Przetargi.pl
Roboty remontowe z zakresu dostosowania budynku nr 3 w Przemyślu przy ul. Okrzei 3 dla potrzeb lokalizacji pododdziałów wojskowych oraz dostosowaniem budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Sprawa nr ZP/94/2014

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2014-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe z zakresu dostosowania budynku nr 3 w Przemyślu przy ul. Okrzei 3 dla potrzeb lokalizacji pododdziałów wojskowych oraz dostosowaniem budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Sprawa nr ZP/94/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie roboty remontowej z zakresu dostosowania budynku nr 3 w Przemyślu przy ul. Okrzei 3 dla potrzeb lokalizacji pododdziałów wojskowych oraz dostosowaniem budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: 1) Roboty budowlane: roboty rozbiórkowe (zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych na piętrze, rozebranie posadzek z płytek w pomieszczeniach sanitarnych, rozebranie wykładziny ściennej z płytek w pomieszczeniach sanitarnych, wykucie z muru krat drzwiowych, wyburzenie ścianek działowych), wykonanie nowoprojektowanych ścian z bloczków z betonu lekkiego, uzupełnienie ubytków w ścianach istniejących tynkiem gładkim, wykonanie w pomieszczeniach sanitarnych zabudowy giszetowej z laminatu litego do pełnej wysokości, wykonanie nowych posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych na piętrze oraz z płytek w pomieszczeniach sanitarnych, wykonanie okładziny ściennej z płytek w pomieszczeniach sanitarnych, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów na piętrze, wymiana stolarki drzwiowej (w tym montaż drzwi ppoż.), wymiana stolarki okiennej (w tym montaż krat na kilku otworach okiennych), oczyszczenie i obrobienie powierzchni wokół okien podlegających wymianie, wykonanie nowoprojektowanego stropu nad piętrem (podwójne płytowanie GFK o odporności ogniowej EI60, wełna mineralna o gęstości minimum 30kg na m3 gr. 50mm), wyposażenie: przebieralnie - w szafki szatniowe, szatnie - w szafki kuchenne pod montaż zlewu, korytarz - szafki kuchenne pod montaż zlewu, obudować płytami gipsowo-kartonowymi piony kanalizacyjne, wykonanie fundamentu pod maszt antenowy, demontaż istniejącego masztu antenowego i ponowny jego montaż w nowym miejscu. 2) Roboty sanitarne: demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, armatury i rurociągów w pomieszczeniach sanitarnych na piętrze, wykucie bruzd pod przewody wod-kan. w pomieszczeniach sanitarnych na piętrze, montaż nowych urządzeń sanitarnych, armatury i rurociągów w pomieszczeniach sanitarnych na piętrze, wykonanie próby i płukania instalacji wodociągowej, wykonanie izolacji termicznych na przewodach wodociągowych, montaż szafek hydrantowych natynkowych, wymiana kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych na PVC, montaż drzwiczek rewizyjnych w obudowach pionów kanalizacyjnych, wymiana kratek ściekowych w pomieszczeniach sanitarnych, przełożenie grzejników w pomieszczeniach sanitarnych na piętrze, montaż klimatyzatora o mocy chłodniczej 5,0kW w pom. biurowym na piętrze oraz jednostki zewnętrznej na poddaszu, wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin z jednostki wewnętrznej (klimatyzatora), zamontowanie wentylatorów wyciągowych kanałowych w otworach kanałów grawitacyjnych w pomieszczeniach sanitarnych na piętrze. 3) Roboty elektryczne: wykonanie zasilania elektrycznego do klimatyzatora usytuowanego w pomieszczeniu biurowym na piętrze, wykonanie zasilania wentylatorów kanałowych w pomieszczeniach sanitarnych, demontaż rozdzielnicy T-0 (pełniącej funkcję rozdzielnicy głównej zlokalizowanej na parterze), rozdzielnic T-1 i T-2 (zlokalizowanych na piętrze), demontaż istniejącego wewnętrznego zasilania rozdzielnic T-1 i T-2 oraz linii zasilającej rozdzielnicę T-0, demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej, demontaż istniejącej instalacji gniazd wtykowych, zamontowanie nowych rozdzielnic T-0, T-1 i T-2 (w obudowach nt o stopniu IP30 z drzwiami oraz należy je przystosować do montażu aparatury modułowej), wykonanie nowej linii 5-przewodowej zasilającej rozdzielnice T-1 i T-2 oraz linii zasilającej rozdzielnicę T-0 (w układzie TN-S), wymiana głównego wyłącznika przeciwpożarowego budynku (zlokalizowany nad złączem kablowym przy wejściu głównym do budynku), wyłącznik kompaktowy mocy z wyzawalaczami nadprądowymi i napięciowym przeznaczonym do współpracy z centralką ppoż. i przyciskami ppoż., wykonanie nowej instalacji oświetleniowej (podstawowa) piętra budynku, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego): klatki schodowej, korytarzy, wyjścia z budynku, wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych, wykonanie uziemienia przenoszonego masztu antenowego (wartość rezystancji uziomu nie może przekraczać 5), pomiary i rozruch instalacji elektrycznej, wykonanie przejść ppoż. instalacji elektrycznych przez ściany i stropy oddzielenia pożarowego. Należy przestrzegać stosowania odpowiednich kolorów izolacji przewodów: na przewody ochronne PE należy stosować przewody o barwie żółto-zielonej, na przewody neutralne N należy stosować przewody o barwie niebieskiej (jasnej), przewody fazowe L1, L2, L3 powinny być w innych kolorach np. czerwonym, czarnym, brązowym. 4) Roboty elektryczne niskoprądowe: montaż tras kablowych teletechnicznych, montaż instalacji strukturalnej, montaż instalacji oddymiającej, montaż instalacji transmisji radiowej i monitoringu, montaż instalacji domofonowej, montaż instalacji audio-video, montaż instalacji antenowej. 3. Ochrona informacji niejawnych Realizacja zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem wymaga posiadania uprawnień wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych. W związku z powyższym wszystkie osoby, które będą realizować przedmiotową robotę budowlaną muszą posiadać pisemne upoważnienie kierownika swojej jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone (jeżeli nie posiadają aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej zastrzeżone) oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. Dowodem potwierdzającym spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia jest: 1) przedstawienie wykazu o którym mowa w załączniku nr 1 do umowy na wykonanie zamówienia, 2) potwierdzone kserokopie pisemnych upoważnień kierownika swojej jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone (jeżeli nie posiadają aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej zastrzeżone) dla osób wymienionych w zał. nr 1, 3) potwierdzone kserokopie zaświadczeń o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych dla osób wymienionych w zał. nr 1. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót, Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (STWIORB) oraz w Dokumentacji Technicznej - stanowiących Załączniki do SIWZ i integralną jej część. 5. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 6. Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w par 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8) 7. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 8. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarach Robót zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 9. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 10. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 14.000,00 zł (czternaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/94/2014, NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wogwp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach