów oraz wyługowanie farby olejnej (lamperia) - rozebranie starych posadzek z wykładziny rulonowych (pcv i dywanowych) oraz z płytek pcv - wywiezienie gruzu wraz z utylizacją 2 - Ściany i sufity : - zamurowanie otworu drzwiowego - wykonanie nadproży żelbetowych nad nowo wykutym otworem drzwiowym i nad otworami poszerzonymi - uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych - oczyszczenie i zagruntowanie ścian i sufitów - wykonanie gładzi gipsowych - ułożenie glazury na ścianach w sanitariatach na wysokość 2,06 m - wykonanie przewodu wentylacyjnego w kuchni oraz osadzenie kratek wentylacyjnych - malowanie ścian i sufitów farbą lateksową 3 - oczyszczenie, wyrównanie i reperacja warstw wyrównawczych cementowych po zdemontowanych posadzkach - zagruntowanie warstw preparatem wzmacniającym podłoże - wykonanie warstwy wygładzającej pod nowe posadzki z mas samopoziomujących - wykonanie posadzek z wykładziny rulonowej typu PCV wraz z cokolikami - wykonanie posadzek z płytek typu gres w sanitariatach 4 - Stolarka drzwiowa : - osadzenie nowych ościeżnic drzwiowych systemowych, okutych - ( ''70''-1, ''90''-2, ''100''-1, ''160''-2 ) - montaż nowych skrzydeł drzwiowych płytowych (drzwi jednoskrzydłowe - 4 szt., drzwi dwuskrzydłowe - 2 szt.) - wykonanie w sali ogólnej ścianki mobilnej - składanej ( 17,67 m2 ) 5 - Roboty sanitarne : - wykonanie nowej instalacji sanitarnej z rur PCV fi 110 i 50 wraz z włączeniem się do istniejącej w budynku - montaż urządzeń sanitarnych w kuchni i dwóch sanitariatach (1- zlewozmywak, 2 umywalki, 2 ustępy) - wykonanie nowej instalacji wodociągowej z rur PE fi 15 wraz z włączeniem się do istniejącej w budynku - montaż 3 szt. elektrycznych przepływowych podgrzewaczy wody o mocy do 3,5 kW - montaż 3 szt. baterii ( 1 - zlewozmywakowa + 2 umywalkowe ) - montaż 4 sztuk uchwytów i poręczy dla osób niepełnosprawnych 6 - Roboty elektryczne : - wykonanie nowego okablowania w remontowanych pomieszczeniach przewodami YDY 3x1,5, 3x2,5, 5x4, 5x10 - przebudowa złącza i rozdzielni głównej - montaż tablicy bezpiecznikowej RA - ''biały'' montaż elektryczny. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej – załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Dokumentacja projektowa stanowiąca opis przedmiotu zamówienia lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów, urządzeń lub technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i niemożność opisania za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Określone w dokumentacji projektowej materiały, urządzenia lub technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia lub technologie równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wskazanych w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów), rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. Wykonawca ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały, urządzenia lub technologie zostały zamienione i podać jakie w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne 8. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 9. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 10. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną robót. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na własny koszt na wysypisko, składowisko, złomowisko materiałów z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci nie nadających się do przetworzenia lub wykorzystania. 12. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z zm.): 1) osoby wykonujące proste prace w budownictwie ogólnym. 13. Wykonawca lub podwykonawca w terminie 5 dni od zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o której mowa w ust. 12, ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/ część etatu). 14. W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy – osób, o których mowa w ust. 12 Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu uaktualnionego wykazu osób, o którym mowa w ust. 13. Obowiązek ten Wykonawca lub podwykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 15. Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę do przedstawienia dokumentu (-ów) potwierdzającego (-ych) zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 12. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie przedstawić żądany (-e) dokument (-y), w każdym jednak przypadku nie później niż w terminie 3 dni roboczych od przesłania przez Zamawiającego wezwania. 16. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 12 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. 17. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 60 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego albo po odebraniu przez Zamawiającego wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. W związku z powyższym wskazany okres gwarancji jest okresem minimalnym, który każdy z Wykonawców może wydłużyć. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego. 18. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy. Zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. 19. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 21. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 22. Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie robót. 23. W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci we własnym zakresie i na własny koszt. 24. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz od odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Dowód ubezpieczenia – kopię polisy Wykonawca musi dostarczyć przed datą rozpoczęcia robót budowlanych. 25. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 Edycja 2018 Moduł 1 – Wsparcie finansowe na utworzenie lub wyposażenie Klubu „Senior+”. 26. Zamawiający informuje, że przekaże Wykonawcy w dniu przekazania placu budowy aktualną decyzję o pozwoleniu na budowę z dnia 11.04.2018 r. wydaną przez Starostę Mrągowskiego oraz powoła Inspektora Nadzoru do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.2.2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, które oferta została oceniana jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 (nie podlega wykluczeniu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu). 1.2.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. 1.2.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.2.5. Zamawiający ocenia, czy udostępnienie wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwolą na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 i ust. 5 ustawy. 1.2.6. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.2.7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 1.2.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu,o którym mowa w pkt 3, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1.2.8.1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 1.2.8.2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w pkt. 3. 1.2.9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.2.10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2.11. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570). 1.2.12. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 1.2.13. Dokumenty, o których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność oryginałem. 1.2.14. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 1.2.15. Dokumenty sporządzone w język obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.2.16. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.2.17. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach