Przetargi.pl
Remont i naprawa systemu monitoringu w Placówkach SG Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej

Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Adama Mickiewicza 34
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6732153, 6732087 , fax. 016 6763271
  • Data zamieszczenia: 2013-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
    ul. Adama Mickiewicza 34 34
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6732153, 6732087, fax. 016 6763271
    REGON: 65018683700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i naprawa systemu monitoringu w Placówkach SG Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja systemów telewizji dozorowej w Placówkach Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w miejscowościach: Ustrzyki Górne, Stuposiany, Czarna Górna, Huwniki, Hermanowice i Lubaczów. 1.1. Remont i modernizacja polegać będzie na wymianie przestarzałych technologicznie - zużytych elementów systemu CCTV na nowe, dostarczone przez Wykonawcę, ich montażu, konfiguracji, oraz wykonaniu niezbędnych modyfikacji istniejących systemów monitoringu 1.2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: a. dostawa urządzeń wraz z niezbędnym osprzętem na Placówki SG Ustrzyki Górne, Stuposiany, Czarna Górna, Huwniki, Hermanowice i Lubaczów, b. wymiana kamer wraz z obudowami zewnętrznymi i ich ustawienie, dobór monitorowanego obrazu według wskazań Zamawiającego, regulacja w warunkach dziennych i nocnych, c. wymiana oświetlaczy podczerwieni we wskazanych lokalizacjach i ich ustawienie w warunkach nocnych - konfiguracja i rozbudowa rejestratorów cyfrowych, oraz regulacja parametrów pracy kamer, podłączonych do rejestratora, d. zastosowanie zabezpieczeń przepięciowych na przewodach wizyjnych, e. uruchomienie systemów CCTV, oraz przeszkolenie ich użytkowników z zakresu obsługi w poszczególnych Placówkach SG. 1.3. Urządzenia CCTV na Placówkach SG objętych remontem, modernizacją, zasilane są napięciem 230V, przesył obrazu przewodem koncentrycznym 2. Szczegółowe warunki co do rodzaju oraz wymagań w zakresie minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej OPZ. 3. Specyfikacja techniczna określa parametry techniczne sprzętu z jednoczesnym założeniem aby była możliwość używania go jako zintegrowanego systemu. Poszczególne urządzenia muszą być kompatybilne ze sobą jak wyszczególniono w OPZ - pełna kompatybilność z rejestratorami typu DIVAR. 4. Wykonawca po dostarczeniu sprzętu dokona jego montażu, konfiguracji i uruchomienia oraz przeszkolenia personelu z obsługi zainstalowanego sprzętu w poszczególnych Placówkach SG. Zamawiający wraz z Wykonawcą dokonają przetestowania i sprawdzenia dostarczonego sprzętu, co zostanie udokumentowane protokołami odbioru wykonanej usługi. 5. Wszystkie wymienione urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, kompletne, sprawne technicznie, wolne od wad i zgodne z poziomem technologii istniejącym w momencie składania oferty, nabyte w oficjalnych kanałach dystrybucji. 6. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia objęty były gwarancją: a. wszystkie urządzenia będące przedmiotem wykonania usługi - 36 miesiące, b. wykonane prace montażowe - 24 miesiące. W okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi koszty serwisu oraz transportu ponosi w całości Wykonawca. 7. Zamawiający wymaga by na dzień odbioru wykonanej usługi Wykonawca dostarczył: a. w języku polskim dokumentację techniczną, instrukcję obsługi i karty gwarancyjne dla każdego wymienionego urządzenia oraz niezbędne licencje zgodnie z OPZ, b. oświadczenie o zgodności przedmiotu umowy z odpowiednimi dyrektywami Wspólnoty Europejskiej nałożonymi na producenta (CE) oraz certyfikaty i świadectwa kwalifikacyjne, c. zbiorczy wykaz wymienionego sprzętu zawierający numery seryjne, terminy i warunki ważności gwarancji i licencji oraz ich numery lub oznaczenia, adresy, numery telefonów, faksów punktów serwisowych świadczących usługi gwarancyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach