Przetargi.pl
Remont i modernizacja parteru Przychodni Śródmieście przy ul. Próchnika 11 w Łodzi

Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 90-217 Łódź, Sterlinga
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 335 877, , fax. 426 335 877
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o.
    Sterlinga 13
    90-217 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 335 877, , fax. 426 335 877
    REGON: 47225228500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumrydygiera.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja parteru Przychodni Śródmieście przy ul. Próchnika 11 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie i modernizacji parteru Przychodni Śródmieście przy ul. Próchnika 11 w Łodzi, w ramach budżetu obywatelskiego pn.: ,,Rejestracja pacjentów – remont i modernizacja parteru Przychodni Śródmieście – edycja 2019”. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Przedmiar robót – Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ) 2) Wypełniony kosztorys ofertowy (wg zał. nr 9 do SIWZ) oraz w formie elektronicznego nośnika (płyta CD) w formacie „.ath”. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (wg. zał. nr 4 do SIWZ), jeśli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach podmiotu trzeciego. 4) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1546 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach