Gmina Działdowo ogłasza przetarg
- Adres: 13-200 Działdowo, ul. Księżodworska 10
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 023 6970700
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Działdowo
ul. Księżodworska 10 10
13-200 Działdowo
tel. 023 6970700
REGON: 13037802500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i modernizacja świetlicy w Gnojnie wraz z zagospodarowaniem parku podworskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont i modernizacja świetlicy w Gnojnie wraz z zagospodarowaniem parku podworskiego -Technologię oraz szczegółowy zakres robót określa przedmiar oraz projekt budowlany będący integralną częścią SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu przelewem, numer konta zamawiającego PKO BP S.A. 53 1020 3583 0000 3002 0011 3712 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowa, d) gwarancja ubezpieczeniowa, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, w szczególności wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 500 000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej b) instalacji sanitarnych, c) instalacji elektrycznych. Osoba będąca kierownikiem budowy powinna posiadać kwalifikacje zgodne z § 8 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004 z. Nr 150, poz. 1579) - co powinno być potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem. W/w osoby muszą być wpisane na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 500.000,00 zł. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków będzie dokonywany na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy, żąda załączeni do oferty następujących dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do SIWZ). Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ). Kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby budowlanej. Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ). Informacje o podwykonawstwie (załącznik nr 6 do SIWZ) c) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: Załączenia do oferty informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Załączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa budynku mieszkalnego (leśniczówki) w celu uzyskania osobnego wejścia do pomieszczenia kancelarii oraz przebudowa instalacji c.o. w miejscowości Przyborów ul. Nowosolska 1
Dodano: 2016-07-27 - Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Mroczki-Rębiszewo.
Dodano: 2016-07-12 - PRZEBUDOWA WENTYLATORNI NA SALĘ PRÓB TEATRU IM. ALEKSANDRA FREDRY W GNIEŹNIE
Dodano: 2016-07-08 - Rozbudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku OSP w Załuziu
Dodano: 2016-07-07 - Budowa drogi leśnej pożarowej w leśnictwie Wyszewo nr ewidencyjny 11 i 3 na długości łącznej 2,2 km położnej w obrębie ewidencyjnym Wyszewo, Wiewiórowo, gmina Manowo.
Dodano: 2016-07-07 - Rozbudowa budynku mieszkalnego (leśniczówki) w celu uzyskania osobnego wejścia do pomieszczenia kancelarii oraz przebudowa instalacji c.o. w miejscowości Przyborów ul. Nowosolska 1
Dodano: 2016-07-02 - ZADANIE I: REMONT DACHU ORAZ KONSERWACJA SALI WIDOWISKOWEJ TEATRU ZADANIE II: PRZEBUDOWA WENTYLATORNI NA SALĘ PRÓB TEATRU IM. ALEKSANDRA FREDRY W GNIEŹNIE
Dodano: 2016-06-20 - Budowa podjazdów dla osób niepełnosprawnych, remont schodów wejściowych i posadzek w budynku Szkoły Podstawowej i Warsztatów Terapii Zajęciowej w Kucharach
Dodano: 2016-06-20 - Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych, szlaków zrywkowych i placów składowych w Nadlesnictwie Lesko
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa dróg gminnych nr 100383C, 100384C, 100385C w miejscowości Łubianka
Dodano: 2016-05-18