Przetargi.pl
Remont i modernizacja szatni przy boisku sportowym w Opatowie

Gmina Łęka Opatowska ogłasza przetarg

  • Adres: 63-645 Łęka Opatowska, ul. Akacjowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7814520, 7814536 , fax. 0-62 7814521
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęka Opatowska
    ul. Akacjowa 4
    63-645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7814520, 7814536, fax. 0-62 7814521
    REGON: 54117300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja szatni przy boisku sportowym w Opatowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zadania pn. „Remont i modernizacja szatni przy boisku sportowym w Opatowie” . Szatnia zlokalizowana jest w Opatowie, przy ul. Kępińskiej 10a dz. nr 372. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie prac remontowych w obiekcie o powierzchni ok. 76,3 m2 tj. pomieszczeniu sędziów, szatni dla gospodarzy, szatni dla gości, wiatrołapach, łazienkach, toaletach, pomieszczeniu gospodarczym. Prace remontowe nie obejmują wykonania remontu w pomieszczeniu magazynowym ( pom. 1.14) oraz schowku (pom. 1.6) poza wymianą drzwi zewnętrznych oraz wymianie instalacji elektrycznej (Uwaga- numeracja pomieszczeń wg rysunku Rzut przyziemia, w dokumentacji branzy sanitarnej występuje inna numeracja). 2. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Branża budowlana: a) Wiatrołapy (pom. nr 1.1 i pom. nr 1.10) : demontaż elementów stropów drewnianych, wykucie ościeżnic, montaż drzwi wejściowych zewnętrznych PCV, docieplenie stropu z wełny mineralnej, wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gipsowo kartonowych, wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych, roboty malarskie. b) Pomieszczenie gospodarcze (pom. nr 1.2), szatnia gości (pom. nr 1.3), szatnia gospodarzy (pom. nr 1.7), pomieszczenie sędziów (pom. nr 1.13): demontaż elementów stropów drewnianych, wykucie ościeżnic, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej- drzwi płytowe (wypełnienie płyta otworowana) jednodzielne pełne, ościeżnice stalowe, okna PCV wyposażone w nawietrzak, podokienniki zewnętrzne metalowe, wewnętrzne PCV, docieplenie stropu z wełny mineralnej, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo- kartonowych, wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych, roboty malarskie. c) Prysznice (pom. 1.4.), WC (pom. 1.5), prysznice (pom.1.8), WC (pom. 1.9), WC (pom. 1.11), prysznic (pom.1.12) : demontaż elementów stropów drewnianych, rozebranie okładzin ściennych, posadzek z płytek, podłoża betonowego, odbicie tynków, wykucie ościeżnic, demontaż ceramiki i armatury, wykonanie podkładów betonowych, izolacji z folii polietylenowej, izolacji cieplnej z płyt styropianowych, warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej, wykonanie tynków, izolacji podpłytkowych, posadzki z płytek, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, docieplenie stropu z wełny mineralnej, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt włóknowo- cementowych, wykonanie gładzi gipsowych, roboty malarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej- drzwi PCV, ościeżnice stalowe, okno PCV wyposażone w nawietrzak, podokiennik zewnętrzny metalowy. d) Schowek (pom. nr 1.6), magazyn (pom.1.14): wykucie ościeżnic, montaż drzwi PCV wyjściowych zewnętrznych. 2) Wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, montaż ogrzewaczy elektrycznych o pojemności 90 dm3 i 50 dm3, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, montaż armatury sanitarnej, wykonanie wentylacji. 3) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej z osprzętem. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do: 1) zapewnienia na czas trwania robót kierownika budowy z stosownymi uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, 2) zagospodarowania placu budowy, zapewnienia zaplecza socjalnego i magazynowego na potrzeby robót, 3) oznakowania terenu budowy oraz zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż. oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, 4) zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, 5) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego, 6) wykonania wszelkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania, 7) zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu na teren budowy oraz przeprowadzenia kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji, 8) wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 701 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót, 9) usunięcia na koszt własny, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wszelkich spowodowanych przez siebie zniszczeń i uszkodzeń mienia Zamawiającego. W przypadku niedochowania ww. terminu Zamawiający ma prawo do naprawy uszkodzenia na koszt Wykonawcy. 10) uporządkowania terenu budowy (po zakończeniu robót), zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, nawierzchni, instalacji. 11) usuwania wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 4. Zestawienie powierzchni pomieszczeń objętych remontem: • 1.1. Wiatrołap: 3,35 m2, • 1.2. Pom. gospodarcze: 5,26 m2, • 1.3. Szatnia gości: 15,98 m2, • 1.4. Prysznice: 4,50 m2, • 1.5. WC: 2,94 m2. • 1.6. Schowek: 2,28 m2, • 1.7. Szatnia gospodarzy: 16,43 m2, • 1.8. Prysznice: 5,05 m2, • 1.9. WC: 2,22 m2, • 1.10. Wiatrołap: 3,78 m2, • 1.11. WC: 1,41m2, • 1.12. Prysznic: 1,41 m2, • 1.13. Pomieszczenie sędziów: 6,27 m2, • 1.14. Magazyn: 5,41 m2. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ w skład którego wchodzi : 1) Dokumentacja projektowa, 2) Szczegółowa Specyfikacje Techniczne -dalej SST/STWiOR 3) Przedmiary robót . UWAGA! Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiOR i zapisów SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z całą dokumentacją. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów niż przewidziano w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru, nie będzie to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie. Ewentualne braki w przedmiarze robót w robotach lub materiałach, które są konieczne do wykonania kompletnego zadania na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku ich wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.lekaopatowska.bip.net.pl (zakładka Przetargi) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach