Przetargi.pl
Remont i modernizacja wejścia do budynku Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne

Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg

  • Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
  • Data zamieszczenia: 2010-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
    ul. Poznańska 115 115
    62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
    REGON: 00055112500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja wejścia do budynku Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja wejścia do budynku Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne wraz z otoczeniem ul. Poznańska 115. Zakres robót: - Roboty rozbiórkowe. - Roboty ziemne - Roboty betonowe, żelbetowe, murowe - Roboty izolacyjne - Roboty ślusarski, szklarskie, malarskie, posadzkarskie - Roboty elektryczne, sanitarne UWAGA: Z zakresu robót zostają wyłączone następujące roboty: - fundament pod pomnik - mur oporowy (część pozioma i pionowa) wokół pomnika - okładzina cokołu pomnika - balustrada na murze oporowym wokół pomnika - ułożenie płyt granitowych przy pomniku Zakres rzeczowy, będący podstawą opracowania kosztorysu ofertowego, jest określony w załączonym przedmiarze robót; pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne. Szczegóły konstrukcyjne przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w projekcie technicznym Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji wynosi: - 60 miesięcy na elementy budowlane, tj. fundamenty, mury oporowe, podjazd dla niepełnosprawnych, balustrady, schody, zadaszenie (konstrukcja i pokrycie szklane), posadzki i inne nie wymienione w powyższym wykazie elementy wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. - 24 miesięcy na zamontowane drzwi przesuwne wewnętrzne i zewnętrzne. Wykonawca w okresie rękojmi i gwarancji jest zobowiązany na swój koszt do przeprowadzania serwisu i konserwacji zamontowanych drzwi (łącznie z wymianą materiałów eksploatacyjnych) zgodnie z warunkami gwarancji przekazanymi Zamawiającemu w dokumencie gwarancyjnym w dniu odbioru. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach