Przetargi.pl
Remont i przebudowa budynku biurowego oraz zagospodarowanie przyległego terenu w Nowej Soli, ul. Ciepielowska 9 (ETAP II)

Nadleśnictwo Nowa Sól ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Ciepielowska 9
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 068 3872431 , fax. 068 3879393
  • Data zamieszczenia: 2016-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Nowa Sól
    ul. Ciepielowska 9 9
    67-100 Nowa Sól
    tel. 068 3872431, fax. 068 3879393
    REGON: 97004029600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa budynku biurowego oraz zagospodarowanie przyległego terenu w Nowej Soli, ul. Ciepielowska 9 (ETAP II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku biurowego oraz zagospodarowanie przyległego terenu. Prace polegać będą między innymi na: a) wymianie pokrycia dachowego na blachę cynkowo-tytanową z zastosowaniem systemowej maty do odprowadzenia skroplin oraz montażu systemu rynnowego z blachy cynkowo-tytanowej, b) wymianie stolarki okiennej na drewnianą, c) wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz biały montaż, d) wymianie instalacji elektrycznych, oświetlenia, gniazd wtykowych, rozdzielnic piętrowych, e) wymianie instalacji LAN (telefonicznych komputerowych), f) wymianie nowych okładzin ścian i posadzek oraz wykonanie robót malarskich, g) odkopaniu ścian piwnic, oczyszczenie murów, sprawdzenie izolacji poziomej, wykonanie izolacji pionowej w gruncie; wykonanie docieplenia ścian fundamentowych łącznie z poziomem cokołu za pomocą styroduru, h) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych ponad cokołem, za pomocą wełny mineralnej gr. 15cm, z wykończeniem elewacji tynkiem strukturalnym silikonowym na kleju i siatce systemowej. Jest to ogólny opis zamówienia a szczegółowy znajduje się w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. Uwaga !!! Dokumentacja projektowa zawiera opisy przedmiotu zamówienia łącznie na dwa etapy robót budowlanych, z czego I ETAP został zrealizowany w 2015 r. Dokumentacja projektowa na II ETAP oznaczona jest kolorem czarnym, natomiast zrealizowany I ETAP oznaczony jest kolorem szarym - załącznik nr 10. 3.2. Projektowane prace budowlane będą prowadzone na obiekcie istniejącym. Wymiary podane na rysunkach obarczone są naturalnym błędem pomiarowym, a także koniecznością wprowadzenia jednolitych, powtarzalnych wymiarów, dla orientacji. Wartości liczbowe należy traktować jako wskazanie do uzyskania określonego wymiaru, jednolitości, powtarzalności, jednakowych wymiarów dla danych elementów - np. stolarki okiennej, drzwiowej itp. Elementy istniejące do pozostawienia - nie zmieniają położenia. W sytuacjach wątpliwych, bądź znacznych różnic w stanie faktycznym od założeń projektowanych, należy każdorazowo zgłosić problem i uzgodnić przyjęte rozwiązanie z Projektantem, w ramach nadzoru autorskiego. 3.3. Projektowana przebudowa realizowana będzie na terenie dz. nr 178/3 przy ul. Ciepielowskiej 9, w Nowej Soli, na terenie Nadleśnictwa Nowa Sól. 3.4. Wszystkie szczegóły rozwiązań technicznych i kolorystyczno-materiałowe, a także ewentualne proponowane zmiany, należy przed realizacją uzgodnić z Projektantem w ramach nadzoru autorskiego. W ramach uzgodnień należy wykonać próby kolorystyczne wybranych wstępnie przez Projektanta kilku kolorów farb/struktur wykończenia zewnętrznego i wewnętrznego - do wyboru ostatecznego. Próby kolorystyczne należy wykonać bez marginesów, na dużych formatach płyt GK lub innych sztywnych podkładach. Dla pozostałych elementów wykończenia zewnętrznego i wewnętrznego, należy przedstawić wzorniki / próbniki / próbki Producentów - do wyboru ostatecznego. 3.5. Dopuszcza się zmianę projektowanych, precyzyjnie wskazanych/opisanych w dokumentacji wielobranżowej materiałów, elementów, urządzeń, rozwiązań technicznych, na równorzędne, o nie gorszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych, wizualnych i estetycznych, w uzgodnieniu z Projektantem w ramach nadzoru autorskiego. Szczegółowe porównanie parametrów jakościowych przedstawia Wykonawca - proponujący ewentualne rozwiązanie zamienne. Decyzje podejmuje Projektant w uzgodnieniu z Inwestorem. 3.6. Podstawową częścią dokumentacji dla realizacji są projekty budowlane wykonawcze wszystkich branż. Należy je rozpatrywać całościowo, koordynując wzajemnie branżowe prace budowlane, aby uniknąć kolizji. Części opisowe i graficzne projektów uzupełniają się wzajemnie i stanowią integralną całość. Należy je rozpatrywać w trakcie realizacji jednocześnie. Przedmiary stanowią dokumentację pomocniczą/poglądową. 3.7. Realizację należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej. Wszelkie kolizje, wątpliwości i problemy należy zgłaszać z wyprzedzeniem, decyzje należy podejmować wspólnie z Projektantem oraz przy udziale Inwestora, jeśli to będzie konieczne. 3.8. W drugiej fazie realizacji (II ETAP), należy uwzględnić niektóre, wskazane materiały wykończeniowe i rozwiązania zastosowane w pierwszej fazie realizacji (I ETAP). Jednak każdorazowo należy uzyskać potwierdzenie Inwestora / Nadzoru autorskiego. 3.9. Dla wszystkich wbudowanych elementów, materiałów i zastosowanych technologii, należy przekazać Inwestorowi / Użytkownikowi, dokładne instrukcje poprawnego, właściwego użytkowania oraz sposobu konserwacji. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia poprawnego działania wszystkich urządzeń i elementów, przed przedstawieniem do odbioru. Dla urządzeń skomplikowanych w obsłudze należy przeprowadzić podstawowe szkolenia wytypowanych przez Inwestora/Użytkownika osób. 3.10. Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego zabezpieczenia wbudowywanych urządzeń i elementów przed uszkodzeniem, zarysowaniem i zabrudzeniem. 3.11. Wykonawca zobowiązany jest przed przedstawieniem realizacji do odbioru, dokładnie posprzątać, umyć, oczyścić z kurzu, farby, zabrudzeń, wszystkie elementy, również wnętrza szafek technicznych, tablic, grzejników, opraw itp. 3.12. W związku z zakończeniem I ETAPU przebudowy budynku Nadleśnictwa, Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w przebudowanym obiekcie na etapie składania ofert w obecności Zamawiającego. Celem wizji jest zapoznanie się z pracami wykonanymi w I ETAPIE, aby w pełni przygotować ofertę na remont i przebudowę II ETAPU. Termin wizji Zamawiający ustala na dzień 08.03.2016 r. na godz. 11:00 3.13. Wszelkie prace wyburzeniowe wykonywane przy pomocy elektronarzędzi i urządzeń pneumatycznych należy wykonywać po godzinach pracy Nadleśnictwa, tj. po godz. 15:00 lub w dni wolne od pracy. Zamawiający informuje, że pomieszczenia przyziemia nr 0/7 (pomieszczenie magazynowo - gospodarcze) i nr 0/11 (pokój służbowy) będą użytkowane przez pracowników biura w godz. od 7:00 do 15:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj i ilość prac do wykonania) zawierają załączniki do SIWZ. Roboty budowlane należy prowadzić: Zgodnie z dokumentacją projektową dostarczoną przez Zamawiającego oraz kosztorysami ofertowymi. Zgodnie z przepisami BHP w budownictwie i przepisami ustawy Prawo budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 36 000,00 zł (słownie; trzydzieści sześć tysięcy zł 00/100). 12.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 12.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami). 12.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: BGŻ BNP PARIBAS S.A. Nowa Sól 80 2030 0045 1110 0000 0028 5300 z dopiskiem Remont i przebudowa budynku Nadleśnictwa Nowa Sól (ETAP II). Wskazane jest aby kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty, jeżeli wadium wnoszone jest w formie pieniądza. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12.5. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 15.1 SIWZ. 12.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12.12. oraz art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013, poz. 907 z późn. zm.). 12.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofert akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_nowa_sol/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach